Goed idee, dit topic overnemen heeft weinig zin, daar komt zo toch een slotje op.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Ik ga wat nuttigs doen.
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:03 schreef JobV het volgende:
laster ben jij dat op dat plaatje van jou?
Ook nog eens homofiel?quote:
tering, tis toch je eigen blog?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:07 schreef JobV het volgende:
Huh?
Maar mensen waar moet ik over schrijven dan, dan doe ik dat wel!
Ja, van het kastje naar de muur.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef JobV het volgende:
Ik wil ervaring opdoen in journalistiek en journalisten worden ook gewoon ergens heengestuurd.
En je neemt jezelf ook serieus?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef JobV het volgende:
Ik wil ervaring opdoen in journalistiek en journalisten worden ook gewoon ergens heengestuurd.
Niet zo negatief gelijk, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja, van het kastje naar de muur.
haha inderdaad..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef pluisje81 het volgende:zie nu pas die stukjes van je blog
dit kan je serieus niet menen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef JobV het volgende:
ha-ha straks word ik gewoon superrijk met mijn blog want ik lees net dat je geld kan verdienen hoor. en ik ben nog geen journalist maar dat wil ik worden.
Vermoord elke dag een kitten, gegarandeerd dat je veel kijkers trekt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef JobV het volgende:
oke maar waarover moet ik dan schrijven?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef JobV het volgende:
ja steff inderdaad, wil je helpen?
ik heb trouwens een nieuw bericht neergezet dat niet over mijn leven gaat maar over dit topic.
groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |