SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar heb ik een repetitiedag tot 10 uur 's avonds. Ach ja, we gaan denk ik wel morgen of zondag uit eten maar meer omdat het al veel te lang geleden is dat we dat gedaan hebben.Are you pondering what I'm pondering?
Librije, 400 euro p.p.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dat valt idd behoorlijk mee_! Als je dat al niet peperduur vindt, wat vind je dan wél duur?
.
Een vriendin van mij ging vroeger met haar broertje naar de slager. Op het briefje stond 'bhworst' (boterhamworst dus) en zij vroegen bij de slager dus om 'behaworst'quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Laureline het volgende:
En mooie BH enzo Vik! Beetje in de stijl van Co's Franse huisje![]()
BaHee zei onze mini vroeger.
Christ... Dan ga ik liever een paar dagen naar Parijsquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Librije, 400 euro p.p.
Enne, die 60-70 euro is wel 3 gangen incl. wijnarrangementje, he!!
aantrekkelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je mij erin wilt zien weet je wat je moet doen hè?.
Wat voor intriges missen wij hier?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nonsens, ik was 150 euro kwijt voor het uitgebreide verrassingsmenu (incl drinken en koffie compleet toe)quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Librije, 400 euro p.p.
Enne, die 60-70 euro is wel 3 gangen incl. wijnarrangementje, he!!
Hij mag meedoen noch toekijkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aantrekkelijk![]()
even met Mr. MoBlo overleggen
Dat hè. In mijn ervaring hebben pubers nog niet altijd de grenzen door die bestaan voor publiek genegenheidsvertoonquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Klef gezoen en plein publique vind ik dan weer niet zo'n prettig uitzicht.
Nou ja, met klef in het openbaar bedoel ik: elkaars handje vasthouden en lief naar elkaar glimlachen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Dat hè. In mijn ervaring hebben pubers nog niet altijd de grenzen door die bestaan voor publiek genegenheidsvertoon
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi setje Viking!
Vorig jaar op Valentijnsdag heb ik de halve nacht in een datacentrum in Amsterdam doorgebracht omdat één of andere onverlaat zijn rekeningen niet betaald had waardoor de servers van mijn vriendje's bedrijf (die hij hostte) afgesloten werden en gegijzeld werden tot meneer zijn rekening betaalde. Dat was niet voor herhaling vatbaar.Klinkt niet gezellig, maarre...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar heb ik een repetitiedag tot 10 uur 's avonds. Ach ja, we gaan denk ik wel morgen of zondag uit eten maar meer omdat het al veel te lang geleden is dat we dat gedaan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar even op de foto. Ik werd bloednerveus van dat gefriemel aan m'n lijf
maar ik heb nu wel een heel mooi setje
. Dus als ik weer een beha moet ga ik er weer naartoe. Prijs viel ook mee (56 euro voor de beha). Heb ook een setje van Prima Donna aan gehad, maar die had ze alleen in 85 en die was aan de grote kant. Verder waren bijna alle G's uitverkocht
. Maar ik ben tóch geslaagd dus
.
Foto:
[ afbeelding ]
(en een foto van mij erin krijgen jullie niet).
Foto is niet superduidelijk, maar hij is dus donkergroen met lichtgroen en roze.
Is elkaars hand vasthouden klef?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, met klef in het openbaar bedoel ik: elkaars handje vasthouden en lief naar elkaar glimlachen.
Niet elkaars oren aflebberen en tongen
... of elkaar volledig gaan zitten betastenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, met klef in het openbaar bedoel ik: elkaars handje vasthouden en lief naar elkaar glimlachen.
Niet elkaars oren aflebberen en tongen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt niet gezellig, maarre...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik was in het bijzonder benieuwd naar jouw reactiequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi!Uit dat winkeltje in de Zwanestraat?
Hey! Je hebt een foto van mij in lingerie gezienquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is mij gelukkig nog altijd bespaard geblevenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
... of elkaar volledig gaan zitten betasten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt niet gezellig, maarre...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Ik heb die bh ook wel ergens zien hangen, dus ik weet ook hoe hij er IRL uitziet. Eén van de weinige Freya's die ik niet in de kast heb liggen. Ik heb ook gister de catalogus van Freya besteldquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was in het bijzonder benieuwd naar jouw reactieJa, uit de winkel in de Zwanestraat (Scholma).
Ze kwam eerst met duffe witte beha's aan zetten en ik zei: "Ik ben meer op zoek naar iets met kleur en ik vroeg me af jullie ook Freya hebben."
Hebbie nou al zo'n toetje van Gordon R. gemaakt? Caramelized pea risotto with beef Wellingtonsauce with lots of liquor die dan in de fik moet? En als je klaar bent met dat toetje de pan met één hand met een knal op het aanrecht pleuren en grimmig zeggen:"Done!"quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat hè. In mijn ervaring hebben pubers nog niet altijd de grenzen door die bestaan voor publiek genegenheidsvertoon
Wat is jouw smaak?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Absoluut niet mijn smaak (:@) maar mooi setje Vik!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]Wat een onzin, Mini rulez...zij is toch niet verantwoordelijk voor zijn wandaden? En hou eens op met die vervelende spoilerteksten, iedereen klikt er toch wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |