Dat vind ik dus geen succes. Dan heb je smakeloos water met een kleurtje en geen jus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef BereNDD het volgende:
Aardappels afgieten, vocht opvangen en dat in de pan gooien waar je het vlees in klaar heb gemaakt
Weinig problemen mee, maar je kan er ook nog wel wat andere dingen doorheen gooien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vind ik dus geen succes. Dan heb je smakeloos water met een kleurtje en geen jus.![]()
En het werkt dus niet bij sommige soorten vlees of bereidingswijzen.
peper en zout of extra boter, soms ui of basilicumquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je vlees grilt werkt dit bijvoorbeeld al niet en ik gril mijn vlees meestal. En als je een cordon bleu o.i.d. bakt ook niet.
Wat voor dingen gooi jij er nog doorheen dan?
Dan heb je vet, geen jus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef LasTeR het volgende:
Als het vlees uit de pan is nog wat extra bakboter erbij?
En dan nog water erbij. Jus is toch gewoon vet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan heb je vet, geen jus.
dan kan je beter met meer boter beginnen zodat dat ook meer op smaak isquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef LasTeR het volgende:
Als het vlees uit de pan is nog wat extra bakboter erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |