En voor de variatie een balade ertussenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is nog eens volharding
Hebbes!! Wat zien we daar!Nog een!
Zeg dát dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef Cynic het volgende:
Qua bezetting bedoel ik.
gerre is een beestquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:31 schreef brother52 het volgende:
Wel tof dat ik via Macabre bij een band kom die ik helemaal vergeten was.
Wat heb je?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:38 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
gerre is een beest
laat hem nou net sociaal werker zijn
mijn nieuwe gitaar speelt & klinkt btw heerlijk
Gaaf!quote:
Die gebruikte hendrix ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf!
Mooie stack ook
Btw: speelt dat handig, zo'n rolkabel
Ik had hem gekocht omdat hij vlak bij mijn bureaustoel ligt en ik er bij een gewoon altijd overrolde en zo versleten ze heel snel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf!
Mooie stack ook
Ohja, ik was even vergeten dat jij daar bij de Jeff Waters band ook al niet zo om maalde.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg dát dan.. Wat maakt dat nou uit?
Brain may speeklde er meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf!
Mooie stack ook
Ik wacht nog steeds op zijn telefoontje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ohja, ik was even vergeten dat jij daar bij de Jeff Waters band ook al niet zo om maalde.
Maar dat was in 1924 en toen waren er nog geen andere kabelsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Brain may speeklde er mee(iig op in wembley
)
Van beenderen gemaakt toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:48 schreef brother52 het volgende:
Toen hadden ze nog geen eens plectrums.
6-snarige bas?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Zijn er trouwens snaren die dikker zijn dan 13-56?
Nee, voor een akoustisch gitaar. Er staat op de verpakking van de snaren dat het 'medium' is maar 'heavy' heb ik nooit gezien.quote:
Wat is dáár nou weer zo raar aan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Van beenderen gemaakt toch?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |