Wat heb je?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:38 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
gerre is een beest
laat hem nou net sociaal werker zijn
mijn nieuwe gitaar speelt & klinkt btw heerlijk
Gaaf!quote:
Die gebruikte hendrix ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf!
Mooie stack ook
Btw: speelt dat handig, zo'n rolkabel
Ik had hem gekocht omdat hij vlak bij mijn bureaustoel ligt en ik er bij een gewoon altijd overrolde en zo versleten ze heel snel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf!
Mooie stack ook
Ohja, ik was even vergeten dat jij daar bij de Jeff Waters band ook al niet zo om maalde.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg dát dan.. Wat maakt dat nou uit?
Brain may speeklde er meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf!
Mooie stack ook
Ik wacht nog steeds op zijn telefoontje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ohja, ik was even vergeten dat jij daar bij de Jeff Waters band ook al niet zo om maalde.
Maar dat was in 1924 en toen waren er nog geen andere kabelsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Brain may speeklde er mee(iig op in wembley
)
Van beenderen gemaakt toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:48 schreef brother52 het volgende:
Toen hadden ze nog geen eens plectrums.
6-snarige bas?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Zijn er trouwens snaren die dikker zijn dan 13-56?
Nee, voor een akoustisch gitaar. Er staat op de verpakking van de snaren dat het 'medium' is maar 'heavy' heb ik nooit gezien.quote:
Wat is dáár nou weer zo raar aan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Van beenderen gemaakt toch?.
Zo slim zijn die Britten nou ook weer niet.quote:
Medium hoogspanningskabels ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, voor een akoustisch gitaar. Er staat op de verpakking van de snaren dat het 'medium' is maar 'heavy' heb ik nooit gezien.
Dudequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik speel nu al... zes maanden (edit: een akoustisch) gitaar. De eerste twee maanden ging het sloom omdat ik geen boek had. Een boek dat je gebruikt om te leren is, wat mij betreft, cruciaal.Ik heb er nu echt enorm veel plezier in. Het is wel een Amerikaans boek, dus ik speel de laatste tijd het Amerikaans volkslied enorm veel.
En dit zijn dan wel liedjes die niet op tab staan, maar op zo'n muziek ding met noten. Tabs zijn echt waardeloos en moeilijk leesbaar.
Dat is lollig voor iemand met een Iraanse naamquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef Ruzbeh het volgende:
dus ik speel de laatste tijd het Amerikaans volkslied enorm veel.
Je hebt niet toevallig de streepjescode te pakken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Zijn er trouwens snaren die dikker zijn dan 13-56?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig de streepjescode te pakken?
Nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig de streepjescode te pakken?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo slim zijn die Britten nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |