quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef Cynic het volgende:
Zo, die Anneke Marjan kan wel een partij goed zingen zeg
Wellicht dé reden?quote:
Ben benieuwd of we Autumn ooit nog eens gaan tegenkomen. Vroeger regelmatig mee gespeeld maar inmiddels is er niks meer van die band over.quote:
Niks meer over? Denk dat ze een beetje onder de radar zijn gedoken toen ze het gothic metalgebeuren een beetje vaarwel hebben gezegd. Maar vorig jaar in Leipzig en op Wacken gestaan, eind dit jaar op Metal Female Voices Fest... Gaat best lekker dan, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we Autumn ooit nog eens gaan tegenkomen. Vroeger regelmatig mee gespeeld maar inmiddels is er niks meer van die band over.
Nou, zou het anders best eens willenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:20 schreef Cynic het volgende:
En Leipzig hebben wij ook gestaan, da's dus geen prestatie
Wave Gothic Treffen is ook best een aardig festival, zitten ook wat leuke podia bij daar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, zou het anders best eens willen
haha over de top zou ik zeggen, al die solo dingetjes enzo erdoor heenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:03 schreef Vincpod het volgende:
Gister optreden gehad met de talentenjacht op school, echt zwaar de top vonden wij het, alleen helaas niet gewonnen
Let niet op de zang
Wokking Cadavers?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Heerlijk, duidelijke bandlogo's
Wie het raad krijgt een Youtube link naar de desbetreffende band:
[ afbeelding ]
Warmquote:
Winnerquote:
Precies zoals ik verwacht had. Inclusief de pitch-shifter op de vocalenquote:
Dat is nog eens volhardingquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:03 schreef Cynic het volgende:
Voor een leuke originele deathmetalband (wellicht ook iets voor de punkliefhebbers) moet je eens naar Macabre luisteren. Die maken al 25 jaar ofzo alleen maar nummers over seriemoordenaars.
Vooral ten tijde van het Gloom album erg gaaf
En voor de variatie een balade ertussenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is nog eens volharding
Hebbes!! Wat zien we daar!Nog een!
Zeg dát dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef Cynic het volgende:
Qua bezetting bedoel ik.
gerre is een beestquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:31 schreef brother52 het volgende:
Wel tof dat ik via Macabre bij een band kom die ik helemaal vergeten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |