Goed dat je het zegt! Was ik nog bijna vergetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef SNArky het volgende:
[..]
Vergeet je de knuffelbeer niet om mee te smeren?
Heb al droge handen, dan werk ik ook nog achter de bar met ontvettend schoonmaakmiddel. Tja reken maar uit :pquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oeh, dat kan ik me voorstellen.
Hoe krijg je dat ineens op je handen dan?
Tijd van het jaar?
Ik kan die feestjes hier niet vindenquote:
Da's wel erg zonde van al die mooie planken die je thuis hebt staan...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb al droge handen, dan werk ik ook nog achter de bar met ontvettend schoonmaakmiddel. Tja reken maar uit :p
Gelukkig gaat het al heel veel beter, heb echt weken/maanden gehad dat ik geen gitaar kon spelen....
Nu hoef ik alleen af en toe nog te smeren en 's avonds doe ik ook handschoen dingen aan met zalf
Dát is weer heel kut jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb al droge handen, dan werk ik ook nog achter de bar met ontvettend schoonmaakmiddel. Tja reken maar uit :p
Gelukkig gaat het al heel veel beter, heb echt weken/maanden gehad dat ik geen gitaar kon spelen....
Nu hoef ik alleen af en toe nog te smeren en 's avonds doe ik ook handschoen dingen aan met zalf
Mag je eindelijk zonder zwembandje in het diepe?quote:
Krijg je nog korting omdat het zo lang duurt, of is dat allemaal onderdeel van de "custom-experience"?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Aresdreams het volgende:
nee, die komt in de week na 7 maart geloof ik...
en svyatagor, ik durf nog niet eens met 1 teen in het ondiepe te stappen
het was een nerd examen (zie ergens eerder in dit topic)
niiet echt, misschien eens over hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Krijg je nog korting omdat het zo lang duurt, of is dat allemaal onderdeel van de "custom-experience"?
Wat gaat dat ding nou eigenlijk kosten ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niiet echt, misschien eens over hebben
aan de andere kant, ik betaal wel de oude prijs, welke zo'n 400 euro lager ligt dan de nieuwe prijs...
denk ook dat het een beetje hoort bij het 'we bouwen het met de hand' ervaring
En hem op kunnen eten, en weer uitschijten en daar weer een nieuwe van kleienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef Cynic het volgende:
In die tijd had je hem zo'n beetje ook zelf kunnen bouwen
Bo~El stond trouwens zondag ook met een stand op die gitaarbeurs zondag in Groesbeek, stonden twee mensen bij, een geblondeerde hairmetalgast die in de jaren 80 was blijven hangen en een oude hippie met grote baard, ik weet niet of ik daar mijn gitaren door gebouwd wil hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niiet echt, misschien eens over hebben
aan de andere kant, ik betaal wel de oude prijs, welke zo'n 400 euro lager ligt dan de nieuwe prijs...
denk ook dat het een beetje hoort bij het 'we bouwen het met de hand' ervaring
Dan koop je maar mooi zo'n lopendeband bitaar die door een huisvrouwtje uit Indonesie is inelkaar gezetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bo~El stond trouwens zondag ook met een stand op die gitaarbeurs zondag in Groesbeek, stonden twee mensen bij, een geblondeerde hairmetalgast die in de jaren 80 was blijven hangen en een oude hippie met grote baard, ik weet niet of ik daar mijn gitaren door gebouwd wil hebben
Daar zit ook wel wat inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan koop je maar mooi zo'n lopendeband bitaar die door een huisvrouwtje uit Indonesie is inelkaar gezet![]()
Dat zijn juist de mensen die je moet hebben!
quote:
De huid tussen m'n knokkels was zo droog dat ie gewoon begon te barsten en te bloedenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:13 schreef Cynic het volgende:
Hoewel het marketingtechnisch misschien wel handig is om gitaren te laten bouwen door fotomodellen.
Ik zou er in ieder geval wel in trappen.
1425quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat gaat dat ding nou eigenlijk kosten ?
als ik handig zou zijn wel jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef Cynic het volgende:
In die tijd had je hem zo'n beetje ook zelf kunnen bouwen
als de gitaren goed zijn, waarom niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bo~El stond trouwens zondag ook met een stand op die gitaarbeurs zondag in Groesbeek, stonden twee mensen bij, een geblondeerde hairmetalgast die in de jaren 80 was blijven hangen en een oude hippie met grote baard, ik weet niet of ik daar mijn gitaren door gebouwd wil hebben
Ohhhoo the damage donehonehonequote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:51 schreef The_Dean het volgende:
Linvin' on foodstamps and bottle returns...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ohhhoo the damage donehonehone
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef Litpho het volgende:
De betere muziekwinkels.
[ afbeelding ]
moet je ff flink schijten op de wc, en dan gaat het vanzelf overquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:01 schreef Gitaarmat het volgende:
*Kan niet stoppen met GASSEN.*
Autumn was anders ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet al wat toffer is
Naar autumn in de winter gaan is wel lame trouwens
Ik ga wel effe wat doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Gitaarmat het volgende:
allsystemhalt, kun je misschien van het weekend een filmpje op youtube plaatsen waarbij je bij de effecten van de behringr tub monster laat horn ?![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef Cynic het volgende:
Zo, die Anneke Marjan kan wel een partij goed zingen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |