quote:Op zondag 15 februari 2009 14:49 schreef BloodSugar het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar: Een Fender USA strat uit 1990/91:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]NaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Als er gewoon E staat, is het gewoon E Majeur (Major dus)quote:Op zondag 15 februari 2009 20:08 schreef Wunny het volgende:
http://www.ultimate-guita(...)_of_war_ver2_tab.htm
Iemand die weet, hoe dat zit met bv het E akkoord?
Als ik namelijk naar zo'n site ga met dat akkoord moet ik kiezen E Major oid.
Dankuquote:Op zondag 15 februari 2009 20:21 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als er gewoon E staat, is het gewoon E Majeur (Major dus)
Dat G#m is een G#mineur
Comprends?
Kwam er van het weekend achter, dat ik alle akkoorden kan plaatsen (niet alle 7's enzo maar wel: E, Em, F, Fm, Fis, Fism, etc)quote:
Barréquote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kwam er van het weekend achter, dat ik alle akkoorden kan plaatsen (niet alle 7's enzo maar wel: E, Em, F, Fm, Fis, Fism, etc)
wat voor kraak? Kan je iets duidelijker zijn wat voor geluid je snaar maakt, en kan je zien of (bijvoorbeeld) er ergens iets tegen je snaar aan zit?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef Wunny het volgende:
Godverdomme, ik stemde net dus even me gitaar, en nu heb ik een lichte kraak als ik een snaar aansla.
Hoe i.s dat nou weer mogelijk? Ik heb dit nog nooit gehad..
Njaa, als ik aansla hoor ik een zachte kraak, knisperend een beetje, bij al me snaren maar vooral bij de dikke snaren, er zit ook niks tegen me snaren.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Barré![]()
[..]
wat voor kraak? Kan je iets duidelijker zijn wat voor geluid je snaar maakt, en kan je zien of (bijvoorbeeld) er ergens iets tegen je snaar aan zit?
Ik zal wel moeten maar ik heb nu geen zin meerquote:Op zondag 15 februari 2009 23:48 schreef KaMo het volgende:
Nou, nieuwe tekst schrijven dan
Zoiezo niet geforceerd teksten schrijven hèquote:Op zondag 15 februari 2009 23:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten maar ik heb nu geen zin meer![]()
Morgen misschien nog een keer proberen of het iets wordt.
Hm misschien een idee schrijven over geforceerd schrijvenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zoiezo niet geforceerd teksten schrijven hè
Ja, gewoon over dingen je je overkomen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hm misschien een idee schrijven over geforceerd schrijven
Dat zijn ook maar 2 verschillende akkoorden, als je die ook niet kan onthoudenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kwam er van het weekend achter, dat ik alle akkoorden kan plaatsen (niet alle 7's enzo maar wel: E, Em, F, Fm, Fis, Fism, etc)
Pak een 7 snarige en een capo dan ben je al flexibeler met je vingerzettingquote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar 2 verschillende akkoorden, als je die ook niet kan onthouden
Ik heb dit weekend even gekeken of ik een gitaarversie van "beautiful goodbye" van Amanda Marshall kan maken, maar je krijgt wel erg vreemde vingerzetting als je piano-akkoorden gaat omzetten.
Wel leerzaam
Hoe bedoel je? Maar 2?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar 2 verschillende akkoorden, als je die ook niet kan onthouden
Ik heb dit weekend even gekeken of ik een gitaarversie van "beautiful goodbye" van Amanda Marshall kan maken, maar je krijgt wel erg vreemde vingerzetting als je piano-akkoorden gaat omzetten.
Wel leerzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |