Ja, gewoon over dingen je je overkomen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hm misschien een idee schrijven over geforceerd schrijven
Dat zijn ook maar 2 verschillende akkoorden, als je die ook niet kan onthoudenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kwam er van het weekend achter, dat ik alle akkoorden kan plaatsen (niet alle 7's enzo maar wel: E, Em, F, Fm, Fis, Fism, etc)
Pak een 7 snarige en een capo dan ben je al flexibeler met je vingerzettingquote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar 2 verschillende akkoorden, als je die ook niet kan onthouden
Ik heb dit weekend even gekeken of ik een gitaarversie van "beautiful goodbye" van Amanda Marshall kan maken, maar je krijgt wel erg vreemde vingerzetting als je piano-akkoorden gaat omzetten.
Wel leerzaam
Hoe bedoel je? Maar 2?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar 2 verschillende akkoorden, als je die ook niet kan onthouden
Ik heb dit weekend even gekeken of ik een gitaarversie van "beautiful goodbye" van Amanda Marshall kan maken, maar je krijgt wel erg vreemde vingerzetting als je piano-akkoorden gaat omzetten.
Wel leerzaam
Precies zoals hij het zegtquote:
Sukkel.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:00 schreef KaMo het volgende:
Maar het is metal, dus je grunt het toch (dus onverstaanbaar wat je ook schrijft)
body count is wel leukquote:Op zondag 15 februari 2009 23:46 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
Ik was bezig om een tekst te schrijven voor een metal nummer met als onderwerp Bomb Squad.
Is het gvd een soort hip hop song gewordenmet herhalende zang patronen
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb nu Body Count in mijn hoofd als ik de tekst zing![]()
grmbl de grmbl
Klinkt als fretbuz... nek kromgetrokken?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef Wunny het volgende:
[..]
Njaa, als ik aansla hoor ik een zachte kraak, knisperend een beetje, bij al me snaren maar vooral bij de dikke snaren, er zit ook niks tegen me snaren.
Het rare is, ik heb me gitaar 2 weken niet aangeraakt, hij zat gewoon in de tas en nu stemde ik dus even en hij kraakt..
Die heb ik ook wel, maar dat helpt me bij die akkoorden weinig.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Pak een 7 snarige en een capo dan ben je al flexibeler met je vingerzetting
TUCquote:Op maandag 16 februari 2009 07:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Veel plezier bij GK of is het een andere ?
Oe, solid state logic tafel! hebben!!!!quote:
Wie wil die nou niet hebben? Een plekje voor vinden is alleen een beetje kut.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Oe, solid state logic tafel! hebben!!!!
Een g-series nietwaar? das een hele fijne voor rockmuziek
Wat een langharige mongool. Dat is toch geen muziek?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:14 schreef allsystemshalt het volgende:
Echt zo vet als je zo kan samenspelen![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet, hoe kan ik zoiets herkennen?quote:Op maandag 16 februari 2009 07:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt als fretbuz... nek kromgetrokken?
Als je het niet begrijpt is het dus mongool?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:46 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat een langharige mongool. Dat is toch geen muziek?
Als de snaar heeeel erg dicht bij de frets ligt nu, dan is de kans op fretbuzz erg groot. Je kan ook langs de nek kijken, vanaf bijv de headstock richting de body.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:03 schreef Wunny het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hoe kan ik zoiets herkennen?
Njaa, dat is dus niet zo.. maar, ik startte vanmiddag me versterker, en opeens had ik geen kraak meer?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als de snaar heeeel erg dicht bij de frets ligt nu, dan is de kans op fretbuzz erg groot. Je kan ook langs de nek kijken, vanaf bijv de headstock richting de body.
Nou, beter dat het weg is danquote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef Wunny het volgende:
[..]
Njaa, dat is dus niet zo.. maar, ik startte vanmiddag me versterker, en opeens had ik geen kraak meer?
Heb wel alle kabels even aangedraaid ( De bovenkant raakt een beetje los ) enzo, maf?
Naja, toch bedankt
Ik snap het wel, maar ik vind dit altijd van die muziek die ze spelen omdat het kan, niet omdat het lekker luisterbaar is. Net als een band als Unexpect. Geweldig gespeeld, maar ik word er helemaal debiel van.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt is het dus mongool?
Zelfs via Fok! los ik problemen opquote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef Wunny het volgende:
[..]
Njaa, dat is dus niet zo.. maar, ik startte vanmiddag me versterker, en opeens had ik geen kraak meer?
Heb wel alle kabels even aangedraaid ( De bovenkant raakt een beetje los ) enzo, maf?
Naja, toch bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |