Even ge-editquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn motto is dat je alles kunt spelen met elke soort gitaar. Maar p90's hebben mijn persoonlijke voorkeur boven humbuckers. Dus persoonlijk zou ik daarvoor gaan. Aan de andere kant kun je voor humbuckers veel meer vervangende elementen krijgen dan voor p90's!
Ja, ik ook wel, maar wel als ik 8000 euro p/maand verdien.. Enige echte dure gitaar die ik heb is die Gretsch en daar vind ik een paar duizend euro nog wel ok voor, maar voor een goldtop heb ik het nooit over gehad... Epiphone komt helaas niet in de buurt, misschien een keer een Edwards proberen!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even ge-edit
Wil ooit nog wel een 56' Gibson Les Paul Goldtop met P90's
[ afbeelding ]
Snaren dikker dan 2,54 mmquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1 - 0.030"
2 - 0.045"
3 - 0.065"
4 - 0.080"
5 - 0.100"
6 - 0.130"
Zo dan?.
Westone's zijn ook wel goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar wel als ik 8000 euro p/maand verdien.. Enige echte dure gitaar die ik heb is die Gretsch en daar vind ik een paar duizend euro nog wel ok voor, maar voor een goldtop heb ik het nooit over gehad... Epiphone komt helaas niet in de buurt, misschien een keer een Edwards proberen!
Of dillion:
Zal ook best prima zijn, net als het merk Vintage...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Westone's zijn ook wel goed![]()
Onze zanger heeft een gewone normale sunburst en dat is best een goed apparaat. Ze hebben dan ook wel een goldtop, alleen is die niet met P90, en dat wil ik dan juist
http://mstore.nl/index.php?act=viewProd&productId=815
Je krijgt meer hits op je mp3's als de woorden master en slave erin voorkomenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:46 schreef allsystemshalt het volgende:
http://www.esnips.com/web/FlyingVee
De laatste twee geven een soort van indruk van de VTM icm een H&K top
Muffs zijn voor KPD.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Zout op naar het topic waar de muffs hard staan![]()
![]()
Ik hoor alleen maar wat rare piep geluidjes of wat raar kabaal..quote:Op zondag 15 februari 2009 10:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Je krijgt meer hits op je mp3's als de woorden master en slave erin voorkomen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar wat rare piep geluidjes of wat raar kabaal..
Dat meen je toch niet... neem dan Beefheart!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:05 schreef Jorikjet het volgende:
ghe, ik vind het echt een super vet nummer, ik wou dat ik het gemaakt had!
1986 dus...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar dat was in 1924 en toen waren er nog geen andere kabels
of van een brits muntjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Van beenderen gemaakt toch?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ice cream has definitely brought a lot of happiness into my life and I wouldn't trade it for anything.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |