We hadden toch afgesproken dat je de hardware zou vervangen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef The_Dean het volgende:
Mijn nog under construction zijnde nieuwe werkhoek
Meteen de eerste klant al op de pijnbank![]()
[ afbeelding ]
De elementdonor:
[ afbeelding ]
Ja, die 'werkmat' is slechts tijdelijk
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken dat je de hardware zou vervangen?
Niet dat je hem zou ombouwen naar een rechtshandige Dean V.
Een V is ook best wel tof. Kun je hem nog linkshandig maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Dacht dat je dat misschien wel tof zou vinden
Jawelquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef KaMo het volgende:
Een V is nooit mooi op foto's...
Maar irl
staat nog een foutje inquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef Da_Ripper het volgende:
(wiki)-OP aangepast
quote:
Ja!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:18 schreef Cynic het volgende:
Ik moet hoognodig een hele zooi gitaren verkopen voor die doubleneck.
Ik wil zoveel mogelijk onpraktische gitaren hebben.
Zal dit weekend weer eens kijken welke spullen ik echt niet meer gebruik.
Iemand nog op zoek naar een wireless?
fixed .... rock on!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:17 schreef Ewout1 het volgende:
staat nog een foutje in
streepje tussen music man & parker
Ok dat is wel erg gaaf,quote:
De meet-plannen nog meegekregen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Doodkapje het volgende:
Booyakasha!
Zaterdag 21 maart, en dan 's avonds eventueel naar een concert van The Presidents of the United States of America.quote:
Wat doe jij daar dan dat je niet naar een meet kan komen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:46 schreef Aresdreams het volgende:
en ik kan wederom niet aanwezig zijn... alhoewel ik die dag al wel in amsterdam ben
wie weet kom ik jullie dan nog tegen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:44 schreef Cynic het volgende:
Zaterdag 21 maart, en dan 's avonds eventueel naar een concert van The Presidents of the United States of America.
Da's in ieder geval het meest concrete voorstel dat ik gehoord heb.
PUSAquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zaterdag 21 maart, en dan 's avonds eventueel naar een concert van The Presidents of the United States of America.
Da's in ieder geval het meest concrete voorstel dat ik gehoord heb.
1 2 3 4 5 6 | b----13---12-13-12-11----13---12-13-12-11----13------------- g----11-0----------------11-0----------------11------------- d----12---12-12-12-12----12---12-12-12-12----12------------- a----------------------------------------------------------- D-0--------------------0-------------------0------12-12--12- |
Andere afspraak met mensenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat doe jij daar dan dat je niet naar een meet kan komen?
"mensen" in Amsterdam.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef Aresdreams het volgende:
zoiets zit ook in moonspell - full moon madness, ik speel het op zo een manier dat ik inderdaad de tussenliggende snaar demp
[..]
Andere afspraak met mensen
Ik denk dat we het gewoon moeten doen. Hoe duur is PUSA? Ik vind het dan weer niet lollig genoeg om er 25,- aan uit te geven.quote:
Best schofterig trouwens, 3 euro lidmaatschap. Bij Vera is het 1 euro...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat we het gewoon moeten doen. Hoe duur is PUSA? Ik vind het dan weer niet lollig genoeg om er 25,- aan uit te geven..
23,- dus..
Randstad bestaat niet. Dat suggereert dat het een homogeen gebied is en dat kun je Rotterdam, Den Haag en Amsterdam niet noemen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Best schofterig trouwens, 3 euro lidmaatschap. Bij Vera is het 1 euro...
Maar ik ben voor
Kom ik ook weer eens in de randstad
En jij woont op het boerenland dus, volgens dezelfde redenering?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Aresdreams het volgende:
pfff het is gewoon randstad, accepteer het nou maar gewoon
Hey ff dimmen ja =(quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Randdebielenstad? In Rotterdam/Schiedam wonen me toch lui
Hmmz, nadeel is dat je dan snel van die high harmonics krijgt, zeker met de hoeveelheid gain die gebruikt wordt.. Ik vind het maar een lastig stukje...quote:
Dan moet je beter dempenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Hmmz, nadeel is dat je dan snel van die high harmonics krijgt, zeker met de hoeveelheid gain die gebruikt wordt.. Ik vind het maar een lastig stukje...
Als je met 1 vinger dempt krijg je, wanneer je met veel distortion speelt, erg gauw allerlei boventonen. Als je met meer vingers dempt dan krijg je die een stuk minder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:02 schreef Goover het volgende:
[..]
"Dan moet je beter gitaar spelen" bedoel je?
Ja, ik weet het. Maar ik vond 'beter dempen' zo'n leuk antwoordquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je met 1 vinger dempt krijg je, wanneer je met veel distortion speelt, erg gauw allerlei boventonen. Als je met meer vingers dempt dan krijg je die een stuk minder.
En dat kan zomaar? Even bellen dan...quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:00 schreef The_Dean het volgende:
Idem... en blut... homo's van Nuon boeken doodleuk even twee keer 206 euro af
Het mooie van n3rd examen's is dat je certeficaten na 2 of 3 jaar verlopen zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef Aresdreams het volgende:
dat zuigt dean...
houtje kopen?
morgen nerd examen, blegh, geen zin, maar moet maar, volgende week heel de week nerd training, ook al geen zin in...
nog ffkes deze 2 dingen (en nog 1 examen) afronden en ik ben hopelijk binnen, en ook me nieuwe gitaar tegen die tijd...
Tussen je toontjes even de vingers van je linkerhand optillenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:29 schreef Xylon het volgende:
Iemand enig idee hoe ik die intro bij Fallen Leaves van Billy Talent fatsoenlijk kan muten? Het introtje zelf is kei makkelijk, alleen hij blijft gewoon de hele tijd doorklinken. Heb wel een maniertje gevonden om ze goed te muten, alleen dat gaat niet lekker snel, namelijk gewoon het muten van alle snaren mbv de zijkant van m'n hand. Dus ik dacht, er zal vast nog wel 'n trucje zijn dat ik niet ken!En anders gewoon meer oefen met de zijkant van m'n hand
Microsoft examens zijn tegenwoordig levenslang geldigquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het mooie van n3rd examen's is dat je certeficaten na 2 of 3 jaar verlopen zijn![]()
KAn je weer opnieuw beginnen
Zo, dat is een dik voorschot dat je daar hebt....quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:00 schreef The_Dean het volgende:
Idem... en blut... homo's van Nuon boeken doodleuk even twee keer 206 euro af
Jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef GoodGawd het volgende:
Gaat dit:
http://www.thomann.de/nl/boss_psa_230.htm
Passen op:
http://www.thomann.de/nl/boss_pcs20a_stromversorgungskabel.htm
of:
http://www.thomann.de/nl/the_sssnake_dc5.htm
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef GoodGawd het volgende:
Gaat dit:
http://www.thomann.de/nl/boss_psa_230.htm
Passen op:
http://www.thomann.de/nl/the_sssnake_dc5.htm
Die van Boss echt welquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef GoodGawd het volgende:
Okay dus die van Boss niet en die van SSSnake wel, right?
Anders komt dat snoertje voor niks helemaal uit Duitsland voor niks
oh w8 ja dat bedoel ik ^_^quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die van Boss echt wel
Je keek verkeerd denk ik, want Boss heeft maar één grootte adapters voor hun effecten (+ snoertjes)
Ik vind dat altijd zo'n net-niet Explorer, maar ja, Gibson doet nog steeds moeilijk over hun ontwerp...quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Leatherneck het volgende:
En jawel, vandaag binnengekomen:
[ afbeelding ]
Die EMG's klinken echt super strak!... Moet alleen de gitaar nog wat af laten stellen.
Daar had ik ook al aan gedacht en geprobeerd, maar...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Tussen je toontjes even de vingers van je linkerhand optillen
1 2 3 4 5 6 7 8 | e|------------------------------------------------------------------------| B|-4-4-4-4-3-3-3-3-3-3-6-4-4-4-4-4-1-1-1-1---------1-1-1/3-0-0-0-0--------| G|-5-0-5-0-4-0-4-0-4-0-0-0-3-0-3-0-1-0-1-0-5-5-5-5-x-x-x---0-0-0-0--------| D|-----------------------------------------3-3-3-3-1-1-1/3-0-0-0-0--------| x2 A|------------------------------------------------------------------------| D|------------------------------------------------------------------------| ?> |
Bij mij valt juist het meer "puntige" ontwerp van deze in de smaak.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n net-niet Explorer, maar ja, Gibson doet nog steeds moeilijk over hun ontwerp...![]()
Zijn dat actieve of passieve EMG's?
Die plaatsen waar ze niet ingedrukt zijn, zijn ze een fractie van een seconde later wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:27 schreef Xylon het volgende:
[..]
Daar had ik ook al aan gedacht en geprobeerd, maar...
Dit is iig de tab van de intro:
[ code verwijderd ]
De vingers optillen werkt helaas alleen bij alle alle plaatsen waar ik ook een fret ingedrukt houd en dat is helaas lang niet overaldus daar moet ik dan nog iets op verzinnen... Kan zo ook ff niks uitproberen aangezien m'n handen ingesmeerd zijn met zalf en ze in katoenen handschoenen zitten. Ik heb geprobeerd zo te spelen, maar dat lukt toch net niet
![]()
Gaaf concert!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:11 schreef brother52 het volgende:
Alvast ter voorbereiding op de meet.![]()
http://www.fabchannel.com(...)a_concert/2006-05-24
Hoe is de balans van de gitaar zelf? Topzwaar?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Leatherneck het volgende:
En jawel, vandaag binnengekomen:
[ afbeelding ]
Die EMG's klinken echt super strak!... Moet alleen de gitaar nog wat af laten stellen.
Op z'n minst .quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:02 schreef Aresdreams het volgende:
LOL, van je collega's moet je het hebben
ik zou een gitaar van 'm eisen
Maar kan je die daisy-chain rechtstreeks op de adapter aansluiten dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die van Boss echt wel
Je keek verkeerd denk ik, want Boss heeft maar één grootte adapters voor hun effecten (+ snoertjes)
Of een wireless, aangesloten op een versterker bij hem thuisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:02 schreef Aresdreams het volgende:
LOL, van je collega's moet je het hebben
ik zou een gitaar van 'm eisen
Ja dat kanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar kan je die daisy-chain rechtstreeks op de adapter aansluiten dan?
Ik had daar altijd nog een boss power-supply pedaal tussen. Of je sluit de daisy chain aan op een pedaal dat ook een uitgang heeft voor stroom (Zoals TU2).
Maar rechtstreeks?
Overigens had ik altijd iets van 6 of 7 pedalen aan de powersupply hangen en daar hoorde je niks van.
Haha krijgt nou wat een lotgenootquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:27 schreef Xylon het volgende:
[..]
Kan zo ook ff niks uitproberen aangezien m'n handen ingesmeerd zijn met zalf en ze in katoenen handschoenen zitten. Ik heb geprobeerd zo te spelen, maar dat lukt toch net niet![]()
Wat hebben jullie uitgespookt dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha krijgt nou wat een lotgenoot
Oeh, dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:58 schreef -Menn0- het volgende:
Is naar hoor, gitaar spelen als het vel van je vinger toppen er af valt....
Duistere feestjes in Groningenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oeh, dat kan ik me voorstellen.
Hoe krijg je dat ineens op je handen dan?
Tijd van het jaar?
Ik dacht dat die morgen pas in de verkoop gingenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:11 schreef -Menn0- het volgende:
Ow trouwens,
Kaartjes voor Metallica + Slipknot enz zijn binnen
Vergeet je de knuffelbeer niet om mee te smeren?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:33 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, ik heb nu een flesje Grolsch thuis staan, hoe lang en op welke temperatuur moeten de elementen nu weken? En gaat dat dan nóg beter met "Het kanon"? Help!!! Dean!!
Goed dat je het zegt! Was ik nog bijna vergetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef SNArky het volgende:
[..]
Vergeet je de knuffelbeer niet om mee te smeren?
Heb al droge handen, dan werk ik ook nog achter de bar met ontvettend schoonmaakmiddel. Tja reken maar uit :pquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oeh, dat kan ik me voorstellen.
Hoe krijg je dat ineens op je handen dan?
Tijd van het jaar?
Ik kan die feestjes hier niet vindenquote:
Da's wel erg zonde van al die mooie planken die je thuis hebt staan...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb al droge handen, dan werk ik ook nog achter de bar met ontvettend schoonmaakmiddel. Tja reken maar uit :p
Gelukkig gaat het al heel veel beter, heb echt weken/maanden gehad dat ik geen gitaar kon spelen....
Nu hoef ik alleen af en toe nog te smeren en 's avonds doe ik ook handschoen dingen aan met zalf
Dát is weer heel kut jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb al droge handen, dan werk ik ook nog achter de bar met ontvettend schoonmaakmiddel. Tja reken maar uit :p
Gelukkig gaat het al heel veel beter, heb echt weken/maanden gehad dat ik geen gitaar kon spelen....
Nu hoef ik alleen af en toe nog te smeren en 's avonds doe ik ook handschoen dingen aan met zalf
Mag je eindelijk zonder zwembandje in het diepe?quote:
Krijg je nog korting omdat het zo lang duurt, of is dat allemaal onderdeel van de "custom-experience"?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Aresdreams het volgende:
nee, die komt in de week na 7 maart geloof ik...
en svyatagor, ik durf nog niet eens met 1 teen in het ondiepe te stappen
het was een nerd examen (zie ergens eerder in dit topic)
niiet echt, misschien eens over hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Krijg je nog korting omdat het zo lang duurt, of is dat allemaal onderdeel van de "custom-experience"?
Wat gaat dat ding nou eigenlijk kosten ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niiet echt, misschien eens over hebben
aan de andere kant, ik betaal wel de oude prijs, welke zo'n 400 euro lager ligt dan de nieuwe prijs...
denk ook dat het een beetje hoort bij het 'we bouwen het met de hand' ervaring
En hem op kunnen eten, en weer uitschijten en daar weer een nieuwe van kleienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef Cynic het volgende:
In die tijd had je hem zo'n beetje ook zelf kunnen bouwen
Bo~El stond trouwens zondag ook met een stand op die gitaarbeurs zondag in Groesbeek, stonden twee mensen bij, een geblondeerde hairmetalgast die in de jaren 80 was blijven hangen en een oude hippie met grote baard, ik weet niet of ik daar mijn gitaren door gebouwd wil hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niiet echt, misschien eens over hebben
aan de andere kant, ik betaal wel de oude prijs, welke zo'n 400 euro lager ligt dan de nieuwe prijs...
denk ook dat het een beetje hoort bij het 'we bouwen het met de hand' ervaring
Dan koop je maar mooi zo'n lopendeband bitaar die door een huisvrouwtje uit Indonesie is inelkaar gezetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bo~El stond trouwens zondag ook met een stand op die gitaarbeurs zondag in Groesbeek, stonden twee mensen bij, een geblondeerde hairmetalgast die in de jaren 80 was blijven hangen en een oude hippie met grote baard, ik weet niet of ik daar mijn gitaren door gebouwd wil hebben
Daar zit ook wel wat inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan koop je maar mooi zo'n lopendeband bitaar die door een huisvrouwtje uit Indonesie is inelkaar gezet![]()
Dat zijn juist de mensen die je moet hebben!
quote:
De huid tussen m'n knokkels was zo droog dat ie gewoon begon te barsten en te bloedenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:13 schreef Cynic het volgende:
Hoewel het marketingtechnisch misschien wel handig is om gitaren te laten bouwen door fotomodellen.
Ik zou er in ieder geval wel in trappen.
1425quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat gaat dat ding nou eigenlijk kosten ?
als ik handig zou zijn wel jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef Cynic het volgende:
In die tijd had je hem zo'n beetje ook zelf kunnen bouwen
als de gitaren goed zijn, waarom niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bo~El stond trouwens zondag ook met een stand op die gitaarbeurs zondag in Groesbeek, stonden twee mensen bij, een geblondeerde hairmetalgast die in de jaren 80 was blijven hangen en een oude hippie met grote baard, ik weet niet of ik daar mijn gitaren door gebouwd wil hebben
Ohhhoo the damage donehonehonequote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:51 schreef The_Dean het volgende:
Linvin' on foodstamps and bottle returns...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ohhhoo the damage donehonehone
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef Litpho het volgende:
De betere muziekwinkels.
[ afbeelding ]
moet je ff flink schijten op de wc, en dan gaat het vanzelf overquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:01 schreef Gitaarmat het volgende:
*Kan niet stoppen met GASSEN.*
Autumn was anders ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet al wat toffer is
Naar autumn in de winter gaan is wel lame trouwens
Ik ga wel effe wat doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Gitaarmat het volgende:
allsystemhalt, kun je misschien van het weekend een filmpje op youtube plaatsen waarbij je bij de effecten van de behringr tub monster laat horn ?![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef Cynic het volgende:
Zo, die Anneke Marjan kan wel een partij goed zingen zeg
Wellicht dé reden?quote:
Ben benieuwd of we Autumn ooit nog eens gaan tegenkomen. Vroeger regelmatig mee gespeeld maar inmiddels is er niks meer van die band over.quote:
Niks meer over? Denk dat ze een beetje onder de radar zijn gedoken toen ze het gothic metalgebeuren een beetje vaarwel hebben gezegd. Maar vorig jaar in Leipzig en op Wacken gestaan, eind dit jaar op Metal Female Voices Fest... Gaat best lekker dan, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we Autumn ooit nog eens gaan tegenkomen. Vroeger regelmatig mee gespeeld maar inmiddels is er niks meer van die band over.
Nou, zou het anders best eens willenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:20 schreef Cynic het volgende:
En Leipzig hebben wij ook gestaan, da's dus geen prestatie
Wave Gothic Treffen is ook best een aardig festival, zitten ook wat leuke podia bij daar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, zou het anders best eens willen
haha over de top zou ik zeggen, al die solo dingetjes enzo erdoor heenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:03 schreef Vincpod het volgende:
Gister optreden gehad met de talentenjacht op school, echt zwaar de top vonden wij het, alleen helaas niet gewonnen
Let niet op de zang
Wokking Cadavers?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Heerlijk, duidelijke bandlogo's
Wie het raad krijgt een Youtube link naar de desbetreffende band:
[ afbeelding ]
Warmquote:
Winnerquote:
Precies zoals ik verwacht had. Inclusief de pitch-shifter op de vocalenquote:
Dat is nog eens volhardingquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:03 schreef Cynic het volgende:
Voor een leuke originele deathmetalband (wellicht ook iets voor de punkliefhebbers) moet je eens naar Macabre luisteren. Die maken al 25 jaar ofzo alleen maar nummers over seriemoordenaars.
Vooral ten tijde van het Gloom album erg gaaf
En voor de variatie een balade ertussenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is nog eens volharding
Hebbes!! Wat zien we daar!Nog een!
Zeg dát dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef Cynic het volgende:
Qua bezetting bedoel ik.
gerre is een beestquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:31 schreef brother52 het volgende:
Wel tof dat ik via Macabre bij een band kom die ik helemaal vergeten was.
Wat heb je?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:38 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
gerre is een beest
laat hem nou net sociaal werker zijn
mijn nieuwe gitaar speelt & klinkt btw heerlijk
Gaaf!quote:
Die gebruikte hendrix ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf!
Mooie stack ook
Btw: speelt dat handig, zo'n rolkabel
Ik had hem gekocht omdat hij vlak bij mijn bureaustoel ligt en ik er bij een gewoon altijd overrolde en zo versleten ze heel snel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf!
Mooie stack ook
Ohja, ik was even vergeten dat jij daar bij de Jeff Waters band ook al niet zo om maalde.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg dát dan.. Wat maakt dat nou uit?
Brain may speeklde er meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf!
Mooie stack ook
Ik wacht nog steeds op zijn telefoontje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ohja, ik was even vergeten dat jij daar bij de Jeff Waters band ook al niet zo om maalde.
Maar dat was in 1924 en toen waren er nog geen andere kabelsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Brain may speeklde er mee(iig op in wembley
)
Van beenderen gemaakt toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:48 schreef brother52 het volgende:
Toen hadden ze nog geen eens plectrums.
6-snarige bas?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Zijn er trouwens snaren die dikker zijn dan 13-56?
Nee, voor een akoustisch gitaar. Er staat op de verpakking van de snaren dat het 'medium' is maar 'heavy' heb ik nooit gezien.quote:
Wat is dáár nou weer zo raar aan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Van beenderen gemaakt toch?.
Zo slim zijn die Britten nou ook weer niet.quote:
Medium hoogspanningskabels ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, voor een akoustisch gitaar. Er staat op de verpakking van de snaren dat het 'medium' is maar 'heavy' heb ik nooit gezien.
Dudequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik speel nu al... zes maanden (edit: een akoustisch) gitaar. De eerste twee maanden ging het sloom omdat ik geen boek had. Een boek dat je gebruikt om te leren is, wat mij betreft, cruciaal.Ik heb er nu echt enorm veel plezier in. Het is wel een Amerikaans boek, dus ik speel de laatste tijd het Amerikaans volkslied enorm veel.
En dit zijn dan wel liedjes die niet op tab staan, maar op zo'n muziek ding met noten. Tabs zijn echt waardeloos en moeilijk leesbaar.
Dat is lollig voor iemand met een Iraanse naamquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef Ruzbeh het volgende:
dus ik speel de laatste tijd het Amerikaans volkslied enorm veel.
Je hebt niet toevallig de streepjescode te pakken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Zijn er trouwens snaren die dikker zijn dan 13-56?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig de streepjescode te pakken?
Nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig de streepjescode te pakken?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo slim zijn die Britten nou ook weer niet.
1 - 0.030"quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee.
1 - 0.013"
2 - 0.017"
3 - 0.026"
4 - 0.035"
5 - 0.045"
6 - 0.056"
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1 - 0.030"
2 - 0.045"
3 - 0.065"
4 - 0.080"
5 - 0.100"
6 - 0.130"
Zo dan?.
Breek me de bek niet open. Zaterdag van de laatste flessenbon nog wat voer gekocht...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:34 schreef Metaalkop het volgende:
Blut zijn zuigt. Het idee dat je na het vinden van een twee-euro-munt twee keer zoveel bier kan kopen als daarvoor is gewoon te pijnlijk...
Hmm als je ook wat eten betreft zelfvoorzienend bent is het helemaal klote ja...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Zaterdag van de laatste flessenbon nog wat voer gekocht...
Precies!quote:
Met je 30 gitarenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies!
Gelukkig heb ik in mijn studentenjaren (lijkt een eeuwigheid geleden, in werkelijkheid nog maar 1,5 jaar) het nooit echt heel krap gehad, ondanks dat ik nooit werkte naast mijn studie. Ik heb gewoon een lage levensstandaard, op zich wel fijn!![]()
28 hè!quote:
Het humbuckermodel is rond de 200, p90 versie 2 tientjes duurder... wel fijne gitaren voor het geld!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:14 schreef The_Dean het volgende:
Gelijk heb je
Jij als Tele man kan het me vast wel vertellen, wat kost zo'n Squier Tele Custom gemiddeld?
[ afbeelding ]
Mijn motto is dat je alles kunt spelen met elke soort gitaar. Maar p90's hebben mijn persoonlijke voorkeur boven humbuckers. Dus persoonlijk zou ik daarvoor gaan. Aan de andere kant kun je voor humbuckers veel meer vervangende elementen krijgen dan voor p90's!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:20 schreef The_Dean het volgende:
Zoek er een voor wat ska dingetjes, is dan een humbucker of P90 beter... of toch singlecoils?
Even ge-editquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn motto is dat je alles kunt spelen met elke soort gitaar. Maar p90's hebben mijn persoonlijke voorkeur boven humbuckers. Dus persoonlijk zou ik daarvoor gaan. Aan de andere kant kun je voor humbuckers veel meer vervangende elementen krijgen dan voor p90's!
Ja, ik ook wel, maar wel als ik 8000 euro p/maand verdien.. Enige echte dure gitaar die ik heb is die Gretsch en daar vind ik een paar duizend euro nog wel ok voor, maar voor een goldtop heb ik het nooit over gehad... Epiphone komt helaas niet in de buurt, misschien een keer een Edwards proberen!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even ge-edit
Wil ooit nog wel een 56' Gibson Les Paul Goldtop met P90's
[ afbeelding ]
Snaren dikker dan 2,54 mmquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1 - 0.030"
2 - 0.045"
3 - 0.065"
4 - 0.080"
5 - 0.100"
6 - 0.130"
Zo dan?.
Westone's zijn ook wel goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar wel als ik 8000 euro p/maand verdien.. Enige echte dure gitaar die ik heb is die Gretsch en daar vind ik een paar duizend euro nog wel ok voor, maar voor een goldtop heb ik het nooit over gehad... Epiphone komt helaas niet in de buurt, misschien een keer een Edwards proberen!
Of dillion:
Zal ook best prima zijn, net als het merk Vintage...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Westone's zijn ook wel goed![]()
Onze zanger heeft een gewone normale sunburst en dat is best een goed apparaat. Ze hebben dan ook wel een goldtop, alleen is die niet met P90, en dat wil ik dan juist
http://mstore.nl/index.php?act=viewProd&productId=815
Je krijgt meer hits op je mp3's als de woorden master en slave erin voorkomenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:46 schreef allsystemshalt het volgende:
http://www.esnips.com/web/FlyingVee
De laatste twee geven een soort van indruk van de VTM icm een H&K top
Muffs zijn voor KPD.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Zout op naar het topic waar de muffs hard staan![]()
![]()
Ik hoor alleen maar wat rare piep geluidjes of wat raar kabaal..quote:Op zondag 15 februari 2009 10:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Je krijgt meer hits op je mp3's als de woorden master en slave erin voorkomen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar wat rare piep geluidjes of wat raar kabaal..
Dat meen je toch niet... neem dan Beefheart!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:05 schreef Jorikjet het volgende:
ghe, ik vind het echt een super vet nummer, ik wou dat ik het gemaakt had!
1986 dus...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar dat was in 1924 en toen waren er nog geen andere kabels
of van een brits muntjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Van beenderen gemaakt toch?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ice cream has definitely brought a lot of happiness into my life and I wouldn't trade it for anything.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:49 schreef BloodSugar het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar: Een Fender USA strat uit 1990/91:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]NaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Als er gewoon E staat, is het gewoon E Majeur (Major dus)quote:Op zondag 15 februari 2009 20:08 schreef Wunny het volgende:
http://www.ultimate-guita(...)_of_war_ver2_tab.htm
Iemand die weet, hoe dat zit met bv het E akkoord?
Als ik namelijk naar zo'n site ga met dat akkoord moet ik kiezen E Major oid.
Dankuquote:Op zondag 15 februari 2009 20:21 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als er gewoon E staat, is het gewoon E Majeur (Major dus)
Dat G#m is een G#mineur
Comprends?
Kwam er van het weekend achter, dat ik alle akkoorden kan plaatsen (niet alle 7's enzo maar wel: E, Em, F, Fm, Fis, Fism, etc)quote:
Barréquote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kwam er van het weekend achter, dat ik alle akkoorden kan plaatsen (niet alle 7's enzo maar wel: E, Em, F, Fm, Fis, Fism, etc)
wat voor kraak? Kan je iets duidelijker zijn wat voor geluid je snaar maakt, en kan je zien of (bijvoorbeeld) er ergens iets tegen je snaar aan zit?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef Wunny het volgende:
Godverdomme, ik stemde net dus even me gitaar, en nu heb ik een lichte kraak als ik een snaar aansla.
Hoe i.s dat nou weer mogelijk? Ik heb dit nog nooit gehad..
Njaa, als ik aansla hoor ik een zachte kraak, knisperend een beetje, bij al me snaren maar vooral bij de dikke snaren, er zit ook niks tegen me snaren.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Barré![]()
[..]
wat voor kraak? Kan je iets duidelijker zijn wat voor geluid je snaar maakt, en kan je zien of (bijvoorbeeld) er ergens iets tegen je snaar aan zit?
Ik zal wel moeten maar ik heb nu geen zin meerquote:Op zondag 15 februari 2009 23:48 schreef KaMo het volgende:
Nou, nieuwe tekst schrijven dan
Zoiezo niet geforceerd teksten schrijven hèquote:Op zondag 15 februari 2009 23:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten maar ik heb nu geen zin meer![]()
Morgen misschien nog een keer proberen of het iets wordt.
Hm misschien een idee schrijven over geforceerd schrijvenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zoiezo niet geforceerd teksten schrijven hè
Ja, gewoon over dingen je je overkomen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hm misschien een idee schrijven over geforceerd schrijven
Dat zijn ook maar 2 verschillende akkoorden, als je die ook niet kan onthoudenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kwam er van het weekend achter, dat ik alle akkoorden kan plaatsen (niet alle 7's enzo maar wel: E, Em, F, Fm, Fis, Fism, etc)
Pak een 7 snarige en een capo dan ben je al flexibeler met je vingerzettingquote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar 2 verschillende akkoorden, als je die ook niet kan onthouden
Ik heb dit weekend even gekeken of ik een gitaarversie van "beautiful goodbye" van Amanda Marshall kan maken, maar je krijgt wel erg vreemde vingerzetting als je piano-akkoorden gaat omzetten.
Wel leerzaam
Hoe bedoel je? Maar 2?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar 2 verschillende akkoorden, als je die ook niet kan onthouden
Ik heb dit weekend even gekeken of ik een gitaarversie van "beautiful goodbye" van Amanda Marshall kan maken, maar je krijgt wel erg vreemde vingerzetting als je piano-akkoorden gaat omzetten.
Wel leerzaam
Precies zoals hij het zegtquote:
Sukkel.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:00 schreef KaMo het volgende:
Maar het is metal, dus je grunt het toch (dus onverstaanbaar wat je ook schrijft)
body count is wel leukquote:Op zondag 15 februari 2009 23:46 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
Ik was bezig om een tekst te schrijven voor een metal nummer met als onderwerp Bomb Squad.
Is het gvd een soort hip hop song gewordenmet herhalende zang patronen
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb nu Body Count in mijn hoofd als ik de tekst zing![]()
grmbl de grmbl
Klinkt als fretbuz... nek kromgetrokken?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef Wunny het volgende:
[..]
Njaa, als ik aansla hoor ik een zachte kraak, knisperend een beetje, bij al me snaren maar vooral bij de dikke snaren, er zit ook niks tegen me snaren.
Het rare is, ik heb me gitaar 2 weken niet aangeraakt, hij zat gewoon in de tas en nu stemde ik dus even en hij kraakt..
Die heb ik ook wel, maar dat helpt me bij die akkoorden weinig.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Pak een 7 snarige en een capo dan ben je al flexibeler met je vingerzetting
TUCquote:Op maandag 16 februari 2009 07:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Veel plezier bij GK of is het een andere ?
Oe, solid state logic tafel! hebben!!!!quote:
Wie wil die nou niet hebben? Een plekje voor vinden is alleen een beetje kut.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Oe, solid state logic tafel! hebben!!!!
Een g-series nietwaar? das een hele fijne voor rockmuziek
Wat een langharige mongool. Dat is toch geen muziek?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:14 schreef allsystemshalt het volgende:
Echt zo vet als je zo kan samenspelen![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet, hoe kan ik zoiets herkennen?quote:Op maandag 16 februari 2009 07:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt als fretbuz... nek kromgetrokken?
Als je het niet begrijpt is het dus mongool?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:46 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat een langharige mongool. Dat is toch geen muziek?
Als de snaar heeeel erg dicht bij de frets ligt nu, dan is de kans op fretbuzz erg groot. Je kan ook langs de nek kijken, vanaf bijv de headstock richting de body.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:03 schreef Wunny het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hoe kan ik zoiets herkennen?
Njaa, dat is dus niet zo.. maar, ik startte vanmiddag me versterker, en opeens had ik geen kraak meer?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als de snaar heeeel erg dicht bij de frets ligt nu, dan is de kans op fretbuzz erg groot. Je kan ook langs de nek kijken, vanaf bijv de headstock richting de body.
Nou, beter dat het weg is danquote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef Wunny het volgende:
[..]
Njaa, dat is dus niet zo.. maar, ik startte vanmiddag me versterker, en opeens had ik geen kraak meer?
Heb wel alle kabels even aangedraaid ( De bovenkant raakt een beetje los ) enzo, maf?
Naja, toch bedankt
Ik snap het wel, maar ik vind dit altijd van die muziek die ze spelen omdat het kan, niet omdat het lekker luisterbaar is. Net als een band als Unexpect. Geweldig gespeeld, maar ik word er helemaal debiel van.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt is het dus mongool?
Zelfs via Fok! los ik problemen opquote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef Wunny het volgende:
[..]
Njaa, dat is dus niet zo.. maar, ik startte vanmiddag me versterker, en opeens had ik geen kraak meer?
Heb wel alle kabels even aangedraaid ( De bovenkant raakt een beetje los ) enzo, maf?
Naja, toch bedankt
Klinkt veel strakker maar tegelijkertijd ook losser, mooie versterker.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef Daantke het volgende:
Mijn broer heeft een Godin les paul en een Vox AD15VT, van 't weekend eindelijk op gespeeld en die versterker overruled Cubes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |