Dat herinnert mij eraan dat ik morgen wéér WIDM moet missen omdat ik moet werkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Jeetje... als ik morgen wakker word is het gewoon alweer donderdag!
Ook als je niet wakker wordt, is 't donderdagquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Jeetje... als ik morgen wakker word is het gewoon alweer donderdag!
Trustenquote:Time flies when you're having fun!
Trusteeeeeeeeeee
* muisje-eliza eet sjipsquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Brennel het volgende:
Truste Janne
* Brennel vreet noten-choco-mix
Janne wordt morgen wel wakker hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook als je niet wakker wordt, is 't donderdag.
Ow, daar heb ik ook alle vertrouwen inquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Janne wordt morgen wel wakker hoor!
Niets gemist dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Tweede helft alleen, beetje schoppen en wat blunders maakt 1-1
Groetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
en ik ga P&W kijken zo...
Doei allemaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Doei allemaal![]()
![]()
Ga jij er ook al vandoor...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Doei allemaal![]()
![]()
*knuffelt Janne*quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Jullie allemaal maar sjips en chocolade en noten vreten... en wie zit er weer netjes aan haar kopje rooibos/cactus/korenbloemthee en heeft nog altijd zwaar overgewicht...?
Tis niet eeeeeeeeeerlijk!
Ik moet voor mn vriendje zelfs in de gaten houden dat-ie niet te weinig eet, want die valt zienderogen af terwijl hij stapels pannenkoeken en taart en dergelijke eet! :x
Het is echt NIET EERLIJK!!
En nu ga ik echt slapen voor ik nog meer frustie raak!! :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |