Nope, lijkt het daarop dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geschreven met een ajax gevoel?
Jorien zou zelfs een pak melk niet objectief vindenquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef jna het volgende:
komt deze ook mee zondag?
[ afbeelding ]
hap hapquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kan er weinig subjectiefs aan ontdekken.
Nee die was 2-2quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zo de eerste hebben we al gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongetwijfeld maar ik heb het nummer van Rentokil, no worriesquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben benieuwd naar de tifo zondag. Nemen onze vriendjes nog iets leuks mee uit rotjeknor?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is 14 meter lang en stinkt naar ARROGANTIE?mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:39 schreef navigator het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar ik heb het nummer van Rentokil, no worries![]()
Goeie grap Jorientje!
Ohhh wat een blindleggerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:44 schreef Damzkieee het volgende:
ZOOO WAT EEN KNIJTER, ONGELOOFLIJK!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Toepasselijk met de laatste wedstrijden:
Waarom wil Ajax Douwe Egberts als sponsor?Die is dan weer wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom hoeft een Ajax supporter geen belasting te betalen?OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |