Nope, lijkt het daarop dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geschreven met een ajax gevoel?
Jorien zou zelfs een pak melk niet objectief vindenquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef jna het volgende:
komt deze ook mee zondag?
[ afbeelding ]
hap hapquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kan er weinig subjectiefs aan ontdekken.
Nee die was 2-2quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zo de eerste hebben we al gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongetwijfeld maar ik heb het nummer van Rentokil, no worriesquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben benieuwd naar de tifo zondag. Nemen onze vriendjes nog iets leuks mee uit rotjeknor?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is 14 meter lang en stinkt naar ARROGANTIE?mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:39 schreef navigator het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar ik heb het nummer van Rentokil, no worries![]()
Goeie grap Jorientje!
Ohhh wat een blindleggerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:44 schreef Damzkieee het volgende:
ZOOO WAT EEN KNIJTER, ONGELOOFLIJK!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Toepasselijk met de laatste wedstrijden:
Waarom wil Ajax Douwe Egberts als sponsor?Die is dan weer wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom hoeft een Ajax supporter geen belasting te betalen?OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Omdat je het zo lief aanbied. Wél een goede danquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
Komt een man bij de kassa van Feyenoord. Legt ie 20,- neer. Zegt de balieknul: "moet je een kaartje of een speler"?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAAAAHAHAHA HILARIESSSS!
Nu weer over de wedstrijd ouwe Super Mario.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
Waarom lopen er eekhoorntjes over het veld van de arena?Kan het niet wat harder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
quote:Darko Bodul in selectie voor Klassieker
Marco van Basten heeft wederom een plaats ingeruimd voor Darko Bodul in de A-selectie van Ajax. De aanvaller maakte in de voorgaande speelronde tegen Vitesse zijn debuut in de hoofdmacht van de Amsterdamse club.
Het talent sluit zich vrijdag aan bij de A-selectie in voorbereiding op het treffen met Feyenoord in de Amsterdam ArenA. De aanvaller mocht tegen Vitesse in de tweede helft het veld betreden maar kon de nederlaag tegen de Arnhemse ploeg niet meer voorkomen.
Bodul kwam donderdag nog één helft in actie voor Jong Ajax dat tegen Jong Feyenoord een overwinning boekte. Na afloop van de wedstrijd werd duidelijk dat de aanvaller zich vanaf vrijdag mag richten op de komende wedstrijd van het eerste elftal. "Darko had al een wedstrijd in de benen en bovendien sluit hij morgen weer aan bij de A-selectie voor het duel met Feyenoord", aldus Adrie Koster op de officiële website van Ajax.
Volgens mij was dat Drenthe, maar die wedstrijd kan ik me niet al te goed meer voor de geest halen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
Greene, is dat niet die man die 2 keer buitenspel ophief in de wedstrijd die Ajax in de Kuip met 0-4 won?
David Connolyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:58 schreef Longmen het volgende:
Gisteren was op eredivisie live de wedstrijd van 2001 (3-4 feyenoord) ondanks de uitslag leuk om weer eens te zien. Met Adriaanse als coach en pipo in de basis.
Dat was Drenthe idd....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Drenthe, maar die wedstrijd kan ik me niet al te goed meer voor de geest halen...
Ik heb het volgens mij helemaal mis, maar het komt er op neer dat ik Greene niet echt een versterking voor Feyenoord vind.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Drenthe, maar die wedstrijd kan ik me niet al te goed meer voor de geest halen...
Hij kan er idd niks van, maar op het moment moet het wel helaas..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij helemaal mis, maar het komt er op neer dat ik Greene niet echt een versterking voor Feyenoord vind.
Vreselijke blunders achterin bij ajax jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
David Connoly
3 man op Grim
Dat was een geweldige wedstrijd idd
dat handje van Tomasson blijft geniaal!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:58 schreef Longmen het volgende:
Gisteren was op eredivisie live de wedstrijd van 2001 (3-4 feyenoord) ondanks de uitslag leuk om weer eens te zien. Met Adriaanse als coach en pipo in de basis.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom hoeft een Ajax supporter geen belasting te betalen?Blijkt maar weer dat kakkerlakken totaal geen gevoel voor humor hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel, als je supporter bent van Feyenoord moet dat eigenlijk wel, want iets anders kun je eigenlijk niet doen behalve lachen om die club. Anders krijg je een depressie.
Ik vond hem wel leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat kakkerlakken totaal geen gevoel voor humor hebben.
Hoewel, als je supporter bent van Feyenoord moet dat eigenlijk wel, want iets anders kun je eigenlijk niet doen behalve lachen om die club. Anders krijg je een depressie.
Nou nou!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat toevallig zeg... In FM win ik met 1-4 van Ajax, en direct na de wedstrijd wordt van Basten ontslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |