Ik doe geen van beidequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Thuis achter zijn computer telt ook mee
http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniemNL.phpquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, je zoekt woorden op op internet, het viel me laatst ook al op
Grappig dat jullie 'held' nu met zijn paardemuil loopt te janken op de bank in madrid!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die gezichten op de achtergrond
En die hoefde je niet terug te brengen van je ma?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam uit een natuurblad
zinloze discussiequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat er nooit meer met cholera wordt gescholden omdat mijn bet-overoveroverovergrootvader daar in 1540 aan is overleden. Dat doet me nog steeds veel pijn.
Punt is dat dhr. vandenherik nu erg loopt te janken over een bombardement terwijl 'zijn medesupporters' en hijzelf ook 'hamas hamas joden aan het gas' zingt. Het interesseert mij geen flikker als ie dat doet, maar die hypocrisie is een beetje sneu.
Klopt anders hadden wij wel wat vaker gewonnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het wordt vooral op het veld uitgevochten.
Grappig dat wij 27 miljoen voor 'm vangen en jullie geen cent krijgen voor je spelers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Grappig dat jullie 'held' nu met zijn paardemuil loopt te janken op de bank in madrid!
Vroeger vond ik je situatie nog wel eens zielig...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
En die hoefde je niet terug te brengen van je ma?
En dat wij miljoenen hebben omdat hij niet naar jullie wilde komenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Grappig dat jullie 'held' nu met zijn paardemuil loopt te janken op de bank in madrid!
Nogal logisch dat ie wilt spelen he. Dat Tiendalli nou niet in een volle kuip durfde te spelenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En dat heeft betrekking op dit topic met...?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vroeger vond ik je situatie nog wel eens zielig...
Met miljoenen koop je nog geen elftal he (dat weten wij overigens als de beste)quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
En dat wij miljoenen hebben omdat hij niet naar jullie wilde komen
Maar het zit wel lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Met miljoenen koop je nog geen elftal he (dat weten wij overigens als de beste)
Volgens mij zong hij het toen ook op tv bij Danny Dyer of wat dat wat anders?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Thuis achter zijn computer telt ook mee
Dat hebben mijn familie leden wel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dat heeft betrekking op dit topic met...?
\quote:
Jou moeder heeft genoeg met ajax te maken, kijk maar bij het 'beste topic ooit'quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat hebben mijn familie leden wel?
Chris Woerts praat onzin maar Huntelaar niet.Waar baseer je dat op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dat wij miljoenen hebben omdat hij niet naar jullie wilde komen
Ja, hadden ze in rotterdam niet moeten zingen over de 2e wereldoorlogquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat hebben mijn familie leden wel?
KJH is mijn battie boyquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Chris Woerts praat onzin maar Huntelaar niet.Waar baseer je dat op.
Waarom laat feyenoord dat niet zien dan?quote:
Het gaat ook om nederlagen in onderlinge duels. Oh wacht...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn wel de laatste die het over het aantal nederlagen dit seizoen mogen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |