Er zal toch vast nog wel ergens een youtube filmpje zijn van een overwinning van feyenoord op Ajax?quote:
Wie is dat?quote:
Praat ik ook niet goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een spandoek en liedjes die verwijzen naar
24.000 woningen afgebrand
800 mensen die de dood vonden
en 80.000 Rotterdammers werden dakloos.
maar daar zijn jullie goed in
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Was een reactie op dat bommen op Rotterdam spandoek maar dat mag natuurlijk wel.
Een reactie op iets dat nog geplaatst moest worden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Was een reactie op dat bommen op Rotterdam spandoek maar dat mag natuurlijk wel.
[..]
Een spandoek en liedjes die verwijzen naarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een reactie op iets dat nog geplaatst moest worden?
Ik zag toch echt dat HA HA HA spandoekquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een reactie op iets dat nog geplaatst moest worden?
Nadat jij JHK had gepost. Hoe kun je daar dan op reageren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zag toch echt dat HA HA HA spandoek
Hij is de nieuwe Uri Geller?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nadat jij JHK had gepost. Hoe kun je daar dan op reageren?
Zie mijn editquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zag toch echt dat HA HA HA spandoek
Ja ik wel. Maar ik zit dan ook niet te zeuren over JHK van HPFT.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een spandoek en liedjes die verwijzen naar
24.000 woningen afgebrand
Daar zing je graag over zeker?
Vind je dat niet erg dan ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik wel. Maar ik zit dan ook niet te zeuren over JHK van HPFT.
quote:24.000 woningen afgebrand
Dat kan mij niet zo heel erg veel schelen inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind je dat niet erg dan ?
[..]
Ik zie dat ding niet meer staan. Ervoor of erna. Boeiend. Het gaat erom dat dat wel wordt geaccepteerd en mijn plaatje niet. Het is uitdelen en incasseren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nadat jij JHK had gepost. Hoe kun je daar dan op reageren?
We weten nu wel wat je hebt opgezocht, maar wenste je mij niet laatst nog een dodelijke afloop toe van mijn ziekte?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
Kan het hier niet wat vriendelijker?
Daar ben ik het ook mee eens hoor. Van mij mag het beiden blijven staanquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zie dat ding niet meer staan. Ervoor of erna. Boeiend. Het gaat erom dat dat wel wordt geaccepteerd en mijn plaatje niet. Het is uitdelen en incasseren.
Bizar eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan mij niet zo heel erg veel schelen inderdaad.
Laat ze dat vooral op het veld doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zie dat ding niet meer staan. Ervoor of erna. Boeiend. Het gaat erom dat dat wel wordt geaccepteerd en mijn plaatje niet. Het is uitdelen en incasseren.
Deze wedstrijd is niet alleen op het veld.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat ze dat vooral op het veld doen.
He schijnheil, als jij nooit 'hamas hamas joden aan het gas' hebt gezongen in je leven (800 doden om 6.000.000) vreet ik m'n leuter op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
Je bent een van de weinigen die trots is op die dvd denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag nacht weer kijken met wat vloeistof
Volgens mij had hij al vrij kansloos van Celtic verloren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
Adriaanse stond één punt achter op PSV op de tweede plaats toen ie werd ontslagen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is niet alleen op het veld.
IK HEB EEN NIEUWE DVD MAAR WAT MOET IK DAAR NOU MEE HOMOOOO'S HOOMOO''Squote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Jou niet dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan het jou wel wat schelen dan?
HAhahaha! Er zijn dus daadwerkelijk Feyenoordfans die die DVD nog zonder het schaamrood op de kaken uit de kast durven pakken, dit had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb er familie aan verlorenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan het jou wel wat schelen dan?
Met vloeistof bedoel je bier?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar een spelletje he.quote:
In 1940, je moet ze wel goed gekend hebben dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, ik heb er familie aan verloren
Was niet kansloos.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij had hij al vrij kansloos van Celtic verloren.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Met vloeistof bedoel je bier?
Is je moeder weer op vakantie ofzo dat je weer een beertender heb gekocht?
Bonnetje wel bewaren he, want al komt mama terug moet je hem toch weer inleveren
Boeiend.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
In 1940, je moet ze wel goed gekend hebben dan.
Ga je het nu bagatelliseren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
In 1940, je moet ze wel goed gekend hebben dan.
Ga maar vast eten danquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
He schijnheil, als jij nooit 'hamas hamas joden aan het gas' hebt gezongen in je leven (800 doden om 6.000.000) vreet ik m'n leuter op.
Nee dat niet, maar het wordt vooral op het veld uitgevochten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje he.
Nu weet ik het zeker, je zoekt woorden op op internet, het viel me laatst ook al opquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ga je het nu bagatelliseren?
Ik zou graag willen dat er nooit meer met cholera wordt gescholden omdat mijn bet-overoveroverovergrootvader daar in 1540 aan is overleden. Dat doet me nog steeds veel pijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Boeiend.
Familie is toch familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |