Een 'semi-open' forum als FOK! is niet helemaal waterdicht te krijgen tegen misbruikers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:20 schreef beequeen het volgende:
Woensdag gehaktdag.![]()
Hoe kan het toch dat Neo iedere keer binnen komt sluipen?
Je hebt gelijk, maar het lukt hem hoe dan ook users lastig te vallen. Op flabber staat ook weer die foto en het hele verhaal. Droeftoeter, wat je al zei.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
Sluipen? Als een olifant in een porseleinwinkel komt ie binnen denderen.
Subtiliteit is niet aan hem besteed. En zo ook geen lang kloonleven.
Maar daar kan ie toch niet meer editten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
Je hebt gelijk, maar het lukt hem hoe dan ook users lastig te vallen. Op flabber staat ook weer die foto en het hele verhaal. Droeftoeter, wat je al zei.
Nee. En al helemaal geen doorzichtigequote:
Dat begrijp ik, zou ook te gek zijn als je niet als willekeurige passant op FOK! mag posten. En wat Neo betreft....mag hij dood of mag ik dat niet zeggen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:27 schreef Gert het volgende:
Een 'semi-open' forum als FOK! is niet helemaal waterdicht te krijgen tegen misbruikers.
En zeker als iemand zeëen van tijd heeft omdat niemand hem werk wil geven of met hem om wil gaan.
Het stomme is, dat hij zélf óók veel gelukkier zou worden als-ie zich eens serieus onder behandeling liet stellen. Maar ja, dat zien mensen met een geestesziekte vaak niet.l Die vinden zichzelf normaal en de rest van de wereld gek.
Heeft dat nog zin denk je?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Doei. IP-ban komt er aan als je zo doorgaat
nu pas?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Jemig en nog kusjes geven ook. Tis wat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef remlof het volgende:
smakkelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig en nog kusjes geven ook. Tis wat.
Ik ga in de pannen roeren. Voor straks, smakelijk allemaal.![]()
Laat-ie een voorbeeld aan joú nemen: lekker effe langs de leurieloog.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef Coos het volgende:
M'n belletje ging af![]()
Maar wat hier boven al gezegd is, ga gvd allemaal jullie medicijnen eens op tijd innemen.
En als die Neo wil gallen moet ie dat maar een keer hier bij mij komen doen. Heb nog hele andere "medicijnen" in het magazijn!
Of wat dacht je van Dr. Drion?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat-ie een voorbeeld aan joú nemen: lekker effe langs de leurieloog.
quote:
Plus weer een uitkering minder!quote:
Ik heb mijn fobo uit voorzorg op slot gegooid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef Soury het volgende:
Die stomme kut tieten ook in mijn fobo. Alsof ik die niet al duizend keer heb gezien![]()
@CoosJe moet ook niet zo vaak dit
doen
Mwah .. Krijg mail als er wat gepost is dus deleten maar die hapquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb mijn fobo uit voorzorg op slot gegooid.
Heb ik ook wel gedaan maanden geleden, maar misschien is het beter niet te reageren. Dat vind ie wel leuk volgens mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kon het niet nalaten te reageren. Wat een waus is dat zeg.
Het is dan ook heel verleidelijk om erop te reageren op die achterlijke mafquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kon het niet nalaten te reageren. Wat een waus is dat zeg.
Weet ik wel zeker, maar kan lotje misschien Lobasca zijn? Ik word gek van al die klonen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:14 schreef Soury het volgende:
Heb ik ook wel gedaan maanden geleden, maar misschien is het beter niet te reageren. Dat vind ie wel leuk volgens mij
Nee waarom zou ze die onzin postenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, maar kan lotje misschien Lobasca zijn? Ik word gek van al die klonen.![]()
Ding dong.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef lies1958 het volgende:
zie staan bij dat lobo van lotje" hoer van hoofddorp". Op RM was er ook iemand die daar heel veel mee deed reageren. Dus een verdwaalde volgens mij die zijn of haar frustraties niet meer bij RM kwijt kan.
Ja doei die zou zeggen "ik heb wel wat beters te doen".quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, maar kan lotje misschien Lobasca zijn? Ik word gek van al die klonen.![]()
Zo gek als een deur, niet te helpen, mar toch een beetje vermakelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't alles behalve vermakelijk. 'avond, tijd voor koffie
Daar klik ik wel ff op.. Begrijp de achtergrond maar dit is een vet gaaf nummerquote:
Kweet niet, maar Tipsch en Lobasca hebben een permban en zijn beide nogal rellerts. Misschien daarom?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Soury het volgende:
Nee waarom zou ze die onzin posten.. Dat was gewoon Neo weer.
Wat een heksenjacht hè.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't alles behalve vermakelijk. 'avond, tijd voor koffie
Ik twijfelde. Want eigenlijk is het te goed om hieraan op te hangen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef Soury het volgende:
Daar klik ik wel ff op.. Begrijp de achtergrond maar dit is een vet gaaf nummer
Je zei ophangen, hihiquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef Copycat het volgende:
Ik twijfelde. Want eigenlijk is het te goed om hieraan op te hangen.
Ga jij eens heel snel die stekeltjes- en mantelpakjesfoto's plaatsen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
We hebben altijd elkaar nog.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig is er altijd nog noekje, daar blijf je voor terug komen.
quote:
Daar heb ik toch second thoughts bij. Privacy wise enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef Coos het volgende:
Ga jij eens heel snel die stekeltjes- en mantelpakjesfoto's plaatsen!![]()
Ja, de keerzijde. Triest toch eigenlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dat wilde ik er eigenlijk zelf achter zetten. Hihi.
[..]
Daar heb ik toch second thoughts bij. Privacy wise enzo.
Huh huh....terugkrabbelen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik toch second thoughts bij. Privacy wise enzo.
Zeg maar gewoon BRIL. Loes Haasdijk zou er een moord voor hebben gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Coos het volgende:
Huh huh....terugkrabbelen?Dan PM je ze maar.
Ik was gvd helemaal opgewonden bij het beeld van dat knotje en dat strenge brilletje.
Ja, maar soms ook wel goed om te beseffen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:29 schreef Noek het volgende:
Ja, de keerzijde. Triest toch eigenlijk.
Geweldigquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef beequeen het volgende:
Ik kom toch even terug op getoupeerde haren.![]()
.
.
.
Deze foto's vernietigen zichzelf binnen 1 minuut.
Tis ook alweer heel wat jaartjes geleden gellukkig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig![]()
Mijn oudere zussen toupeerden ook altijd zo'n muts op hun kop
Nouhou, ff je quote weghalen. Wie zit hiier nou op te wachten?quote:
Allang gedaan johquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nouhou, ff je qoute weghalen. Wie zit hiier nou op te wachten?
Ik schaam me er ook niet voor hoor. Meer lachen om hoe ik er toen uitzag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Allang gedaan joh![]()
Maar ik snap niet wat er mis is met die foto's, oude foto's zijn leuk en getoupeerd haar ook![]()
Ik zag laatst de trouwfoto van mijn zus weer, die had ook zo'n getoupeerde bos met daarin fresiaatjes geboetseerd, zo leuk
Fantastisch, ik had er zoveel zin in dat ik er gewoon een dag te vroeg was. Morgen mag ik weer!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef Copycat het volgende:
Cute!
Oe Noek!
Hoe was het bij je stopcoach?
Staat de AEX laag ofsow?quote:
whehequote:
Happy hunting.quote:
Vergeet niet genoeg te drinken tussendoor hè. Het is nogal tijdrovend enzo.quote:
hoiquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh hoi! Hoe is het met Spider?
Druk zeker nu. Laat maar.
owww fuck...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef blomst het volgende:
[..]
nu je eigen fobo nog even opschonen
Echt? Die gast komt binnen zonder dat je het weet.quote:
quote:
Mooi, kun jij weer terug naar de kredietcrisis.quote:
Dus je wil me weg hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, kun jij weer terug naar de kredietcrisis.
ja maar daar merkt tie niets van (uhmmm spider dan he), en ziggyquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat alles zonder ballen.
![]()
Ja, is het een lief manneke en met the Zigster ook alles goed?
Pratende over ballen. Neo ik hoop dat je ze binnenkort uitkotst!
hij had al een IP ban dus hij is idd via via op zoekquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef Gert het volgende:
Duurt wel lang zeg, voordat-ie weer een nieuw account heeft aangemaakt.
Of heeft-ie inmiddels een IP-ban, dat hij via anonumizers moet gaan zitten klootviolen?
Maar daar ben je dan toch soort van standby voor? En moet je de telefoon opnemenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef blomst het volgende:Had ik de telefoon maar niet opgenomen, ziekte op het werk, nu dus komende nacht werken
nee, word gewoon ingeroosterd, dit is meer om mijn collega's uit de brand te helpen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar daar ben je dan toch soort van standby voor? En moet je de telefoon opnemen
Maar euh, je ip is toch gebonden aan jou pc en netwerk?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef Re het volgende:
[..]
hij had al een IP ban dus hij is idd via via op zoek
Oh wat kut ?? M.a.w. je bent altijd standby en de lul als je de telefoon opneemt ..quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, word gewoon ingeroosterd, dit is meer om mijn collega's uit de brand te helpen.
morgen gaan mijn eigen nachten in.
Wij werken niet met standby.
Klopt, maar met trucjes kan je net doen alsof je uit oezbekistan komt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
Maar euh, je ip is toch gebonden aan jou pc en netwerk?
Of snap ik iets niet?
je kan er een mask overheen zetten zodat het lijkt alsof je van een andere IP af komtquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of snap ik iets niet?
Dat is te omzeilen dus .. Vraag me niet hoe. Ik heb het nooit nodig gehad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of snap ik iets niet?
O tóch wel, had van relmof anders begrepen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef Re het volgende:
[..]
hij had al een IP ban dus hij is idd via via op zoek
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef Re het volgende:
[..]
je kan er een mask overheen zetten zodat het lijkt alsof je van een andere IP af komt
We zijn nog lang niet moe.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
Dus dan kan hij tot in den treure doorgaan?
ach, ik had ook nee kunnen zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wat kut ?? M.a.w. je bent altijd standby en de lul als je de telefoon opneemt ..
Ik vind het iid nogal een inbreuk op je prive..Plus ben ik zo'n figuur die slecht nee kan zeggen. Ben blij dat dat goed geregeld is bij ons. Werk ze iig ..Neem aan dat je het wel als overuren kan schrijven, kijk dat ik dan weer niet vanwegen de standby regeling. Daar word ik voor betaaldquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef blomst het volgende:
[..]
ach, ik had ook nee kunnen zeggen
nee, niet alles, ik hoop mijn laatste nacht vrij te krijgen, en anders word het verrekend in een volgend rooster.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het iid nogal een inbreuk op je prive..Plus ben ik zo'n figuur die slecht nee kan zeggen. Ben blij dat dat goed geregeld is bij ons. Werk ze iig ..Neem aan dat je het wel als overuren kan schrijven, kijk dat ik dan weer niet vanwegen de standby regeling. Daar word ik voor betaald
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:41 schreef Het_hupt het volgende:
doctorXL is um ook in't fobo
zit um dr onder te spammen, hulp is welkom
Negeren is vast beterquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:41 schreef Het_hupt het volgende:
O we mogen helpen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:41 schreef Het_hupt het volgende:
Lekker ingedekt dan.. Als iedereen nee zegt hebben ze een probleem lijkt mequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, niet alles, ik hoop mijn laatste nacht vrij te krijgen, en anders word het verrekend in een volgend rooster.
Daarom doen ze dus niet aan standby, dat kost geld.
hij haalt ze wegquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
fobo onderspammen helpt toch niet, en foboberichten bij een ander kan je niet verwijderen
Oh wacht, net nog niet?quote:
Jawel maar hij is nu sneller dan vroegah. Als die ook zo snel was met iets nuttigs te doen, dan hadden we er misschien nog wat aan. Kweenie wat hoor maar de gedachte is fijn.quote:
Zodat jij dat wezen van een Kelly kon adoreren. Toen vroeger ja. Oh, wat was dat slecht zeg.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
vroegaah, toen je om kwart over 7 koffie ging zetten en een oneliner bedacht voor de OP van je uitzendingentopic van die dag
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
In je fobo ben je je eigeste mod.
Kelly ja, zou ze nog verdrietig zijn om Darco.
Ja uh wat dacht jij danquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, stiekem hebben we toch allemaal gekeken.
Naar CBML? Ja, 2 weken ofzo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:16 schreef liesje1979 het volgende:Even naar de AH!
Ow Soury!!! Hoe was het met je moeder vandaag? Gezellig? Lees het straks wel!
Vergeet de voetbalplaatjes nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
Even naar de AH!
Ow Soury!!! Hoe was het met je moeder vandaag? Gezellig? Lees het straks wel!
En dan was de helft van wat ze uit d'r waffel balkte niet te verstaan, anders was de schade nóg erger geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef Dementor het volgende:
Kelly is toch haske trots op zichzelf.
In ruil voor een occasion compleet afgegaan in een budget dating programma.
ik met nog geen tien euro had er ook twee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet de voetbalplaatjes niet![]()
Stomme kuttekoppen achter die AH-kassa. Was ik laatst 19,45 kwijt kreeg ik toch maar 2 zakjes plaatjes
Ben je van je voetbalgeloof afgevallen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan was de helft van wat ze uit d'r waffel balkte niet te verstaan, anders was de schade nóg erger geweest.
Zelfs mijn dochter spaart en ruilt heel fanatiek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef blomst het volgende:
[..]
ik met nog geen tien euro had er ook twee.
is het zoontje van mijn collega weer blij
Jammer dat we het niet kunnen zien!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef Noek het volgende:
Jezus hé, hij draait nu écht door.
Het schijnt een sufmutsenwedstrijd te zijn, hoor ik hier net vanaf de bankquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je van je voetbalgeloof afgevallen?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet de voetbalplaatjes niet![]()
Stomme kuttekoppen achter die AH-kassa. Was ik laatst 19,45 kwijt kreeg ik toch maar 2 zakjes plaatjes
Dat zijn het toch allemaalquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt een sufmutsenwedstrijd te zijn, hoor ik hier net vanaf de bank
Je had tegen dat wijf moeten zeggen, "ik zal je dr twee en een halve euro voor geven".'quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stond er vanmiddag met minimaal aan boodschappen maar de vrouw voor me had een band vol dingen. Stond er zo'n gozertje.. Mevrouw mag ik de voetbal plaatjes?. En ze bitste .." Nee als je het vraagt krijg je ze niet " Dat koppie
Ik geef ze ook niet weg omdat ik een mannetje van mijn collega een gat in de lucht laat springen. Maar dat was best hard
Aaawwh, dat vind ik zieligquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stond er vanmiddag met minimaal aan boodschappen maar de vrouw voor me had een band vol dingen. Stond er zo'n gozertje.. Mevrouw mag ik de voetbal plaatjes?. En ze bitste .." Nee als je het vraagt krijg je ze niet " Dat koppie
Ik geef ze ook niet weg omdat ik een mannetje van mijn collega een gat in de lucht laat springen. Maar dat was best hard
Dat gaat me te ver al zou het wel een priceless actie zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Je had tegen dat wijf moeten zeggen, "ik zal je dr twee en een halve euro voor geven".'
Op zeker dat ze dan voor jou waren. Dan had je ze heel ostentatief aan dat menneke moeten geven met de woorden, "niet alle vrouwen zijn bitches hoor".
Het is al diep triest dat er mensen zijn die daar de politie voor bellen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaawwh, dat vind ik zielig![]()
De dochter van een vriend van me is sinds kort in opleiding bij de politie, ze moest van de week op een avond "uitrukken" omdat er jochies van een jaar of 10, 11, 12 overlast veroorzaakten bij de AH. Die waren daar voetbalplaatjes aan het bietsen
Dan hebbie nie opgelet!. *quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, en we hebben Gert leren kennen als iemand met een blik die niet verder gaat dan de randstad. wazeggie?
Die trieste lui zijn vergeten dat ze zelf ooit jong zijn geweestquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is al diep triest dat er mensen zijn die daar de politie voor bellen.
Triest is het dat er zelfs dranghekken worden geplaatst.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is al diep triest dat er mensen zijn die daar de politie voor bellen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Gert het volgende:
Als ze allemaal zo praten in de omgeving Nijmegen: veel woonplezier daar.
* = opjalat.
Bedelen was niet mijn dingquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die trieste lui zijn vergeten dat ze zelf ooit jong zijn geweest
Het mijne ook niet, maar er zijn toch altijd wat fanatiekere verzamelaars en omdat de hele maatschappij meer competitie-gericht is, willen al die jochies als eerste hun boek vol met stickers hebben al moeten ze erom bedelen.quote:
O gelukkig! Richting Berg en Dal / Groesbeek is het erg mooi, maar da's beslist geen pauper dus daar kun je nog veilig een huis kopen zonder hordes Kallie voor de deur begrijp ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], nee alleen de pauperwijken.
Dan zou ik als moeder zeggen .. Luister joh wij shoppen ergens anders, en ga voetballen ipv mensen lastig vallen. Plus AH moet kappen met die shitquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mijne ook niet, maar er zijn toch altijd wat fanatiekere verzamelaars en omdat de hele maatschappij meer competitie-gericht is, willen al die jochies als eerste hun boek vol met stickers hebben al moeten ze erom bedelen.
Die verzamelacties zijn om gek van te wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou ik als moeder zeggen .. Luister joh wij shoppen ergens anders, en ga voetballen ipv mensen lastig vallen. Plus AH moet kappen met die shit
Ik pak het allemaal aan .. Sloeg het altijd af de knikkers wuppies enz.. Maar ik weet nu dat ik wel een kind er blij mee kan maken. Maar dat gejengel aan de kassa heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die verzamelacties zijn om gek van te worden![]()
Er waren ook al eens flippo's in de chipszakken, smurfen, voetbalkaartjes bij Plus supermarkt, Pokemonkaarten. En als je kinderen hebt wil je het beste voor ze en dat is dus dat ze het allemaal hebben![]()
Gelukkig komt Albert elke week en dan krijg je standaard 10 zakjes met van die kutkaartjes thuisbezorgd
Ik vind die kaartjes-vragende kinderen wel grappig, maar die straatkrantmeneer, die haat ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik pak het allemaal aan .. Sloeg het altijd af de knikkers wuppies enz.. Maar ik weet nu dat ik wel een kind er blij mee kan maken. Maar dat gejengel aan de kassa heb ik nog nooit meegemaaktEerst door de zwerver met krant heen met een schuldgevoel en nu die kids
Ik wil gewoon eten kopen
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die kaartjes-vragende kinderen wel grappig, maar die straatkrantmeneer, die haat ik![]()
Die blijft maar gedag zeggen, elke keer weer, als je de winkel in loopt en weer uit loopt, ik haat hem. Soms zeg ik iets terug, soms zeg ik niets en soms mompel ik, hij haat mij denk ik ook.
Ik snap alleen niet niet hoe onze straatkrantmeneer lekker op zijn gemak 10 minuten kan gaan zitten kletsen in zijn mobiele telefoon
Bij mij staat die gast dus een meter vanaf een poster dat ze werknemers zoeken bij de AHquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die kaartjes-vragende kinderen wel grappig, maar die straatkrantmeneer, die haat ik![]()
Die blijft maar gedag zeggen, elke keer weer, als je de winkel in loopt en weer uit loopt, ik haat hem. Soms zeg ik iets terug, soms zeg ik niets en soms mompel ik, hij haat mij denk ik ook.
Ik snap alleen niet niet hoe onze straatkrantmeneer lekker op zijn gemak 10 minuten kan gaan zitten kletsen in zijn mobiele telefoon
Hoi Ruudquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier staan ook een stuk of vier jochies elke dag bij de uitgang van Appie voor die kaartjes maar ik mag ze niet afgeven van een collega van me, zijn jochie van acht spaart ze ook.![]()
Hoi Fok!
Die zal wel ouder zijn dan 16 en dan is ie te duur voor Appiequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij mij staat die gast dus een meter vanaf een poster dat ze werknemers zoeken bij de AHTja als je tijd heb om daar uren te staan kan je ook je handjes laten wapperen. Plus tis bedrog
Boven de 16 kunnen ze meestal afronden en krijg je wel 2 pakjes bij 19,45 aan boodschappenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zal wel ouder zijn dan 16 en dan is ie te duur voor Appie
Kindjes van collega's zijn lief. Plus dat ik het leuk vind om te horen dat ie werkelijk een gat in de lucht sprong vanwegen mijn stapel voetbalplaatjes. Dat is lief en leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Ruud![]()
Collega's lijken een bepalende factor te zijn in het leven van velen
Ja erg he?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat die straatkrantmeneren en -mevrouwen allemaal nep zijn![]()
Nu haat ik ze nog meer
Dat is ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kindjes van collega's zijn lief. Plus dat ik het leuk vind om te horen dat ie werkelijk een gat in de lucht sprong vanwegen mijn stapel voetbalplaatjes. Dat is lief en leuk
Binnenkort weer er paste maar twee stoelen in mijn auto.. Maar eerlijk is eerlijk ik ben er blij mee..quote:
Als die straakrantmeneer me zaterdag groet, zeg ik deze keer helemaal niets terug, nooit meer.quote:
Ik bedoel eigenlijk dat die kutkrant-mevrouwen en -meneren hun handjes zouden kunnen laten wapperen in Appie zijn winkel maar daar te duur voor zijn vanwege hun leeftijd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boven de 16 kunnen ze meestal afronden en krijg je wel 2 pakjes bij 19,45 aan boodschappen
Een tijd geleden stond er een meisje met een hond. Toen kocht ik wat extra's voor de hond een kluifje ofzo .. Kreeg ik ook rare blikken van die troela. Hond vond het primaquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die straakrantmeneer me zaterdag groet, zeg ik deze keer helemaal niets terug, nooit meer.
Daar heeft hij het zelf naar gemaakt.
Ja dat ook. Die staan daar de winkelende onschuldige mensen een schuldgevoel te bezorgen terwijl ze net zo goed de vakken in die winkel kunnen gaan vullen of wat dan ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk die kutkrant-mevrouwen en -meneren die hun handjes zouden kunnen laten wapperen in Appie zijn winkel maar daar te duur voor zijn vanwege hun leeftijd.
Wie zegt dat dan?? Appie niet hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zal wel ouder zijn dan 16 en dan is ie te duur voor Appie
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Een tijd geleden stond er een meisje met een hond. Toen kocht ik wat extra's voor de hond een kluifje ofzo .. Kreeg ik ook rare blikken van die troela. Hond vond het prima
4 stoelen in 1 auto lijkt me ook wel wat veelquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Binnenkort weer er paste maar twee stoelen in mijn auto.. Maar eerlijk is eerlijk ik ben er blij mee..
Dankbaar beest met een ondankbaar beest.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Een tijd geleden stond er een meisje met een hond. Toen kocht ik wat extra's voor de hond een kluifje ofzo .. Kreeg ik ook rare blikken van die troela. Hond vond het prima
Mmmm okquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
4 stoelen in 1 auto lijkt me ook wel wat veel
Maar zijn ze tof? Pics!
Oh, dat dacht ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan?? Appie niet hoor
Was de inhoud lekker?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ] Ze zijn zo goed als de zelfde kleur als mijn keuken dus best cool. Ik had donker bruine ..
Ohh die lege flessen
Ohw tof! Rood!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef Soury het volgende:
Ze zijn zo goed als de zelfde kleur als mijn keuken dus best cool. Ik had donker bruine ..
Ohh die lege flessen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw tof! Rood!![]()
Ik heb geen fles gezien.
![]()
Ik vond mijn donkere toch beter .. maar ja gegeven paard enzo. Plus ben ik blij .. Mijn moeder kan wel zeggen ja rood, maar dat is een roze mensquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw tof! Rood!![]()
Ik heb geen fles gezien.
![]()
quote:
3 uurquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Die stoelen zijn mooi, de kleur ook![]()
Hoelang heb je er over gedaan om die 3 flessen leeg te krijgen?
En er dan 3 uur over doen om ze door de gootsteen te krijgen?quote:
Dat is haar bijnaam. Gootsteenquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh Coos, dat vindt ze vast niet zo lief van je
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan wat je er daar voorafgaand in gedeponeerd hebtquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn gootsteen vandaag nog uitgeboend met een schuursponsje en Jif
Coos is ook niet liefquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen 3 flessen rode wijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan wat je er daar voorafgaand in gedeponeerd hebt
Op dit tijdstip komt dat vreemd overquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn gootsteen vandaag nog uitgeboend met een schuursponsje en Jif
Daarom heb ik het ook vanmorgen gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Op dit tijdstip komt dat vreemd over
Nee yoh die gingen er prima inquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook vanmorgen gedaan![]()
Maar vertel eens over die 3 flessen rode wijn wijn die down the drain gingen, waren ze echt zo smerig?
Dan moet het wel erg goor zijnquote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik zie het! Ik moest ook al 2x kijken voordat ik zag dat je Ruud was. Maar ja!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het ontgaat jullie allemaal hè?
ik heb vorige week een fles rose door de gootsteen gemieterdquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet het wel erg goor zijn [ afbeelding ]
Zijn we je verjaardag vergeten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zag het eigenlijk meteen, en ik ben nog maar net thuis!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
als je faptop vast loopt, moet je toch harder trekken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
Loopt je laptop vast, krijg je ook nog automatische updates enzo.
Jaaa!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik zie het! Ik moest ook al 2x kijken voordat ik zag dat je Ruud was. Maar ja!!
Waar is Marghe?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik zie het! Ik moest ook al 2x kijken voordat ik zag dat je Ruud was. Maar ja!!
Waar is Marghe?
Dat heb ik ook wel eens, dat ik maar net thuis benquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zag het eigenlijk meteen, en ik ben nog maar net thuis!
En de vuilniszakkenruzie staat in je onderschriftquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In Italia
![]()
Maar was even nodig om te laten weten dat ik haar niet vergeten ben
Als je faptop vasloopt dan wel ja, maar ik heb het over mijn laptop!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als je faptop vast loopt, moet je toch harder trekken?
En ook dat je het dan meteen ziet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat ik maar net thuis ben
Wie Nena? En Marghe dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In Italia
![]()
Maar was even nodig om te laten weten dat ik haar niet vergeten ben
Ja, geweldig hè, staat naast de zakschop tegen Brian op dezelfde historische hoogtequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de vuilniszakkenruzie staat in je onderschrift
oh, ik las het ff nie goed niequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je faptop vasloopt dan wel ja, maar ik heb het over mijn laptop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Idd geweldigquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, geweldig hè, staat naast de zakschop tegen Brian op dezelfde historische hoogte
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oh, ik las het ff nie goed nie
vergeef mij
Dennis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wat is er huiliequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is even een onderonsje met Nena, De onderonsjes met Marghe gaan ook gewoon door.quote:
Wheheheheh boefje!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is even een onderonsje met Nena, De onderonsjes met Marghe gaan ook gewoon door.
Jij schakelt te snel voor onze nieuwe blauwe. Tenminste, dat zal het_hupt toch niet hebben meegekregen?quote:
je moest eens wetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij schakelt te snel voor onze nieuwe blauwe. Tenminste, dat zal het_hupt toch niet hebben meegekregen?![]()
Weet'ie gelijk hoe ranzig we allemaal zijn...
Weet ik veel waar die huppel vandaan komt en wat hij heeft mee gekregen:@quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij schakelt te snel voor onze nieuwe blauwe. Tenminste, dat zal het_hupt toch niet hebben meegekregen?![]()
Weet'ie gelijk hoe ranzig we allemaal zijn...
Dus toch, Het-hupt is een DGK-hooliequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je moest eens weten
waarom denk je dat ik hier kom dan?
Volgens mij heb je de quote een beetje verneukt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:33 schreef Soury het volgende:
[quote]Op woensdag 11 februari 2009 23:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je moest eens weten
waarom denk je dat ik hier kom dan?
ruudpuntenel Die moet je hebben ... Hard
Joh laat maar als ik niet eens meer kan quoten .. ben ik naar de klotenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de quote een beetje verneukt.![]()
Wie moet ik hard hebben, Nena
Maar je hebt wel nieuwe stoelen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh laat maar als ik niet eens meer kan quoten .. ben ik naar de kloten
Heb net 06 gebeld maar krijg geen respons.. Wat was er dan zo leuk aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:35 schreef Het_hupt het volgende:
wat een onthaal
bedankt voor die 06 in de PM, ook die grap kan ik waarderen
Geeft niks lieve schat. Je kent me goed genoegquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh laat maar als ik niet eens meer kan quoten .. ben ik naar de kloten
Door wie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:40 schreef Het_hupt het volgende:
ik ben weg
werd net verzocht op te donderen
Jij mij ook ondertussenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft niks lieve schat. Je kent me goed genoeg![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar nog niet![]()
Ik denk dat ik nu maar moet nokken
Laters!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Trusten muisje, en de rest.
Slaap welquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Trusten muisje, en de rest.
Over voor betaald worden valt te praten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
Wie zou er nog streams willen kijken? En daarvoor willen betalen?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Over voor betaald worden valt te praten.
Ik! Wat is nou 5 euro ofzo per maand, dat is een pakje peuken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
Volgens mij is het tijd voor een laatste joint en dan slapen.
Vraagje (heb deze vraag ook al in een ander topic gesteld, en toen kreeg ik alleen van Scanman een antwoord):
Wie zou er nog streams willen kijken? En daarvoor willen betalen?
You are on his hitlistquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef CarOnline het volgende:
yo
waarom heb ikvan die fotos in mn boek
kijken wel, betalen... ligt er aan.quote:
Valentijn's cadeautje lief he?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef CarOnline het volgende:
yo
waarom heb ikvan die fotos in mn boek
Bart in z'n blote snikkelquote:
fijnquote:
3 x daags een vrouwquote:
Sorry ik ook niet. Tis tegen mijn principe's voor zover ik die heb. Ik betaal niks als ik het gratis kan krijgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik! Wat is nou 5 euro ofzo per maand, dat is een pakje peuken.
Ik zou er dus voor betalen.
Hoezo?
Nee, 20 feb. naar de neuroleurquote:
En als je als kijker meer invloed kunt hebben op de streams?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik ook niet. Tis tegen mijn principe's voor zover ik die heb. Ik betaal niks als ik het gratis kan krijgen
Deelt Rec petjes uit?quote:
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:56 schreef dieenebart het volgende:
Er zit wel een gedachte achter (maar wat precies hou ik nog even onder de pet). Ik ben benieuwd hoeveel potentiele streamers er nog zijn in Nederland.
Misschien als ik degene die "de opdrachten" verzint weg kan sturen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En als je als kijker meer invloed kunt hebben op de streams?![]()
Stemmen over opdrachtehn, mensen wegstemmen, etc.
Daar geloofd geen hond meer inquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik krijg toch wel een vrijkaartje Bart?quote:
Ja tof Bart! Regel dat!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je wil gewoon zelf Opdracht Piet wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien als ik degene die "de opdrachten" verzint weg kan sturen.
O echt?quote:
Lies jij ben veuls te goed gelovig.quote:
Ja, en daar ga ik geen sorry voor zeggen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies jij ben veuls te goed gelovig.
En toen sloeg de twijfel in.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je kunt mij toch wel vertrouwen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je kunt mij toch wel vertrouwen
toequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen sloeg de twijfel in.
Ik zeg:quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je wil gewoon zelf Opdracht Piet worden
Ja idd heel lang niet gezien.quote:
En lekker brood laten bakken!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zeg:
Geen opdrachten
Geen redactionele invloed
Geen censuur
Gewoon vijftien mensen in een huis ala BB en dat ze zelf om de 14 dagen iemand weg moeten sturen.
Democratish overeengekomen natuurlijk.![]()
Zo'n tuin zou ook wel grappig zijn maar dan wel veel groter en meer over nagedacht.
Niet te luxe en niet te arm.
Mensen zijn best zelf goed in staat tot intriges dus ruzie dus goedmaakseks dus goeie tv.
Apies kijken. Niets meer niets minder.
quote:
Ook!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En lekker brood laten bakken!
Ahh, deeg kneden...quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ook!!![]()
Tijdens het kneden komen de meest diepzinnige gedachten op.
Met Fokkers .. Coos kan kokenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En lekker brood laten bakken!
ja maar weet je coos, met ESC postte hij gewoon meequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja idd heel lang niet gezien.
Hoop dat het goed gaat met hem.
Ja, die kan er zo inquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Bart, zoek jij dan de deelnemers uit?
LS is nog op zoek naar een rls om aan mee te doen toch?
Ik versla iedereen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |