Een 'semi-open' forum als FOK! is niet helemaal waterdicht te krijgen tegen misbruikers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:20 schreef beequeen het volgende:
Woensdag gehaktdag.![]()
Hoe kan het toch dat Neo iedere keer binnen komt sluipen?
Je hebt gelijk, maar het lukt hem hoe dan ook users lastig te vallen. Op flabber staat ook weer die foto en het hele verhaal. Droeftoeter, wat je al zei.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
Sluipen? Als een olifant in een porseleinwinkel komt ie binnen denderen.
Subtiliteit is niet aan hem besteed. En zo ook geen lang kloonleven.
Maar daar kan ie toch niet meer editten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
Je hebt gelijk, maar het lukt hem hoe dan ook users lastig te vallen. Op flabber staat ook weer die foto en het hele verhaal. Droeftoeter, wat je al zei.
Nee. En al helemaal geen doorzichtigequote:
Dat begrijp ik, zou ook te gek zijn als je niet als willekeurige passant op FOK! mag posten. En wat Neo betreft....mag hij dood of mag ik dat niet zeggen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:27 schreef Gert het volgende:
Een 'semi-open' forum als FOK! is niet helemaal waterdicht te krijgen tegen misbruikers.
En zeker als iemand zeëen van tijd heeft omdat niemand hem werk wil geven of met hem om wil gaan.
Het stomme is, dat hij zélf óók veel gelukkier zou worden als-ie zich eens serieus onder behandeling liet stellen. Maar ja, dat zien mensen met een geestesziekte vaak niet.l Die vinden zichzelf normaal en de rest van de wereld gek.
Heeft dat nog zin denk je?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Doei. IP-ban komt er aan als je zo doorgaat
nu pas?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Jemig en nog kusjes geven ook. Tis wat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:37 schreef remlof het volgende:
smakkelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig en nog kusjes geven ook. Tis wat.
Ik ga in de pannen roeren. Voor straks, smakelijk allemaal.![]()
Laat-ie een voorbeeld aan joú nemen: lekker effe langs de leurieloog.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef Coos het volgende:
M'n belletje ging af![]()
Maar wat hier boven al gezegd is, ga gvd allemaal jullie medicijnen eens op tijd innemen.
En als die Neo wil gallen moet ie dat maar een keer hier bij mij komen doen. Heb nog hele andere "medicijnen" in het magazijn!
Of wat dacht je van Dr. Drion?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat-ie een voorbeeld aan joú nemen: lekker effe langs de leurieloog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |