quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Muziekjes!heeft iemand nog iets leuks waar ik goed op kan typen?
Ieder zijn ding toch. Het mijne is metal. Voor jou is het weer iets anders.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:06 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat red ik niet eens met bier. Dan moet ik aan de wodka of whiskey, om dat nog een beetje te kunnen trekken.
Alle soorten metal zijn leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:06 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat voor metal.. Maar dat grunt metal gaat mij meestal ook net iets te ver.
geen flauw idee eigenlijk! Weet wel dat ik gek ben op soundtracks van filmsquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, tijdelijke productiewerk.
[..]
Alone in the dark is toch een computerspel waar een film van gemaakt is?
Gaat wel. Leuk om te draaien na een concert ofzo verder niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Niet al te beste kwaliteit, maargoedWel een leuk nummer. De rest van hun is ook wel leuk trouwens
Kwestie van smaak hequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch. Het mijne is metal. Voor jou is het weer iets anders.
[..]
Alle soorten metal zijn leuk.
Luister je ook naar streams?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch. Het mijne is metal. Voor jou is het weer iets anders.
[..]
Alle soorten metal zijn leuk.
quote:
De soundtrack van de film Alone in the dark is gewoon een verzamel CD vol met metal dus waarschijnlijk ken je hem dan niet die soundtrack. En trouwens de film is slecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:16 schreef Thrar het volgende:
[..]
geen flauw idee eigenlijk! Weet wel dat ik gek ben op soundtracks van filmsMet "normale" muziek heb ik het niet zo eigenlijk.
En dan nog wel een heel luxe student, met je eigen gloednieuwe (nou ja, dat was die) autootje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben niet vies van werken, maar ik vind het prima dat ik nog student ben
Oh lekker is dat :squote:Op woensdag 11 februari 2009 15:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Wasikweer!
M'n ex-huisgenoot is zo vriendelijk geweest om het internetcontract op te zeggen, dus nu zit ik ineens zonder
Nouja, dan maar vanuit school, en ff een nieuw contract regelen
Nee, luister eigenlijk alleen maar naar CD via mij stereo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Luister je ook naar streams?
Zo ja, de 3 kanalen van Chronix (Agression, Metal & Grit) eens opzoeken. En natuurlijk de Nederlandse zender. Kink Aardschok
Jaaaquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:19 schreef Howl het volgende:
[..]
En dan nog wel een heel luxe student, met je eigen gloednieuwe (nou ja, dat was die) autootje.
Power metal. Ja dat is wel leuk.quote:
Sonataquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |