Die van ons is geloof ik wat matter en gladder/strakker, maar misschien ligt dat aan je foto. Of aan die van mijquote:Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
Helaas flink uit de richting maar dankzij leasy is dat geen probleem
Deze maand gaan we nog niets kopen behalve de woning zelf als alle koopcontracten allemaal boven water zijn dan wel.
Deze tegel vinden wij ook wel in die richting komen;
[ afbeelding ]
In Hilversum waar wij zoeken zou een soortgelijk huis denk ik >300 k doen...quote:
Die van ons zijn ook vloertegels overigens... Wij hebben ze gewoon ook aan de muur laten plakkenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Nee dat klopt. Er zit iets meer groef in, het is dan ook een vloer ipv wandtegel
Mooie douchekop overigens, functioneel genoeg?
Thanks Aventura! Ik geloof inderdaad dat je het voor de prijs die wij betalen niet krijgt in Hilversum.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
In Hilversum waar wij zoeken zou een soortgelijk huis denk ik >300 k doen...
Maar wat een mooi huis Twentemeisje. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen!
Dit is zelfs een vrijstaande woning dus ik denk dat het dan zelfs richting de 350-400 k zal gaan. Desalniettemin willen wij ook een huis zoals het jouwe...Ik hoop dus hier inspiratie op te kunnen doen. Veeeel succes met de klus!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Die van ons zijn ook vloertegels overigens... Wij hebben ze gewoon ook aan de muur laten plakken.
Die douchekop is functioneel genoeg, ik vind het heerlijk, maar het is wel lekker om er ook een handdouche bij te hebben. Je kunt ze overigens ook tegelijkertijd gebruiken. In de nieuwe badkamer willen we e.e.a. overigens in laten bouwen.
[..]
Thanks Aventura! Ik geloof inderdaad dat je het voor de prijs die wij betalen niet krijgt in Hilversum.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Normaal lurk ik alleen in K&W. Maar dit huis moet ik even adoreren. Prachtige uitstraling van de buitenkant en prima potentie om een paleisje te worden
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:04 schreef Incolumis het volgende:
leuk huisje zegin Borne? (leid ik af door die foto van dat smalle straatje
)
Exact. Even volgen dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:44 schreef Charisma het volgende:
veeel gedateerd maar veel potentie, je moet er echt doorheen kijken en al het oude wegdenken.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef Incolumis het volgende:
de belangrijkste vraag is nog niet gesteld:
wanneer dump je je vent en kan ik intrekken?
tja ik ken je persoonlijk niet hequote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jij wilt me alleen om mijn huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |