abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66093668
Helaas flink uit de richting maar dankzij leasy is dat geen probleem
Deze maand gaan we nog niets kopen behalve de woning zelf als alle koopcontracten allemaal boven water zijn dan wel.
Deze tegel vinden wij ook wel in die richting komen;
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 15 februari 2009 @ 20:06:16 #77
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_66095011
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
Helaas flink uit de richting maar dankzij leasy is dat geen probleem
Deze maand gaan we nog niets kopen behalve de woning zelf als alle koopcontracten allemaal boven water zijn dan wel.
Deze tegel vinden wij ook wel in die richting komen;
[ afbeelding ]
Die van ons is geloof ik wat matter en gladder/strakker, maar misschien ligt dat aan je foto. Of aan die van mij
pi_66095857
Nee dat klopt. Er zit iets meer groef in, het is dan ook een vloer ipv wandtegel

Mooie douchekop overigens, functioneel genoeg?
  zondag 15 februari 2009 @ 20:30:58 #79
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_66095947
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:32 schreef Jape het volgende:
Starterswoning?
In Hilversum waar wij zoeken zou een soortgelijk huis denk ik >300 k doen...

Maar wat een mooi huis Twentemeisje. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen!
  zondag 15 februari 2009 @ 20:42:46 #80
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_66096442
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Nee dat klopt. Er zit iets meer groef in, het is dan ook een vloer ipv wandtegel

Mooie douchekop overigens, functioneel genoeg?
Die van ons zijn ook vloertegels overigens... Wij hebben ze gewoon ook aan de muur laten plakken .

Die douchekop is functioneel genoeg, ik vind het heerlijk, maar het is wel lekker om er ook een handdouche bij te hebben. Je kunt ze overigens ook tegelijkertijd gebruiken. In de nieuwe badkamer willen we e.e.a. overigens in laten bouwen.
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

In Hilversum waar wij zoeken zou een soortgelijk huis denk ik >300 k doen...

Maar wat een mooi huis Twentemeisje. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen!
Thanks Aventura! Ik geloof inderdaad dat je het voor de prijs die wij betalen niet krijgt in Hilversum.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:46:47 #81
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_66096604
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Die van ons zijn ook vloertegels overigens... Wij hebben ze gewoon ook aan de muur laten plakken .

Die douchekop is functioneel genoeg, ik vind het heerlijk, maar het is wel lekker om er ook een handdouche bij te hebben. Je kunt ze overigens ook tegelijkertijd gebruiken. In de nieuwe badkamer willen we e.e.a. overigens in laten bouwen.
[..]

Thanks Aventura! Ik geloof inderdaad dat je het voor de prijs die wij betalen niet krijgt in Hilversum.
Dit is zelfs een vrijstaande woning dus ik denk dat het dan zelfs richting de 350-400 k zal gaan. Desalniettemin willen wij ook een huis zoals het jouwe...Ik hoop dus hier inspiratie op te kunnen doen. Veeeel succes met de klus!
pi_66105235
Normaal lurk ik alleen in K&W. Maar dit huis moet ik even adoreren . Prachtige uitstraling van de buitenkant en prima potentie om een paleisje te worden
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_66105518
leuk huisje zeg in Borne? (leid ik af door die foto van dat smalle straatje )
pi_66109691
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Normaal lurk ik alleen in K&W. Maar dit huis moet ik even adoreren . Prachtige uitstraling van de buitenkant en prima potentie om een paleisje te worden
We doen ons best!
quote:
Op maandag 16 februari 2009 00:04 schreef Incolumis het volgende:
leuk huisje zeg in Borne? (leid ik af door die foto van dat smalle straatje )
U gaat niet door voor de koelkast!

Dat smalle stroatje bevindt zich in Ootmarsum (ik was Twente aan het promoten in die post )
pi_66112359
veeel gedateerd maar veel potentie, je moet er echt doorheen kijken en al het oude wegdenken.
pi_66119070
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:44 schreef Charisma het volgende:
veeel gedateerd maar veel potentie, je moet er echt doorheen kijken en al het oude wegdenken.
Exact. Even volgen dus.
  maandag 16 februari 2009 @ 15:11:18 #87
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_66120756
prachtig huis, gefeliciteerd met de aankoop. tevens tvp
Ex nihilo nihil fit
pi_66120763
Best spannend dat we straks klussen voor het oog der natie .

Vanochtend de offerte voor de hypotheek gehad, deze wordt morgen teruggestuurd met de bijbehorende documentatie en binnen een week wordt e.e.a. met akkoordstempel terug verwacht. Ze hebben het kennelijk niet erg druk bij de hypotheekverstrekker .

We hebben zelf meubels van onbewerkt teak die pas een goed jaar oud zijn, die gaan dus gewoon mee. Maar er moeten natuurlijk nog wel wat nieuwe dingen bijkomen. Zoals bijvoorbeeld een grutterskast zoals deze:

Daarnaast gaan mijn lief een nieuwe salontafel maken, beetje dit idee:

Materiaal zal massief eiken zijn. Hij vindt het leuk om te doen en ik vind het super om iets dat hij zelf heeft gemaakt in huis te hebben. Heerlijk zo'n creatieve en handige man!
pi_66120844
de belangrijkste vraag is nog niet gesteld:

wanneer dump je je vent en kan ik intrekken?
pi_66120983
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef Incolumis het volgende:
de belangrijkste vraag is nog niet gesteld:

wanneer dump je je vent en kan ik intrekken?

Jij wilt me alleen om mijn huis.
pi_66121048
Mooie kast TWM !
Nee de adviseurs hebben het niet erg druk, net als de makelaars.
Jammere is dat ze nogal geirriteerd raken van vragen maarja we houden moed
Superleuk dat het bij jou zo lekker voorspoedig gaat joh!
Enn die klussende man moet je in ere houden

Spellen is moeilijk

[ Bericht 9% gewijzigd door Ml-etje op 16-02-2009 15:31:02 ]
pi_66121102
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Jij wilt me alleen om mijn huis.
tja ik ken je persoonlijk niet he
  maandag 16 februari 2009 @ 16:11:18 #93
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_66123107
oeh, da's mooi!
Tvp
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:06:01 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66150268
Wat een waanzinnig gaaf huis, maar wat is het verschrikkelijk aan de binnenkant!
Gelukkig hebben ze wel het glas in lood gespaard, zo slim waren ze blijkbaar nog wel.
Maar mijn hemel... dit kan zo in het funda topic!

Mooie kans om er echt iets heeeeeeeel moois van te maken dus TS!
pi_66151390
Ik vind het ook een leuk huis, en dat terwijl ik niet zo van huizenhuizen houd, als je begrijpt wat ik bedoel.

Hoe gaat het met de verkoop van je huidige woning? (Of heb ik over recente ontwikkelingen heen gelezen?)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:49:45 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66151585
Wow, wat een licht binnen .
Dit moet ik volgen!
KuikenGuppy
pi_66172882
het blijft boeiend..interessant. heel veel succes!
ik moet nog even ( twee weken) geduld hebben dan heb ik de sleutel van mijn nieuwe paradijs
ook met leuke 30jaren elementen.
dan gaat het ook los.
oveeenkomsten:
pimpen terazzo vloer ( ziet er iets beter uit..maar met mortelsporen...)
pimpen toilet , badkamer, woonkamer,slaapkamers, zolder, kortom hele huis...
isoleren van de ramen (voorzetramen/dubbelglas); kruipruimte; zolder..
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
pi_66294413
Nog al een klusser

Hoe is het hier Twentemeisje?
pi_66307156
Druk geweest met andere dingen deze week, maar gisteren voor het eerst een keuken uit laten tekenen! Leuk leuk leuk en een onwijze meevaller, want zonder onderhandelen zaten we al onder de max-prijs die we zelf in gedachten hadden! Incl. 8cm granieten werkblad en alle apparatuur!

Hieronder een tekening van de indeling (slechte kwaliteit want ik het het 'gefotografeerd' met PhotoBooth ) . Let nog niet op de kleurstelling, daar zijn we namelijk nog niet over uit. We stappen hoogstwaarschijnlijk wel af van het houtidee, i.v.m. verkleuring omdat de keuken zich in het volle licht in de serre bevindt. Maar daar willen we ons nog een keer wat uitgebreider over voor laten lichten.

Bovenaanzicht

De kraan staat overigens ook nog niet in deze versie... Daarvoor hebben we deze in gedachten:

Die Bosch Liftmatic links gaat het helaas niet worden. Die vinden we erg cool (de oven schuift naar onderen toe open), maar de verkoper vergistte zich, hij dacht dat het ook een combimagnetron was, en laat dat nu net niet zo zijn... En aangezien er in de Boretti al twee ovens zitten, leek ons een derde over nogal overdreven .

We twijfelen overigens of we een magnetron nemen. We kwamen gisteren tot de conclusie dat we die alleen maar gebruiken om rookworst in te verwarmen wanneer we stamppot eten... Wat denken jiullie? Weglaten? De Boretti heeft namelijk genoeg opwarmopties etc.. Vind het wel iets raars hebben om de magnetron weg te laten... Of kent iemand een alternatief voor die Liftmatic die wel een microwavefunctie heeft?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:24:19 #100
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_66308702
Het blad waar de spoelbak en vaatwasser inzitten is 1,20m diep en 2,52 breed. Aan de kant van de woonkamer kunnen er barkrukken onder geschoven worden, a la dit:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')