Ja en nee. Het is in dit geval weer een ondersteunde functie met misschien een mogelijkheid dat ik meer zou mogen doen. Alleen dat is onder voorbehoud. Dus ik hoop dat ik meer mag doen dan alleen het gene waarvoor ik in eerst instantie zou worden aangenomen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker doen, is ook goed voor je CV.
Daarom zijn er principes!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je verliefd bent is rationeel nadenken uitermate ingewikkeld
Waar heb ik gezegd dat je dat wel moet doen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
@Joey, TT: Maak je dat op uit wat mensen zeggen? Dat je niet zomaar voor een verliefdheid moet gaan...
Ik had even de behoefte om iemand eenquote:
Nee, dat las ik niet, het was een vraag aangaande je TTquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat je dat wel moet doen?![]()
Je leest gewoon slecht.
Je moet gewoon bij jezelf denken. Heb ik hier wat aan of niet? Staat het goed op mijn cv voor een eventuele volgende baan? En wat is de kans op een betere baan de aankomende maanden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en nee. Het is in dit geval weer een ondersteunde functie met misschien een mogelijkheid dat ik meer zou mogen doen. Alleen dat is onder voorbehoud. Dus ik hoop dat ik meer mag doen dan alleen het gene waarvoor ik in eerst instantie zou worden aangenomen.
Dat heb ik geleerd tijdens mijn studie. Zorg voor een pakkende titel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat las ik niet, het was een vraag aangaande je TT
Wat lief.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik had even de behoefte om iemand eente geven en jij was mijn slachtoffer
Hoeveel uur heb je ze nog dan?quote:
Dan welquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben blijkbaar nog nooit zo verliefd geweest dat ik niet meer rationeel kan nadenken.![]()
Ben het ook niet eens met de TT, het loslaten kan moeilijk zijn. Maar soms is het gewoon op en moet je wel.
Beter voor alle partijen.
4 Toch, dan gaat alles overboordquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je ze nog dan?
Daarom, sommige mannen kunnen zelf geen beslissingen nemen, die moet je dan voor hen nemen.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je ze nog dan?
Over bokken gesproken, dadelijk mag ik mn advocate weer bellenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom, sommige mannen kunnen zelf geen beslissingen nemen, die moet je dan voor hen nemen.
De een kan er tegen en de ander gaat toch even bokken. Nouja, dat moet dan maar even.
wat denken jullie wel niet van mij....quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
4 Toch, dan gaat alles overboord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |