Ja en nee. Het is in dit geval weer een ondersteunde functie met misschien een mogelijkheid dat ik meer zou mogen doen. Alleen dat is onder voorbehoud. Dus ik hoop dat ik meer mag doen dan alleen het gene waarvoor ik in eerst instantie zou worden aangenomen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker doen, is ook goed voor je CV.
Daarom zijn er principes!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je verliefd bent is rationeel nadenken uitermate ingewikkeld
Waar heb ik gezegd dat je dat wel moet doen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
@Joey, TT: Maak je dat op uit wat mensen zeggen? Dat je niet zomaar voor een verliefdheid moet gaan...
Ik had even de behoefte om iemand eenquote:
Nee, dat las ik niet, het was een vraag aangaande je TTquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat je dat wel moet doen?![]()
Je leest gewoon slecht.
Je moet gewoon bij jezelf denken. Heb ik hier wat aan of niet? Staat het goed op mijn cv voor een eventuele volgende baan? En wat is de kans op een betere baan de aankomende maanden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en nee. Het is in dit geval weer een ondersteunde functie met misschien een mogelijkheid dat ik meer zou mogen doen. Alleen dat is onder voorbehoud. Dus ik hoop dat ik meer mag doen dan alleen het gene waarvoor ik in eerst instantie zou worden aangenomen.
Dat heb ik geleerd tijdens mijn studie. Zorg voor een pakkende titel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat las ik niet, het was een vraag aangaande je TT
Wat lief.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik had even de behoefte om iemand eente geven en jij was mijn slachtoffer
Hoeveel uur heb je ze nog dan?quote:
Dan welquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben blijkbaar nog nooit zo verliefd geweest dat ik niet meer rationeel kan nadenken.![]()
Ben het ook niet eens met de TT, het loslaten kan moeilijk zijn. Maar soms is het gewoon op en moet je wel.
Beter voor alle partijen.
4 Toch, dan gaat alles overboordquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je ze nog dan?
Daarom, sommige mannen kunnen zelf geen beslissingen nemen, die moet je dan voor hen nemen.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je ze nog dan?
Over bokken gesproken, dadelijk mag ik mn advocate weer bellenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom, sommige mannen kunnen zelf geen beslissingen nemen, die moet je dan voor hen nemen.
De een kan er tegen en de ander gaat toch even bokken. Nouja, dat moet dan maar even.
wat denken jullie wel niet van mij....quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
4 Toch, dan gaat alles overboord
Je hebt het ook zo zwaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:03 schreef mrbox het volgende:
* mrbox spiekt ff
Ben zo ook weer weg, druk druk druk
Goed plan. Laat haar maar flink de horens erin steken. Er zijn dus ook mannen die je het beter kan laten voelen. Op wat voor manier dan ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Over bokken gesproken, dadelijk mag ik mn advocate weer bellen
Er is op dit moment weinig werk dus tja je moet pakken wat je pakken kan. Maar of dat nu goed is dat betwijfel ik. Als ik aangenomen word ga ik daar gewoon werken en verder zie ik wel wat er gebeurt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet gewoon bij jezelf denken. Heb ik hier wat aan of niet? Staat het goed op mijn cv voor een eventuele volgende baan? En wat is de kans op een betere baan de aankomende maanden?
Nah, als t om mn ex gaat, mag datquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed plan. Laat haar maar flink de horens erin steken. Er zijn dus ook mannen die je het beter kan laten voelen. Op wat voor manier dan ook..
Ben ik nu aan het stoken?![]()
Wil je dat echt weten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat denken jullie wel niet van mij....
*/nieuwsgierig* wat gebeurt er dan over 4 uur? Ga je daten ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee we daten niet al noemt ie t nu wel een afspraakje maar dat is geen date gheghequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:11 schreef Thrar het volgende:
[..]
*/nieuwsgierig* wat gebeurt er dan over 4 uur? Ga je daten ofzo?
quote:
Dat je weer leeft!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jij stookt nooitquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed plan. Laat haar maar flink de horens erin steken. Er zijn dus ook mannen die je het beter kan laten voelen. Op wat voor manier dan ook..
Ben ik nu aan het stoken?![]()
Iemand die het opmerktquote:
Tuurlijk merk ik zulke dingen op!quote:
tsktsk ga jij verder met druk wezenquote:
Finacieel boeit het wel aangezien ik inkomen nodig heb om mijn vaste lasten te betalen. Aan de ene kant wil ik weer aan het werk aan de andere kant moet het ook wel leuk zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:54 schreef Thrar het volgende:
[..]
als het financieel niet veel boeit voor je, dan kun je het natuurlijk altijd zien als een mooie leerervaring. Staat misschien ook goed op je CV?
quote:
Pff gelukkig, dacht dat ik ergens door aangestoken was.quote:Jij stookt nooit![]()
een afspraakje.. klinkt mysterieus! Veel plezier dan maar alvastquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee we daten niet al noemt ie t nu wel een afspraakje maar dat is geen date gheghe
Nou ja zeg, tis al goed ben zo weg hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk ga jij verder met druk wezen
en maar klagen hier dat je t druk hebt maar ondertussen wel op fok
Op een andere manier. Je springend hartje, je vrolijkheid. Dat is nu toch wel wat duidelijker.quote:
Duimelot is heel mysterieusquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:14 schreef Thrar het volgende:
[..]
een afspraakje.. klinkt mysterieus! Veel plezier dan maar alvast
Je hoeft niet te twijfelen hoor. Zo heel slecht denk ik niet over jou.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja zeg, tis al goed ben zo weg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet besmettelijk hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat is echt een heel goed iets.
[..]
Pff gelukkig, dacht dat ik ergens door aangestoken was.
Doe dat, anders ben je straks te laat!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja zeg, tis al goed ben zo weg hoor
In mindere mate toch...quote:
Het is dat je al een toyboy hebt andersquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was toch altijd vrolijk?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op een andere manier. Je springend hartje, je vrolijkheid. Dat is nu toch wel wat duidelijker.![]()
Fijn.
Sommige hebben het van nature he?quote:
pfewquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft niet te twijfelen hoor. Zo heel slecht denk ik niet over jou.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]Niet liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spaar je zeker allemaal op voor je toyboy
? te laat voor wat ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe dat, anders ben je straks te laat!You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Nee hoor, maar ik ben discreetquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikke niet, toyboy is de mysterieuze
Nee joh, die is al bij veel mensen bekendquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikke niet, toyboy is de mysterieuze
wie zegt dat ik geragd ga worden, jullie met jullie conclussiesquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In mindere mate toch...![]()
Spinnewebben zijn ook niks!
Niet zo mysterieus doen meneerquote:
Een beetje vertrouwen in je medemens mag ook wel.quote:
Hoiquote:
Maar je bent ook verliefd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie zegt dat ik geragd ga worden, jullie met jullie conclussies
ik heb principes
Dat is dit een mooie kans. Je kunt iets leren en je hebt straks een escape.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is jammer dat vanwege de op aanstaande verhuizing de werkzaamheden al tot een minuum beperkt zijn. Maar wat ze daar nog wel doen is interessant genoeg. En dat wil ik graag leren.
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat het? Alweer een beetje beter?
geragdquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie zegt dat ik geragd ga worden, jullie met jullie conclussies
ik heb principes
jullie denken allemaal te weten wie t is maar zitten er echt compleet naastquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh, die is al bij veel mensen bekend
wat ik hoor in de wandelgangen dan![]()
Was dat voor mij? Zo ja deze week nog.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:14 schreef automatic_ het volgende:
Wanneer hoor je of je het bent geworden?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet zo mysterieus doen meneer
Ik denk dat ik het zeker weetquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie denken allemaal te weten wie t is maar zitten er echt compleet naast
mooi ga ik nu douchenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
geragdOk, je vat het mooi samen
Ik heb het volste vertrouwen in jouw principes!
Is het een fokker dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ja, inderdaad en in de tussentijd gewoon verder zoeken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is dit een mooie kans. Je kunt iets leren en je hebt straks een escape.
[..]
Ja
Eigenlijk wel. Niet meer grieperig, alleen nog keelpijn.
Hoest verder met Sedannetje? Oogjes inmiddels uitgewreven?
ja maar van jou weet ik zeker dat je t niet doorkleptquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zeker weet
Maargoed, de rest heeft het idd fout
Oke, dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was dat voor mij? Zo ja deze week nog.
Hmm... Dan is het de anderequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wat een enthousiasmequote:
Hoeft niet zo lang te duren, je hoeft je toch niet te scheren enzo in combinatie met je principesquote:
Dan zou ik eerst moeten bedenken wat. En tot nu toe heb ik nog niet echt iets gevonden wat mij leuk lijkt om te gaan doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:21 schreef JonKeL het volgende:
Tijn waarom ga je niet iets heel anders doen waar wel werk in is? Laat je je toch omscholen via een bedrijf?
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat zou mooi zijn
[..]
Hmm... Dan is het de andere
Mooi, nog geluk dat je het hebt overgeslagen danquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is dit een mooie kans. Je kunt iets leren en je hebt straks een escape.
[..]
Ja
Eigenlijk wel. Niet meer grieperig, alleen nog keelpijn.
Hoest verder met Sedannetje? Oogjes inmiddels uitgewreven?
Werk zequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:22 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga maar weer eens even naar kantoor toe...
heb wat excuus mailtjes gehad dat er niemand was gisteren en vandaag zou het gezelliger zijn
Zit aan een eiland met 4 vrouwen en 2 mannen, dus ben benieuwd
Smakelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik ga even eten.
Vind je aardig, sorry hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme![]()
Hoe is het met Bengel dan?
jij hebt mij allangquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je aardig, sorry hoor.
Wil wel eens wat anders dan dat geclaim hier. pff, iedereen wil wel iets.
En ik moet overal maar tussendoor glijden.want ik krijg niets.
Als vrouw moet je het zekere voor het onzekere nemen Adol.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoeft niet zo lang te duren, je hoeft je toch niet te scheren enzo in combinatie met je principes
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
Vind je aardig, sorry hoor.
Wil wel eens wat anders dan dat geclaim hier. pff, iedereen wil wel iets.
En ik moet overal maar tussendoor glijden.want ik krijg niets.
Ze is erg stellig in d'r principes, dus geen onzekerheden in bouwen danquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als vrouw moet je het zekere voor het onzekere nemen Adol.
Ga jij maar werken, daar ben jij goed in.
Tijn smakelijk.
Dan "moet" je even het vorige topic door kijken (aan het einde)quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:26 schreef MNR het volgende:
Wat is dat trouwens met die TT?
(ik snap hem niet)
Of je doet het anders en gaat eerst naar het aanbod kijken. En daar pik je wat dingetjes uit die je op het eerste gezicht wel interessant lijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst moeten bedenken wat. En tot nu toe heb ik nog niet echt iets gevonden wat mij leuk lijkt om te gaan doen.
quote:
MNR soms moet je TT's gewoon loslaten en overslaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:26 schreef MNR het volgende:
Wat is dat trouwens met die TT?
(ik snap hem niet)
krijg je van mij een bloemetje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of een knuffel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kies maar![]()
Hehehe. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
MNR soms moet je TT's gewoon loslaten en overslaan.Veel handiger.
Ja hequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wij moeten idd snel eens naar Eindhoven saampjes.
Tnx Cue?quote:
Dat ben ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is lief
Hier als in fok? Of bedoel je in prive?
Ja, maar waarvoor?quote:
Owja.. dat gaat tegenwoordig hard hier.. Weet nog niet wat ik daarvan moet vindenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik.o dat mocht ik niet meer zeggen, want dan moest ik het bewijzen
Fok.
Zal ik het dan maar een hint geven?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ik ga weer dood van nieuwsgierigheid naar die toyboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar een hint geven?Ow, dan leef ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Ben ik even blij dta ik niet zo nieuwsgierig aangelegd ben...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ik ga weer dood van nieuwsgierigheid naar die toyboy
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar een hint geven?Goh Cue zover waren we nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kent mij duidelijk niet IRL, Ik ben echt zo ontzettend nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben ik even blij dta ik niet zo nieuwsgierig aangelegd ben...
Schijnt ernstig te zijn, als je er aan dood kan gaan
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
krijg je van mij een bloemetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of een knuffel!O dan ben ik even hebberig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kies maarBeide.
Geen date.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja he
Gaan we daten? Of gewoon een terrasje pikken?Terrasje en wat bij sexy dingen kijken.
![]()
Dan zit je op je plek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk niet IRL, Ik ben echt zo ontzettend nieuwsgierigDaarom maar journalistiek gaan studeren
Gaan we samen lingerie passen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dan ben ik even hebberig.Beide.
![]()
[..]
Geen date.Terrasje en wat bij sexy dingen kijken.
Ik geniet zelf ook wel erg van mijn eigen nieuwsgierigheid, dus dan is het uitstekend verdeeldquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zit je op je plek.
En ik geloof je wel, je hebt het meerdere keren gezegd (en laten merken)
Ik ben gewoon niet zo nieuwsgierigEn dat vind ik wel fijn eigenlijk
Heerlijk nummer!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
Iets anders dan vastklampen en nooit meer loslaten.
* Bengeltje door kamer gaat dansen.
Nouja ik hoef jouw lijf niet te zien en jij krijgt de mijne niet te zien.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gaan we samen lingerie passen?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja ik hoef jouw lijf niet te zien en jij krijgt de mijne niet te zien.Maar verder ja.
en nog iets maybe.
[..]
Nouja ik hoef jouw lijf niet te zien en jij krijgt de mijne niet te zien.Maar verder ja.
en nog iets maybe.
o dan ben ik even mijzelf.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dan ben ik even hebberig.Beide.
![]()
Rival! Valt je niks op?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gaan we samen lingerie passen?
[..]
en nog iets maybe.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ahhw.. nou JB.. als je iemand nodig hebt om je in lingerie te bekijken, dan roep je maar
Haha dat ookquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb al iemand om naar mij in mn lingerie te kijken, maar bedankt voor t aanbod
En nu ben ik wel weg
Dat kan. Maar dan moet ik eerst gaan beslissen wat mij leuk lijkt enzo. Lastig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Of je doet het anders en gaat eerst naar het aanbod kijken. En daar pik je wat dingetjes uit die je op het eerste gezicht wel interessant lijken.
Een vriendin van mij is vanuit de politie opticien gaan doen. Ze had niet meer naar haar zin en heeft naar vacatures gezocht waar je opleiding kon volgen. Opticien leek haar wel wat en binnenkort begint ze met betaalde opleiding
volgens mij bedoelt jonkel het andersom tijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan moet ik eerst gaan beslissen wat mij leuk lijkt enzo. Lastig.
Hoiquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt jonkel het andersom tijn
Kijk dan ook wat vakerquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:00 schreef dawg het volgende:
Wauw, een keer een interessante discussie in het vorige topic. Jammer dat het tempo hier zo fucking hoor ligt.
Hahaha. Dat dan weer welquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt een Signature die op mij slaat?
Sommige mensen hebben een leven.quote:
met mij is het goed hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is met jou? En hoe is het met Kwaak?
Hahaha, ontzettend!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij mist me he? Gister begon je hier ook al over.
Sommige mensen wel jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven.
ik heb er vandaag nog niet om gevraagd tochquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha. Dat dan weer wel
* Nouk84 mompelt iets over een favo smilie?
goed hier. met kwaak gaat het denk ik ook goed. ik geloof dat ie een saai dag heeft op zn werk vandaag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is met jou? En hoe is het met Kwaak?
Hoezo? Ik stel een onschuldige vraag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
met mij is het goed hoorMaar ik krijg het enge voorgevoel dat, dat niet precies de strekking van je vraag was.
Jij niet dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, ontzettend!
[..]
Sommige mensen wel ja
Volgens mij heeft Murmeli gelijk Tijn!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zij koos namelijk een opleiding die haar leuk lijkt.
Ach het gaat wel. Werk, solliciteren en stress.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed hier. met kwaak gaat het denk ik ook goed. ik geloof dat ie een saai dag heeft op zn werk vandaag.
ik ben vrijkomt straks een vriend van me thee drinken en brownies eten
en hoest met jou dan?
Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef JonKeL het volgende:quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zij koos namelijk een opleiding die haar leuk lijkt.
leuk! wat voor concert?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het gaat wel. Werk, solliciteren en stress.![]()
Maar goed vrijdag naar een concert toe.
Oke, maar uit eindelijk heeft ze toch iets gekozen dat haar leuk leek. Misschien kan ik dat ook eens overwegen om te gaan doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Murmeli gelijk Tijn!
Ze heeft eerst naar de mogelijkheden gezocht. En uit die mogelijkheden is ze gaan kijken wat haar op het eerste gezicht wel leuk leek. Van daaruit is ze op gesprekken gegaan om een beter beeld te vormen en uiteindelijk heeft ze voor opticien gekozen.
Amen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef JonKeL het volgende:
Of je doet het anders en gaat eerst naar het aanbod kijken. En daar pik je wat dingetjes uit die je op het eerste gezicht wel interessant lijken.
dit was de tekst van jonkel. dus eerst kijken wat er is en daaruit kiezen wat je leuk vindt.
het kan je misschien op gang helpen om wat leuke dingetjes te vinden, ipv in het luchtledige te gaan nadenken.
er zijn trouwens ook boeken die je kunnen helpen bij beroepskeuze enzo. moet je eens bij ee ngoede boekhandel gaan rondneuzen
brownies van het janies soort? En zoja, bewaar er dan 1 voor mij, en zo nee... bewaar er dan maar stuk of 2quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed hier. met kwaak gaat het denk ik ook goed. ik geloof dat ie een saai dag heeft op zn werk vandaag.
ik ben vrijkomt straks een vriend van me thee drinken en brownies eten
Om nu totaal mij leven om te gooien dat is wel een erg grote stap. Ik weet niet of dat op dit moment een goed idee is. Maar het is het overwegen waard.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef JonKeL het volgende:
dit was de tekst van jonkel. dus eerst kijken wat er is en daaruit kiezen wat je leuk vindt.
het kan je misschien op gang helpen om wat leuke dingetjes te vinden, ipv in het luchtledige te gaan nadenken.
er zijn trouwens ook boeken die je kunnen helpen bij beroepskeuze enzo. moet je eens bij ee ngoede boekhandel gaan rondneuzen
Van Autumn een Nederlandse Gothicrock/metal band. Met een link naar Fok! de zangeres heeft hier nog een account en haar vriend Witchfinder is nog regelmatig actief hier op Fok!quote:
Eerst was ze ook aan het denken geslagen wat haar nou leuk leek. Toen heeft ze wel wat dingetjes bedacht, maar die waren gewoon niet haalbaar. En het waren er heel weinig. En het was heel beperkt. Uit zichzelf had ze bijvoorbeeld nooit aan opticien gedacht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, maar uit eindelijk heeft ze toch iets gekozen dat haar leuk leek. Misschien kan ik dat ook eens overwegen om te gaan doen.
kom je gezellig langs dan? dan haal ik er wel een paar bij hoor (als ze nog hebben)quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
brownies van het janies soort? En zoja, bewaar er dan 1 voor mij, en zo nee... bewaar er dan maar stuk of 2Thee hoeft niet perse, tenzij het een goede earl-grey is
quote:
Vandaag nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb er vandaag nog niet om gevraagd toch
Of je nu maanden aan blijft klooien met het zoeken van een baan in een gebied waar bijna niks te vinden is of je betaald laten omscholen met een baanzekerheid in je achterhoofd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om nu totaal mij leven om te gooien dat is wel een erg grote stap. Ik weet niet of dat op dit moment een goed idee is. Maar het is het overwegen waard.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Eerst was ze ook aan het denken geslagen wat haar nou leuk leek. Toen heeft ze wel wat dingetjes bedacht, maar die waren gewoon niet haalbaar. En het waren er heel weinig. En het was heel beperkt. Uit zichzelf had ze bijvoorbeeld nooit aan opticien gedacht.
Maar door eerst te gaan kijken wat er is, binnen het haalbare, kreeg ze veel meer mogelijkheden om uit te kiezen.
Tja, misschien is het wel de manier voor mij om uit deze sleur te komen. Want voor mij gevoel kom ik op deze manier niet verder.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Eerst was ze ook aan het denken geslagen wat haar nou leuk leek. Toen heeft ze wel wat dingetjes bedacht, maar die waren gewoon niet haalbaar. En het waren er heel weinig. En het was heel beperkt. Uit zichzelf had ze bijvoorbeeld nooit aan opticien gedacht.
Maar door eerst te gaan kijken wat er is, binnen het haalbare, kreeg ze veel meer mogelijkheden om uit te kiezen.
Gelukkig. Ik heb ook een leven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
* Nouk84 denkt even terug aan de discussie van gisteren....
dat lijkt me een goed planquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja, misschien is het wel de manier voor mij om uit deze sleur te komen. Want voor mij gevoel kom ik op deze manier niet verder.
Er zijn nog een heleboel dingen die ik voor mijzelf moet uitzoeken. Wie ben ik? Wat wil ik? Etc.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Of je nu maanden aan blijft klooien met het zoeken van een baan in een gebied waar bijna niks te vinden is of je betaald laten omscholen met een baanzekerheid in je achterhoofd.
Wat zou jouw argument zijn om het niet te doen? Je leven omgooien? Wat gooi je dan precies om? I.p.v. thuis zitten, solliciteren, beetje werken overal en nergens. Krijg je vastigheid, (voldoening?), centjes.
Ik zie geen probleem, maar ik sta dan ook niet in jouw schoenen natuurlijk.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat lijkt me een goed plan
en praten met mensen, vragen wat zij voor werk doen en wat dat dan precies inhoudt kan ook inspireren )
Ja zekerquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
Jonkel, wat zijn we het eens vandaag... zou dat rotterdammers onder elkaar zijn?![]()
haha
Nee, eentonig is niet goed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
anders wordt het ook zo eentonig voor je, voorspelbaar... dat moet niet natuurlijk
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie heeft het vanavond rustig?! ik heb zin in pannenkoeken
tot hoe laat ben je thuis dan? Ik kan hier pas tegen half 6 wegquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kom je gezellig langs dan? dan haal ik er wel een paar bij hoor (als ze nog hebben)
en hoe zijn brownies van het janies soort?
ik vind deze brownies er een beetje raar uitzien dus ik wantrouw ze een beetje
ik zal speciaal voor jou twinnings earl grey in huis halen
Ja lekker. Kan je er voor zorgen dat er vanavond om 12 uur nog een pannenkoek over is. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
zet voor straf Guus Meeuwis opquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
Jonkel, wat zijn we het eens vandaag... zou dat rotterdammers onder elkaar zijn?![]()
haha
Pannekoeken met spekquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
subsidie aanvragen beoordelen van bedrijven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Wat voor werk doe jij dan?
Wie ben ik? Wat wil ik? Dat kan je dan nog steeds blijven uitzoeken. Ik denk eigenlijk dat het proces een heel stuk versneld word door eens wat anders te gaan doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn nog een heleboel dingen die ik voor mijzelf moet uitzoeken. Wie ben ik? Wat wil ik? Etc.
Ik wil nog steeds graag in een laboratorium werken. Aangezien ik dat nog steeds leuk vind. En in mijn branche is genoeg werk. Alleen door de ecomie op dit moment zijn er minder banen en de bedrijven houden de hand op knip en bij twijfel nemen ze je niet aan.
Ik weet het niet. Het is niet een beslissing die je zo maar even neemt.
Ik haat dat nummers echt intens. En er klopt ook geen hol van, want na twaalven brandt er nergens nog licht, want er is geen flikker te doen daarquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zet voor straf Guus Meeuwis opbrabanders!
Present!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik moet 7 uur weg, dus dat wrodt niks.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tot hoe laat ben je thuis dan? Ik kan hier pas tegen half 6 weg![]()
janies van het brownie soort, die zijn gewoon leuk en aardig, ondanks dat hier nu een aantal niet nader te noemen mensen van niet vinden
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij kon niet!snif snif snif
En ze heeft nog niet gebeld?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
Fuck! Ik kom er net achter dat ik om half 12 zou gaan lunchen met een oud collega (vrouwelijk)... Oeps! Dat is mij nog nooooóit overkomen!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
dus doe ik vandaag gewoon relaxt en vriendelijk..
ga ik morgen weer op zoek naar een
Dankje voor je advies.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wie ben ik? Wat wil ik? Dat kan je dan nog steeds blijven uitzoeken. Ik denk eigenlijk dat het proces een heel stuk versneld word door eens wat anders te gaan doen.
En je spreekt jezelf tegen. Er is werk zat, maar er zijn minder banen.
En wie weet komen er binnen het laboratorium leven over een tijdje weer veel meer mogelijkheden als de economie aansterkt. Als je nu wat anders gaat doen, ben je daar niet gelijk je hele leven aan gebonden.
Tijn, je bent het nu bij voorbaat wat aan het afkraken. Misschien moet je er eens wat positiever naar gaan kijken. Kijk nou even rond wat er in de aanbieding is, kras niet gelijk alles weg en verdiep je erin. Wie weet kom je wat tegen waarvan je denkt, dat lijkt me nou helemaal geweldig.
belde ze jou? zo van.. en bedankt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
Fuck! Ik kom er net achter dat ik om half 12 zou gaan lunchen met een oud collega (vrouwelijk)... Oeps! Dat is mij nog nooooóit overkomen!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dat vind ik ook zo raar. Volgens mij is ze het zelf ook vergetenquote:
Het is dat ik momenteel in zuid holland woon, maar bij mij brand na twaalven er altijd nog lichtquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haat dat nummers echt intens. En er klopt ook geen hol van, want na twaalven brandt er nergens nog licht, want er is geen flikker te doen daar
Nee, ik was met mijn moeder aan het praten en opeens zeg ik FUCK! dus zij; Ehhh?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
belde ze jou? zo van.. en bedankt!
of heb je niks gehoort? misschien was zij het ook vergeten
Niet slaan!quote:
Haha, dat zal best dan!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook zo raar. Volgens mij is ze het zelf ook vergeten
Hier in NH ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het is dat ik momenteel in zuid holland woon, maar bij mij brand na twaalven er altijd nog licht
Word jij nu al vergeetachtig?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
Probeer maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hey daar zou ik wel aan kunnen wennen.
misschien ga ik daar morgen weer naar op zoek
Mja inderdaadquote:
jaaa!! brabanders!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kan ik niet bij jou gaan werken? Ik was tot gister morgen vrij om verslagen en rapportages te maken, maareeehm... haha, ben morgen nu ook weer heel de dag onder de pannen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze zijn hier aan het leren jongleren
heb je nu gebelt? of doen we gewoon of we van niks meer wetenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik was met mijn moeder aan het praten en opeens zeg ik FUCK! dus zij; Ehhh?!
Ja! Ik zou met Joyce gaan lunchen?!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:
Ik heb haar net een SMS gestuurd, omdat ik mij kan herinneren dat ze om twee of drie uur moest gaan werken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
heb je nu gebelt? of doen we gewoon of we van niks meer weten
Gelukkig blijft het bij dat ene nummer.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan ik niet bij jou gaan werken? Ik was tot gister morgen vrij om verslagen en rapportages te maken, maareeehm... haha, ben morgen nu ook weer heel de dag onder de pannen..Ik zei pannen! PANNENKOEKEN
Nouk, zullen we voor je ouders pannenkoeken gaan bakken?
Nee, ik bedoel Guus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig blijft het bij dat ene nummer.
Weet je zeker dat je je dát wel goed herinnert?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb haar net een SMS gestuurd, omdat ik mij kan herinneren dat ze om twee of drie uur moest gaan werken.
Graag gedaan. Succes ermee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje voor je advies.
Maar er zijn toch echt een aantal dingen die ik voor mijzelf op een rijdtje moet zetten voordat ik verder kan met mijn leven.
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je dát wel goed herinnert?
Met jou. Altijd.quote:
Dankje. Het zal wel lukken. Ooit komt het goed met mij.quote:
Ja en. Ik wil ook wel ruzie maken met jou. En daarnaquote:
Kijk jij snapt het alweerquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaaa!! brabanders!!!
Maar rotterdammers zijn gewoon net iets beter, dwz gewoon we snappen elkaar hier
Hoezo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Brabanders, maar wel wat tegen het oevre van Guus.![]()
guuske is best okay... Maar het is niet zo dat ik de DVD in de collectie heb hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm... Ik ben nog ene beetje verdrietig!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een gezonde afkeer van Nederlandstalige muziek.
en amsterdammers staan bovenaan!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaaa!! brabanders!!!
Maar rotterdammers zijn gewoon net iets beter!
Dat is niet zo leuk neequote:Op woensdag 11 februari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer.. niet echt vergadering waar ik bij moest zijn maar wel effe voorgesteld enzo. Men waarom heb ik altijd zo'n rood hoofd
Waarom? Ben je een fan van hem dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Ik ben nog ene beetje verdrietig!
Ik doe niet aan goedmaak-seks hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en. Ik wil ook wel ruzie maken met jou. En daarna
kutmuziek is als je viool probeert te spelen door je clitoris uit te rekken en met een strijkstok eroverheen te raggen.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een gezonde afkeer van Nederlandstalige muziek.
quote:
quote:
Ik snap het al. Het is kutmuziek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mot ie dat nog gaan uitleggen? Luister er eens naar zou ik zeggen!
Ik vind het op z'n tijd wel leuk jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom? Ben je een fan van hem dan?
Daar hoef je echt niet voor te schamen hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer.. niet echt vergadering waar ik bij moest zijn maar wel effe voorgesteld enzo. Men waarom heb ik altijd zo'n rood hoofd
met jou kan ik praten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het op z'n tijd wel leuk ja
en ja, ik ben vorig jaar naar het Philips Stadion geweest
omdat je je niet 100% op je gemakt voelt...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Zelfs dat is hier een probleem.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Of je nu maanden aan blijft klooien met het zoeken van een baan in een gebied waar bijna niks te vinden is of je betaald laten omscholen met een baanzekerheid in je achterhoofd.
En Bauer, en Hazes, en BZN, en, en, en...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:53 schreef JonKeL het volgende:
Dalijk komt er hier nog iemand aanzetten met het feit dat ze Jantje Smit helemaal geweldig vinden
Natuurlijkquote:
Dat zeg je nu.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan goedmaak-seks hoor!
Ieder zijn ding. Smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het op z'n tijd wel leuk ja
en ja, ik ben vorig jaar naar het Philips Stadion geweest
Gelukkig welquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Smaken verschillen nu eenmaal.
Hey mopjequote:
Hey Tech!quote:
Het is niet makkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfs dat is hier een probleem.Ik heb er om gevraagd, bijna gesmeekt. En nog een nee krijgen.
Behalve deze ene cursus/opleiding met baangarantie ( uitstel is doordat er mensen weggaan) en daar zou ik volgens hen op moeten wachten.
Nee klopt ook wel.. al voel ik er zelf niet eens altijd wat van.. dus het is dubbel irritant.. totdat anderen je erop wijzen dat je er echt als een tomaat bij zitquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je je niet 100% op je gemakt voelt...
en dan ben je bang dat je daardoor een rood hoofd krijgt...
en dan krijg je een rood hoofd.
zo ging het bij mij vroeger iig
De randstad...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfs dat is hier een probleem.Ik heb er om gevraagd, bijna gesmeekt. En nog een nee krijgen.
Behalve deze ene cursus/opleiding met baangarantie ( uitstel is doordat er mensen weggaan) en daar zou ik volgens hen op moeten wachten.
Ik neem op; Sorry Sorry!quote:
Hoi poesjequote:
Maar dan heb je ook heel veel bier nodig, om de gemiddelde Nederlandstalige muziek een beetje aan te kunnen horen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef kwaakvaak het volgende:
met voldoende bier in een goed bruin cafe is het beregezellig met Nederlandstalige muziek, en ik durf zonder schaamte te bekennen dat ik menig gezelige avond gehad heb tussen de liefhebbers van het betere (lees niet tranentrekkende) hollandse werk!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
en amsterdammers staan bovenaan!
zo hebben we dat ook wee gehad!
quote:Amsterdammers hebben een goed hart, het moest alleen gekookt op hun rug hangen en zo laag, dat de honden erbij kunnen
Goed dat we nog gene ruzie hebben dan!quote:
Dat is wel erg.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee klopt ook wel.. al voel ik er zelf niet eens altijd wat van.. dus het is dubbel irritant.. totdat anderen je erop wijzen dat je er echt als een tomaat bij zit
Wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed dat we nog gene ruzie hebben dan!
Zelfs dan trek ik het niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:59 schreef Howl het volgende:
Maar dan heb je ook heel veel bier nodig, om de gemiddelde Nederlandstalige muziek een beetje aan te kunnen horen.
Hey Tijn! Ja het gaat wel okejquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi poesje
Hoe gaat het ermee?
En dan schiet je weer helemaal op rood.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee klopt ook wel.. al voel ik er zelf niet eens altijd wat van.. dus het is dubbel irritant.. totdat anderen je erop wijzen dat je er echt als een tomaat bij zit
Ik ook niet. Maar ik ben ook meer van de metal enzo.quote:
Och het gaat wel. Zo werken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:02 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hey Tijn! Ja het gaat wel okej![]()
Hoe is het hier dan met iedereen? Alweer even geleden dak hier om de hoek kwam kijken
quote:
Had je nou al die nieuwe baan? of loop ik nu heel erg achter en verwar ik misschien zelfs mensen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ben ook meer van de metal enzo.![]()
[..]
Och het gaat wel. Zo werken.
Dat red ik niet eens met bier. Dan moet ik aan de wodka of whiskey, om dat nog een beetje te kunnen trekken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ook niet. Maar ik ben ook meer van de metal enzo.
Hangt er wel vanaf wat voor metal.. Maar dat grunt metal gaat mij meestal ook net iets te ver.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:06 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat red ik niet eens met bier. Dan moet ik aan de wodka of whiskey, om dat nog een beetje te kunnen trekken.
Dat wil ik wel eens mee maken danquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Serieus, onder invloed ben ik veel gevoeliger voor muziek dan nuchter.
Ook leukquote:
Kings Of Leon - Sex is on Firequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Muziekjes!heeft iemand nog iets leuks waar ik goed op kan typen?
Ik ben meer van de techno en hardcore.quote:
Ja, tijdelijke productiewerk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:05 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Had je nou al die nieuwe baan? of loop ik nu heel erg achter en verwar ik misschien zelfs mensen?
Alone in the dark is toch een computerspel waar een film van gemaakt is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |