_Led_ | woensdag 11 februari 2009 @ 12:16 |
Van een PC spel ben ik er inmiddels wel uit, maar nu wil ik het weten bij PS3 spellen ! Weet iemand wat je daarmee kan veranderen in een spel? | |
Jesse_ | woensdag 11 februari 2009 @ 12:26 |
12 | |
__Saviour__ | woensdag 11 februari 2009 @ 12:26 |
Bij Dragonball Z gaat het best snel. Gewoon zo van WHAAAAAAAAA! Tenzij je een spirit bomb doet. Dat kan makkelijk 5 afleveringen duren. | |
Yngwie | woensdag 11 februari 2009 @ 12:29 |
Tja, ligt eraan. Een missile powerup heb je veel eerder dan een multiple. Ligt er maar net aan wat je belangrijk/handig vindt. | |
Leerf | woensdag 11 februari 2009 @ 12:38 |
Probeer de spellen een uit te spelen zonder power-up, dat is pas een uitdaging. Power-ups zijn onrealistisch en voor losers. | |
__Saviour__ | woensdag 11 februari 2009 @ 12:46 |
Maar de Wii dan he, daarbij heb je pas powerups! Zo'n ster bij Kart, BAM! Dan ram je echt iedereen naar de klote! | |
_Led_ | woensdag 11 februari 2009 @ 12:55 |
quote:Open daar svp je eigen topic over, ik wil deze PS3 specifiek houden ![]() | |
Netsplitter | woensdag 11 februari 2009 @ 12:58 |
Ook daarbij is het afhankelijk hoe je circulaire fluxdynamo is aangesloten op je secundaire memorycapacitor. | |
Mrakz0r | woensdag 11 februari 2009 @ 13:07 |
zucht... gaan we weer. ![]() | |
WurM | woensdag 11 februari 2009 @ 14:17 |
Als je een draadloze controller omgekeerd aansluit, kun je een hele vette meltdown krijgen tijdens de spin-up sequence. De Power-up snelheid wordt er iets lager door, maar je krijg gegarandeerd een vette show. | |
#ANONIEM | woensdag 11 februari 2009 @ 14:19 |
Led je bent echt een kut-user, de tering. | |
Netsplitter | woensdag 11 februari 2009 @ 14:20 |
quote:Maar wat gebeurd er wanneer je tegelijkertijd een usb sequencer er aan hangt via de comserial port? | |
KoosyNL | woensdag 11 februari 2009 @ 14:55 |
Waar de hel gaat dit over ![]() | |
_Led_ | woensdag 11 februari 2009 @ 15:00 |
quote:Nou ik zit er dus over te denken om een PS3 te kopen maar ik wil weten hoe het zit met de power-up snelheid bij ps3-spellen en wat je daarmee kan veranderen.. | |
KoosyNL | woensdag 11 februari 2009 @ 15:09 |
quote:Waarom wil je dat weten? waarom is dat interessant ![]() | |
Kremers | woensdag 11 februari 2009 @ 15:14 |
quote:Ik gok dat laatste.. " Power-up snelheid van een ps3 spel en wat je daar mee kunt veranderen" Dude, waar the neuk heb je het over ?!?!? | |
#ANONIEM | woensdag 11 februari 2009 @ 15:30 |
Lekker happen stelletje onverlaten ![]() | |
Remake | woensdag 11 februari 2009 @ 15:38 |
Als ik een power up bij de 360 probeer krijg ik rode lampjes ![]() | |
thloreg | woensdag 11 februari 2009 @ 16:16 |
de TS stelt een serieuze vraag en vervolgens komen de Nerd-Class weer langs en de TS weet het niet meer. Jongens... wie speelt er nu online met een XFlop box of een PS3? Online spelen doe je gewoon met een PC! | |
Deacon_Tigra | woensdag 11 februari 2009 @ 16:23 |
wat is dit nou weer voor bout topic ![]() | |
WurM | woensdag 11 februari 2009 @ 19:20 |
TS: De Power-up snelheid bij een PS3 spel is afhankelijk van veel verschillende aspecten. Zou je ons de instellingen van je controller en alle interne lasers kunnen geven? | |
RaymanNL | woensdag 11 februari 2009 @ 19:42 |
De power up snelheid van de Playstation is net iets korter dan dit topic open is geweest ![]() |