Dus, Lush Covent Garden is vandaag verhuisd en heropend. Met als speciaal produkt Comforter Showergel.
En toen postte iemand dit tussen de bedrijven door:
quote:
I was lucky enough to meet Hilary today and I asked her if there was any plans for a forum party. She said there was for around two weeks time and three products have already been made for this :winking:
The new store looks fantastic and fresh and has a really nice feeling about it.
Mijn arme beurs!
En
Forum party = één dag waarop een paar speciale produkten éénmalig worden gemaakt (toppertjes van eerdere edities zijn Butterball showergel, Skinny Dip BBS, diverse parfums). Je kunt op die dag bellen naar Mailorder UK en die zaken bestellen. Je kunt ze niet via de webshop bestellen. De partyprodukten worden al eerder aangekondigd, maar gedurende de dag komen er meestal ook 1 of 2 'factory mistakes' bij. Bekende produkten in net een ander jasje.
Verder worden er op
www.lush.co.uk (internationaal forum) gedurende de dag spelletjes en wedstrijdjes gedaan waarmee je (Lush) prijsjes kunt winnen.
Voor aanstaande (groeps)orders: het is wellicht een idee om die op de dag van de party te doen, want naast de speciale produkten kun je ook regulier, retro en B never telefonisch bestellen. Kun je meteen de party produkten mee bestellen en bespaar je je verzendkosten.
Het is een dag van wedstrijdjes meedoen, wieberen op de diverse fora, bellen, bellen en nog eens proberen te bellen, want mailorder wordt overspoeld door telefoontjes, en het duurt vaak ook een paar weken voordat je je bestelling hebt, maar het is de spanning meer dan waard! Vind ik.
Zodra ik meer weet over een party datum of produkten zet ik ze hier natuurlijk neer.