abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65984616
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Die is nu alleen niet te bestellen...
Jammer, zoek idd een product dat ik nu mee kan bestellen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator donderdag 12 februari 2009 @ 13:54:39 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65984878
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

oh hmm ik dacht dat die vanille lijn blijvend was
Is het ook Heavenilli blijft en strawberry feels ook wegens groot succes
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_65985661
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef Mirjam het volgende:
Ze waren wel vrij duur hoor, er staat me iets bij van 8 pond voor 250 gr.?

Edit: heb even opgezocht, en ze waren 7 pond 83 voor 250 gr. En ik heb een ongebruikte, mocht je hem echt graag willen. Ze gaan m wel weer maken zeggen ze, maar er zijn productieproblemen ofzo.
pi_65985749
ohja, is wel aan de prijs ja
pi_65985844
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef Mirjam het volgende:
ohja, is wel aan de prijs ja
Dat vind ik dus ook. Voor 500 gram was het een goeie prijs geweest, maar voor 250 gr. vind ik m te duur. Het is ook echt een bodylotion, dunner dus dan bijv. dream cream.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:44:03 #131
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65986479
Net zo dun als de karma cream?
Dat is ook hele dunne.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65987120
Weet ik niet, karma bodylotion heb ik nog niet getest. Maar het heeft zeg maar de textuur van zonnebrand in een fles. Het tuutje is zoals die van douchegel en daar komt het goed doorheen als je knijpt. Dus echt geen creme, maar een lotion. Ik bewaar hem voor de zomer, dan lijkt ie me wel fijn.
pi_65989321
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Potion solid perfume!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65989360
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Potion solid perfume!
ik heb met die solid perfumes het idee dat die maar een half uurtje blijven zitten ofzo, en dat je ze daarna gewoon niet meer ruikt
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:10:00 #135
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65989788
Nee joh, ik ruik nog steeds mijn HIWTK van vanmorgen!
Door de American Cream wolken heen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65990063
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:00 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb met die solid perfumes het idee dat die maar een half uurtje blijven zitten ofzo, en dat je ze daarna gewoon niet meer ruikt
Go Green vervliegt snel vind ik, maar Karma en Potion blijven bij voorbeeld wel een paar uur zitten. Het ligt ook aan je huid, ik hoorde dat bij Dipkip niks blijft hangen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65990324
Jup, bij mij ruik je ze een half uur tot een uur (afhankelijk van welke geur) goed, en dan nog een tijdje een soort restgeurtje (bijv. bij karma en snow showers alleen nog citroen).

Denk dat mn huid het gewoon helemaal opneemt ofzo, heb zo'n huid waar je op kan blijven smeren zeg maar. Ik kan zonder enig probleem 5x op een dag dream cream op mn gezicht smeren, merk je niks van (behalve dat mn huid dan normaal is ipv droog). Terwijl bij anderen 1x al te vettig wordt.
pi_65991456
hoe bevalt de heavanilli?
ruikt 'ie heel erg naar vanille, of ook ander lekkers?
pi_65994328
de pond is weer wat gezakt, hoop dat hij aardig laag blijft
  Moderator donderdag 12 februari 2009 @ 18:24:34 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65994658
Ik heb vandaag Memento mori in de winkel gezien sorry dat ik niet zoveel aandacht voor je had was een beetje gehaast omdat ik eerder wegmoest

ben benieuwd hoe shave the planet bevalt. Ik ben in de haast mijn proefje vergeten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_65995161
Dus, Lush Covent Garden is vandaag verhuisd en heropend. Met als speciaal produkt Comforter Showergel.
En toen postte iemand dit tussen de bedrijven door:
quote:
I was lucky enough to meet Hilary today and I asked her if there was any plans for a forum party. She said there was for around two weeks time and three products have already been made for this :winking:

The new store looks fantastic and fresh and has a really nice feeling about it.
Mijn arme beurs!

En

Forum party = één dag waarop een paar speciale produkten éénmalig worden gemaakt (toppertjes van eerdere edities zijn Butterball showergel, Skinny Dip BBS, diverse parfums). Je kunt op die dag bellen naar Mailorder UK en die zaken bestellen. Je kunt ze niet via de webshop bestellen. De partyprodukten worden al eerder aangekondigd, maar gedurende de dag komen er meestal ook 1 of 2 'factory mistakes' bij. Bekende produkten in net een ander jasje.
Verder worden er op www.lush.co.uk (internationaal forum) gedurende de dag spelletjes en wedstrijdjes gedaan waarmee je (Lush) prijsjes kunt winnen.

Voor aanstaande (groeps)orders: het is wellicht een idee om die op de dag van de party te doen, want naast de speciale produkten kun je ook regulier, retro en B never telefonisch bestellen. Kun je meteen de party produkten mee bestellen en bespaar je je verzendkosten.

Het is een dag van wedstrijdjes meedoen, wieberen op de diverse fora, bellen, bellen en nog eens proberen te bellen, want mailorder wordt overspoeld door telefoontjes, en het duurt vaak ook een paar weken voordat je je bestelling hebt, maar het is de spanning meer dan waard! Vind ik.

Zodra ik meer weet over een party datum of produkten zet ik ze hier natuurlijk neer.
pi_65995253
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Dus, Lush Covent Garden is vandaag verhuisd en heropend. Met als speciaal produkt Comforter Showergel.
En toen postte iemand dit tussen de bedrijven door:
[..]

Mijn arme beurs!

En

Forum party = één dag waarop een paar speciale produkten éénmalig worden gemaakt (toppertjes van eerdere edities zijn Butterball showergel, Skinny Dip BBS, diverse parfums). Je kunt op die dag bellen naar Mailorder UK en die zaken bestellen. Je kunt ze niet via de webshop bestellen. De partyprodukten worden al eerder aangekondigd, maar gedurende de dag komen er meestal ook 1 of 2 'factory mistakes' bij. Bekende produkten in net een ander jasje.
Verder worden er op www.lush.co.uk (internationaal forum) gedurende de dag spelletjes en wedstrijdjes gedaan waarmee je (Lush) prijsjes kunt winnen.

Voor aanstaande (groeps)orders: het is wellicht een idee om die op de dag van de party te doen, want naast de speciale produkten kun je ook regulier, retro en B never telefonisch bestellen. Kun je meteen de party produkten mee bestellen en bespaar je je verzendkosten.

Het is een dag van wedstrijdjes meedoen, wieberen op de diverse fora, bellen, bellen en nog eens proberen te bellen, want mailorder wordt overspoeld door telefoontjes, en het duurt vaak ook een paar weken voordat je je bestelling hebt, maar het is de spanning meer dan waard! Vind ik.

Zodra ik meer weet over een party datum of produkten zet ik ze hier natuurlijk neer.
goh, klinkt grappig!
pi_65995412
Leuk
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2009 @ 18:56:43 #144
43556 miss_dynastie
pi_65995542
Oh jippie, ik hoop op leuke producten (géén skinny dip dingen )
pi_65995840
oew, klinkt leuk!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65995936
Ik wil een SDM / Whipstick BBS, en een karma lipbalm, en een snowshowers bodylotion
pi_65996364
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:08 schreef Dipkip het volgende:
een karma lipbalm,
what what what?
oh, je bedoelt dat ze die nog moetenb maken he?
*druipt weer af*
pi_65996519
Oh en een karma massage bar!! DAT is pas een goed idee
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:36:59 #149
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_65996978
Ik ga zaterdag maar eens in Haarlem kijken of ik de aardbeienmassagebar lekker vind. Ik wil um als bodylotion gaan gebruiken. Ik hoop dat de geur lang blijft hangen!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_65998589
karma, hmmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')