Jij bent neem ik aan de andere alkmaarse besteller?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Net 9,5 kilo aan Lush van de bezorger gekregen(Zondag besteld, nu al binnen
) Blij blij blij!
@ Alkmaar foto: best heel erg, ik woon in Alkmaar maar ik moest even drie keer nadenken waar dat beeld staat
Nog geen ervaring, maar ik heb hem dus wel al geroken, ik vind hem zelf lekkerder dan therapy. Heb voor mezelf therapy, en voor iemand anders (met zere spieren) wiccy magic muscles. Ik wil hem voor mezelf ook nog wel graag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef -Peach het volgende:
Iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles? (vast wel) Helpt t ook echt tegen zere spieren? Ennnn niet te vergeten, ruikt ie lekker?
Nope, not me. Maar toch lief voor het aanbiedenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:01 schreef Llewella het volgende:
Jij bent neem ik aan de andere alkmaarse besteller?
Heb je ov; anders zou ik ook onze bestellingen met de auto op kunnen halen (mijn auto is cheap om te rijden, langleve een kleine japaner).
OMG! En hoeveel was ze kwijt geweest uit de UK? 40 euro? En was dr oude voorraad al op?quote:
Ik zorg dat ik wegblijf van de Lushwinkel de straat waar de Lushwinkel in zit als ik me klote voel. Ik ben er één keer geweest toen ik me kut voelde en de score was 2 grabbags, een BBS en een zeep. Want gelukkig hield Cat toezichtquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, ze heeft ook wel van alles en ze had ook van mij al een hoop gehad, ze had gewoon een dipje en moest en zou maandag Lushen
Oh ja wat is Black Magic eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
OMG! En hoeveel was ze kwijt geweest uit de UK? 40 euro? En was dr oude voorraad al op?
Je zit nu op 117 pond 24en 3,8 kilo
De valentijnsproducten moet je alleen bestellen als je houdt van zoete snoepgeurtjes. Die aardbeimassagebar ruikt naar van die bonbons van witte chocola met aardbeiencremevulling. Srsly, ik denk dat ik ze blind niet uit elkaar zou kunnen houden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:33 schreef Mirjam het volgende:
Ik ga morgen nog maar eens op de website snuffelen
Jammer dat ik niet weet hoe de meeste producten ruiken, ben al ff niet meer echt in een lushwinkel gewwest, ben ook erg benieuwd baar de valentijnsproducten, ga ze niet blind bestellen...
Ik ben trots op mezelf want ik ben vandaag LANGS de winkel gelopen en niet even binnen gewiptquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik wegblijf van de Lushwinkel de straat waar de Lushwinkel in zit als ik me klote voel. Ik ben er één keer geweest toen ik me kut voelde en de score was 2 grabbags, een BBS en een zeep. Want gelukkig hield Cat toezicht
Je wil het hebben maar je weet niet wat het is?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja wat is Black Magic eigenlijk?
Ik heb geen idee waar ik het moet zoeken en ik willutwete!
Neehee dat is voor die vriendinquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je wil het hebben maar je weet niet wat het is?En dat betut mij over te hebberig zijn?
![]()
Is een massage bar.
Reviews lees ik ook wel hoor, maar ruik het gewoon graag zelf, hihiquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De valentijnsproducten moet je alleen bestellen als je houdt van zoete snoepgeurtjes. Die aardbeimassagebar ruikt naar van die bonbons van witte chocola met aardbeiencremevulling. Srsly, ik denk dat ik ze blind niet uit elkaar zou kunnen houden.
Als je een lijstje post wat je overweegt kunnen we misschien helpen? Of je leest wat reviews? Daar heb ik altijd wel veel aan.
Maak ff een lijstje met wat je wil, mss heb ik nog wel wat testertjes dan!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Reviews lees ik ook wel hoor, maar ruik het gewoon graag zelf, hihi
Ohja, wel 1 ding, iemand ervaring met ruby red slippers? Zijn er momenteel producten (geen bad) due die geur ook hebben?
Het liefst zou ik gewoon alles bestellen trouwens![]()
Wat ook weer nergens op slaat, want ik heb hier nog veel oud spul dat ik nirt gebruik, ga binnenkort alles maar weer eens tevoorschijn halen
Nee hoor, lekker prutsen met mn Excel. Ik stel het al mn hele studie uit om het mezelf te leren aangezien ik SPSS zo'n horrorschijthoereprogramma vond om te leren en dacht dat dit het zelfde idee was. Maar het is echt makkelijk, ik heb nog geeneen keer de help functie nodig gehadquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:46 schreef Mirjam het volgende:
Owja, kip, jij bewaart alles toch in bakjes? Wil je die foto nog eens posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |