abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65962356
Uh oh.. Ik ging het lijstje van Oh-Oh eens rustig doorlezen en toen vond ik dat douchen met YYY, YYY als conditioner en daarna insmeren met Strawberry Feels Forever ook wel een hippe ervaring moet zijn.

Kiezen is moeilijk

Maar goed dat m'n moeder reddende engel speelde en mij dwong heel snel te kiezen tussen bad en douche

Dus: Eerst haar in de Marilyn, daarna in bad met Bathos en tot slot haar wassen met Daddy-o en als nodig nog wat Coolaulin erin, maar dat verwacht ik niet. Bad =
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_65963295
Oh-oh is idd oh-oh met zo'n lijst tot zelfs OMG!
Jeetje mina, wat een lijst zeg!!

Maar ik moet zeggen, ik wordt ook steeds gretiger; met elke bestelling wordt de wishlist weer groter

En cute foto! (Ik heb nog wel foto's van Limburg, familie van me bewoont het halve dorp wittem-partij in zuid-limburg Toevallig vanmiddag nog door foto's zitten spitten).
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Net 9,5 kilo aan Lush van de bezorger gekregen (Zondag besteld, nu al binnen ) Blij blij blij!

@ Alkmaar foto: best heel erg, ik woon in Alkmaar maar ik moest even drie keer nadenken waar dat beeld staat
Jij bent neem ik aan de andere alkmaarse besteller?

Heb je ov; anders zou ik ook onze bestellingen met de auto op kunnen halen (mijn auto is cheap om te rijden, langleve een kleine japaner ).
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef -Peach het volgende:

Iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles? (vast wel ) Helpt t ook echt tegen zere spieren? Ennnn niet te vergeten, ruikt ie lekker?
Nog geen ervaring, maar ik heb hem dus wel al geroken, ik vind hem zelf lekkerder dan therapy. Heb voor mezelf therapy, en voor iemand anders (met zere spieren) wiccy magic muscles. Ik wil hem voor mezelf ook nog wel graag.
Als je van kruidig en spicy en kaneel houdt is ie zeker wel lekker qua geur!
Therapy vind ik ruiken na van die goedkope choco-marzepijn kikkertjes of kerstkransjes.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65964327
Wiccy is wel leuk, alleen laten die boontjes op gegeven moment uiterasrd eraf, kan irritant zijn als ze een stukje bar meenemen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65966180
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:01 schreef Llewella het volgende:
Jij bent neem ik aan de andere alkmaarse besteller?

Heb je ov; anders zou ik ook onze bestellingen met de auto op kunnen halen (mijn auto is cheap om te rijden, langleve een kleine japaner ).
Nope, not me. Maar toch lief voor het aanbieden

Net uit Bathosbad en heeeeeeerlijk zacht. Ik ben nu heel blij dat ik er nog een heb. En m'n moeder is ook fan van de BBS'en nu. Ze wou al bijna in mijn bad duiken

En het is maar goed dat ik niet altijd tijd heb om in bad te gaan, ik vind het veel te lastig om steeds te moeten kiezen welke er nu weer in gaat
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:20:19 #80
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65969619
OMG ik was dus vanavond bij die vriendin die ook nog wat spullen met me mee zou bestellen met Dipkip MAAR die domme domme domme muts had maandag een moment van zwakte en was gewoon hier ff Lush in gewandeld
Heeft ze 70 euro gespendeerd aan spul dat ze gewoon had kunnen bestellen en ze wist dat ik het vanavond op zou schrijven maar ze kon niet meer wachten
Ik kreeg wel een Ice Blue van dr, uit een stiekem nog gekochte grabbag.
Maar daar vind ik niet veel aan
Ze wil nog 3 dingetjes meebestellen Dip
The Big Calm
Black Magic en een Keep it Fluffy...
Wil je die nog bij mij er bij zetten.
OW wat een dombo, ik was gewoon echt boos
Mooiste was, ze zei ja ik was maandag toch nog ff bij Lush.
Ik meteen
Zij uhm ja ik heb maar een paar dingetjes gekocht hoor.
Alleen een soft touch want die had ik echt nodig.
En een You Snap The Whip.
Ow ja en een fles Yummie Yummie Yummie.
Toen was ik al aan het gillen
Kwam dr nog wat achteraan
En ging ze mn woede bekoelen met die Ice Blue
Damn, zo dom van dr.
Maar ja, haar 70 euro, niet de mijne
Maar dan nog....
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65969755
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[rant]
OMG! En hoeveel was ze kwijt geweest uit de UK? 40 euro? En was dr oude voorraad al op?

Je zit nu op 117 pond 24 en 3,8 kilo
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:28:40 #82
176471 oh-oh
pi_65969937
Nee joh, ze heeft ook wel van alles en ze had ook van mij al een hoop gehad, ze had gewoon een dipje en moest en zou maandag Lushen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65970138
Ik ga morgen nog maar eens op de website snuffelen
Jammer dat ik niet weet hoe de meeste producten ruiken, ben al ff niet meer echt in een lushwinkel gewwest, ben ook erg benieuwd baar de valentijnsproducten, ga ze niet blind bestellen...
pi_65970205
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, ze heeft ook wel van alles en ze had ook van mij al een hoop gehad, ze had gewoon een dipje en moest en zou maandag Lushen
Ik zorg dat ik wegblijf van de Lushwinkel de straat waar de Lushwinkel in zit als ik me klote voel. Ik ben er één keer geweest toen ik me kut voelde en de score was 2 grabbags, een BBS en een zeep. Want gelukkig hield Cat toezicht
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:35:54 #85
176471 oh-oh
pi_65970237
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

OMG! En hoeveel was ze kwijt geweest uit de UK? 40 euro? En was dr oude voorraad al op?

Je zit nu op 117 pond 24 en 3,8 kilo
Oh ja wat is Black Magic eigenlijk ?
Ik heb geen idee waar ik het moet zoeken en ik willutwete!
( Groucho Marx )
pi_65970291
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:33 schreef Mirjam het volgende:
Ik ga morgen nog maar eens op de website snuffelen
Jammer dat ik niet weet hoe de meeste producten ruiken, ben al ff niet meer echt in een lushwinkel gewwest, ben ook erg benieuwd baar de valentijnsproducten, ga ze niet blind bestellen...
De valentijnsproducten moet je alleen bestellen als je houdt van zoete snoepgeurtjes. Die aardbeimassagebar ruikt naar van die bonbons van witte chocola met aardbeiencremevulling. Srsly, ik denk dat ik ze blind niet uit elkaar zou kunnen houden.

Als je een lijstje post wat je overweegt kunnen we misschien helpen? Of je leest wat reviews? Daar heb ik altijd wel veel aan.
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:37:10 #87
176471 oh-oh
pi_65970295
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:35 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik zorg dat ik wegblijf van de Lushwinkel de straat waar de Lushwinkel in zit als ik me klote voel. Ik ben er één keer geweest toen ik me kut voelde en de score was 2 grabbags, een BBS en een zeep. Want gelukkig hield Cat toezicht
Ik ben trots op mezelf want ik ben vandaag LANGS de winkel gelopen en niet even binnen gewipt
Ik was op weg naar Xenos voor nieuwe kleine bakkies maar die waren opperdepop
( Groucho Marx )
pi_65970327
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja wat is Black Magic eigenlijk ?
Ik heb geen idee waar ik het moet zoeken en ik willutwete!
Je wil het hebben maar je weet niet wat het is? En dat betut mij over te hebberig zijn?

Is een massage bar.
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:40:00 #89
176471 oh-oh
pi_65970410
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je wil het hebben maar je weet niet wat het is? En dat betut mij over te hebberig zijn?

Is een massage bar.
Neehee dat is voor die vriendin
Zij heeft t opgeschreven en IK weet niet wat t is maar ik was te trots om het dr te vragen want dan zou ze dus gaan gillen dat ik heus niet zo een Lush expert ben
Snappie?

Oh ja @ Llewella, Wittem is zooooo schattig!
( Groucho Marx )
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:42:06 #90
176471 oh-oh
pi_65970494
Ow en 3.8 kilo das maar iets meer dan mn laatste bestelling ( als die niet dubbel geweest was natuurlijk ) alleen dan wel 2 keer zo duur
Zucht, als ik besloten heb waarmee ik zo ga douchen ga ik douchen en naar bed
( Groucho Marx )
pi_65970498
Ik snap m ik vind dat een vreemde geur trouwens, black magic. De omschrijving klinkt super maar in de winkel had ik zoiets van dat had ik met wiccy ook al.
pi_65970561
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

De valentijnsproducten moet je alleen bestellen als je houdt van zoete snoepgeurtjes. Die aardbeimassagebar ruikt naar van die bonbons van witte chocola met aardbeiencremevulling. Srsly, ik denk dat ik ze blind niet uit elkaar zou kunnen houden.

Als je een lijstje post wat je overweegt kunnen we misschien helpen? Of je leest wat reviews? Daar heb ik altijd wel veel aan.
Reviews lees ik ook wel hoor, maar ruik het gewoon graag zelf, hihi
Ohja, wel 1 ding, iemand ervaring met ruby red slippers? Zijn er momenteel producten (geen bad) due die geur ook hebben?

Het liefst zou ik gewoon alles bestellen trouwens

Wat ook weer nergens op slaat, want ik heb hier nog veel oud spul dat ik nirt gebruik, ga binnenkort alles maar weer eens tevoorschijn halen
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:45:20 #93
176471 oh-oh
pi_65970612
Oh en nu vind ik die Wiccy en die Therapy ook lekker klinken dank je wel Dip.
Oh ja, ze had ook een strawberry feels gekocht trouwens.
Mss dat ik begin volgende week snel even ga ruiken aan die andere twee bars ( ruiken ruiken niet kopen ) en dan wellicht die strawberry nog snel schrap ( want dan kan ik een halve met haar ruilen ).
Gosh ik ben lastig he ?
( Groucho Marx )
pi_65970644
Owja, kip, jij bewaart alles toch in bakjes? Wil je die foto nog eens posten?
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:46:37 #95
176471 oh-oh
pi_65970657
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Reviews lees ik ook wel hoor, maar ruik het gewoon graag zelf, hihi
Ohja, wel 1 ding, iemand ervaring met ruby red slippers? Zijn er momenteel producten (geen bad) due die geur ook hebben?

Het liefst zou ik gewoon alles bestellen trouwens

Wat ook weer nergens op slaat, want ik heb hier nog veel oud spul dat ik nirt gebruik, ga binnenkort alles maar weer eens tevoorschijn halen
Maak ff een lijstje met wat je wil, mss heb ik nog wel wat testertjes dan!
En dan kunnen wij tips geven aan de hand van dingen die je wel al lekker vindt of zo.
( Groucho Marx )
pi_65971017
Oh, nee joh, dat hoeft echt niet joh!
Wel heel lief!
Ik ga morgen de website nog ff bekijken, denk dat ik sowieso nog een massagebar wil, lekker makkelijk om als bodylotion te gebruiken
pi_65971056
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Gosh ik ben lastig he ?
Nee hoor, lekker prutsen met mn Excel. Ik stel het al mn hele studie uit om het mezelf te leren aangezien ik SPSS zo'n horrorschijthoereprogramma vond om te leren en dacht dat dit het zelfde idee was. Maar het is echt makkelijk, ik heb nog geeneen keer de help functie nodig gehad
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:46 schreef Mirjam het volgende:
Owja, kip, jij bewaart alles toch in bakjes? Wil je die foto nog eens posten?

Maar ik ga de bakjes weer wegdoen denk ik. Tenminste deels. Voor zeep enzo zijn ze wel handig maar met bruisballen echt kut, daar ga ik een grote voor kopen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:59:51 #98
176471 oh-oh
pi_65971125
Ik zie nu pas je behang, dat wil ik ook!
Vorige keer zat ik alleen maar met open mond naar je bakkies te staren denk ik
Idd die ballen is niet zo handig zo, zo moet je grabbelen en alles eruit halen.
Lage lange bak is handiger
Ik ga Lushen en slapen
( Groucho Marx )
pi_65971165
Oh, het is dat je het zegt, tof behang idd
pi_65971525
Tis foto behang van een bos, was 40 euro bij de Gamma (afgeprijsd). Bedekt iets van 2x2 meter ofzo. Ben er superblij mee, mn kamer is verder vrij neutraal, witte muren, wit bureau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')