Nee kheb dr nog geenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:05 schreef Dipkip het volgende:
Doe je niet aan massage bars trouwens? Of waren je oude gewoon op?
Masage bars zijn echt superquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Nee kheb dr nog geen![]()
Maar dr worden dr nu wel twee besteld dus!
Oh ja, als ik van jou nog wat kan ruilen /kopen dan kan ik mn nichtje een flesje in dr verjaardagsdoos doen die ze 1 maart gaat krijgen, dan zijn je grabbags toch wel al binnen dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Masage bars zijn echt super![]()
Die twee van jou lijken me echt vreselijk, maar jij bent wel van het zoete. Moet je nog snowfairy, mocht het in mn grabbags zitten?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef rac het volgende:
Dipkip , Je geld is overgeboekt !!!!!
Afwachten, wanneer het er is
Als ik de tassen heb post ik hier wat er in zat en wat ik uit mijne wil ruilen / verkopen. De grabbagdames willen onderling ook nog ruilen, eentje heeft alleen een douche. Maar sommige grabbags hebben 2 snowfairies er in zittenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, als ik van jou nog wat kan ruilen /kopen dan kan ik mn nichtje een flesje in dr verjaardagsdoos doen die ze 1 maart gaat krijgen, dan zijn je grabbags toch wel al binnen dan?
Ik heb nog 1 vol flesje, als ik weet dat ik nog een nieuwe krijg doe ik die dan in haar pakket
Ik heb ook al een 100 ml flesje klaarstaan voor een bijna vier jarige. Doet het altijd goed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:18 schreef oh-oh het volgende:Ik hoor het wel.
Mss doe ik haar sowieso mijn dichte 100 ml flesje wel erbij.
Ze wordt 4 en ik weet zeker dat ze dat helemaal geweldig gaat vinden
Ze doen een plakbandje op flesjes, en dan liggen ze in de doos nog in popcorn. Bij mij is nog geen flesje open gegaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het handig om conditioners te bestellen in de UK? Gaan die flessen niet open enzo?
Bij mij dus wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze doen een plakbandje op flesjes, en dan liggen ze in de doos nog in popcorn. Bij mij is nog geen flesje open gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrrrrr... het gaat ook vaak gewoon goed (ja, zelfs bij mij) en als het al mis gaat dan doet Lush helemaal niet moeilijk over het vervangen van kapotte of natte spullen. Dus gewoon lekker bestellen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |