Euhm, zoals chocola? Dubbel diepvrieszakje, theedoek er om en dan rammen met een wijnfles oid?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Pssst Dipkip, hoe vermorzel ik dat stinkding het handigst?
Hejje een ballistic?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Pssst Dipkip, hoe vermorzel ik dat stinkding het handigst?
Wilde jij ook liever geen badspul? Want dan wil ik best wel weer met jou doorruilen, als je er met Dipkip niet aan uitkomt. Wat waarschijnlijk wel gebeurt want zo te zien moet zij met zo'n drie man doorruilen en verzuipt (haha) ze straks in het badspul.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
hm 3x snowcake?Ik reageer laat ben nu pas weer online heel druk gehad
Mijn angels delight mag eventueel weg heb hier nog 200gram liggen en een paar snowcakes
Ik hoef geen badspul en geen karma.
Voor de rest ben ik lush noob dus wie kan mij een beetje vertellen wat het allemaal is.
edit cat ik woon in omgeving Eindhoven.
Consider it done!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Dip, mocht je willen dan wil ik wel een halve Pumpkin voor dat stinkding, maar als je ze zelf wil houden komt het wel es goed hoor!
erge pijn in je hoofd nu?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Pisstinkding is vermorzeld en zit in een vlop!
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef Dipkip het volgende:Begrijp nog steeds niet dat je rozen naar pis vind ruiken, heb je dat ook met echte rozen?
Geen enkele soort? Heb je hooikoorts ofzo?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef oh-oh het volgende:Mij doe je met bloemen toch al geen plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |