abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66123615
Ik wil kleur + schuim dus als het een ballistic wordt dan komt er sowieso nog een neutrale BBS of wat doucheschuim bij.

Naar aanleiding van de enorme hoeveelheid chocolate santa's die ik inmiddels heb overweeg ik zelfs nog een chocoladebad. Flinke scheut SDM en dan 3 chocolate santa's er in, hoppa!! Alleen geeft het denk ik een walgelijke kleur.

Ik heb even een RRS opengemaakt maar hij ruikt helemaal niet heftig komt dat dan later pas ofzo? Deze zijn wel duidelijk opruimingsexemplaren trouwens. Veel van de BBSen hebben duidelijk tegen andere aangelegen, heb bijvoorbeeld een marzibain met rode en blauwe vlekken er op. Misschien ruiken deze minder heftig omdat ze lang in de winkel hebben gelegen? Die gold star ruikt ook vrijwel nergens naar en zelfs de witches ball is veel minder heftig dan die die ik al heb.

En een van mn jellies is gebarsten ze hebben de boel niet goed verpakt daar bij de lushwinkel, het zat allemaal gewoon tegen elkaar aan gedrukt in de doos en er zat geen opvulspul bij in. Vrijwel alle chocolate santa's zijn dus ook tot badzout-met-brokjes verworden en er zijn dus twee jellies stuk
pi_66123649
aah, zonde!
ga je ze daar ff over mailen kip? want da's wel slordig natuurlijk...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66123679
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nu twee keer in bad geweest met de jouwes en hij schuimde heerlijk maar rook naar niks en ik heb dr nog 2 dus no thnx
Ik ben gewoon een zeikerd wat baddingen betreft.
Oh mag ik m wel verkruimelen als ik m post?
We vinden vast wel iets om te ruilen joh!
Je mag m gerust slopen

We verzinnen idd wel wat. Desnoods gooi ik een bananamoon bij je pakket
pi_66123810
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:25 schreef Mirjam het volgende:
aah, zonde!
ga je ze daar ff over mailen kip? want da's wel slordig natuurlijk...
Ik meld het wel, ik ga ze zo mailen dat ik alles ontvangen heb.

Maar ja ze zijn geen lush weborder he, tis gewoon een winkel. En ze hebben ons ook extra dingen gegeven en al die extra moeite gedaan. Dus ik meld het meer voor volgende keer of voor als anderen nog grabbags bij ze gaan bestellen. Ik denk alleen dat er niet zo heel veel aan te doen is, volgens mij wordt er redelijk met die pakketten gesmeten en in die tasjes zit natuurlijk van alles bij elkaar. Dan kun je wel opvulspul om de tassen heen doen, maar als dan binnenin het tasje de hoek van een stuk zeep op zo'n jellybakje knalt gaat ie nog steeds stuk natuurlijk.

Maar ze hadden bijv. beter wel een plakbandje op de bakjes jelly kunnen doen, die van DP is niet eens lek volgens mij, daar lag gewoon het deksel er naast. Zijn ook hele rare bakjes, niet die ronde of ovale die je normaal hebt, maar grotere platte.
  maandag 16 februari 2009 @ 16:33:07 #255
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66123931
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je mag m gerust slopen

We verzinnen idd wel wat. Desnoods gooi ik een bananamoon bij je pakket
Heel lief van je, maar kheb dr 4 dus das nie nodig
PM je adres nog es, dan doe ik m vanaaf gelijk in een vlopje voor ik het vergeet!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66125484
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Heel lief van je, maar kheb dr 4 dus das nie nodig
PM je adres nog es, dan doe ik m vanaaf gelijk in een vlopje voor ik het vergeet!

Dan moet je maar gewoon zeggen wat je leuk vind want ik weet het ook niet meer lastig ben je!
pi_66128258
ik heb me vanmorgen gedouched met een proefje tramp dat ik nog had liggen, lekker wel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66128637
Ik ben helemaal dol op joy of jelly, maar het is zo jammer dat die jelly brokkelt en in het afvoerputje verdwijnt.
Ik schuim hem al op in mijn spons maar ik doe toch wat verkeerd
pi_66129515
Jeeeeetje Dipkip! Wat stoer!

Dat had ik echt niet meer verwacht! Maar wel tof ja! maakt alle pech van de afgelopen tijd weer goed!!!

Ik denk dat ik je het geld gewoon maar geef als je volgende week komt eten?

Ik ben overigens echt een Lush n00b, dus ik weet niet zo goed wat wat is. Ik wil alles voor in bad wel ruilen voor zeep, shampoobars, jelliespul of lijfsmeersels oid. Ik wil eik wel ruilen voor alles waar geen bad voor nodig is dus!

Die retro's maakt me dus ook niet uit.

Wie wil?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_66130602
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeeeeetje Dipkip! Wat stoer!

Dat had ik echt niet meer verwacht! Maar wel tof ja! maakt alle pech van de afgelopen tijd weer goed!!!

Ik denk dat ik je het geld gewoon maar geef als je volgende week komt eten?

Ik ben overigens echt een Lush n00b, dus ik weet niet zo goed wat wat is. Ik wil alles voor in bad wel ruilen voor zeep, shampoobars, jelliespul of lijfsmeersels oid. Ik wil eik wel ruilen voor alles waar geen bad voor nodig is dus!

Die retro's maakt me dus ook niet uit.

Wie wil?
sgoe.

De zepen, jellies en de too drunk emotibomb kun je sowieso gebruiken. De retro goodies zijn voor de helft baddingen, dus het handigst voor jou is een zeep en het badschuim, daar kun je ook wel mee douchen. De zeep ruikt naar kaneel en sinaasappel en het badschuim naar honing.

- snowshowers jelly 2x
- angel's delight 2x
- snowcake 2x
- christmas cake slice 2x
- GFB jelly 2x
- too drunk emotibomb
- pumpkin soap

Kun je dus allemaal houden, dan heb je qua zepen wel een beetje veel dezelfde maar ja dat hebben we allemaal.

- christmas kisses 2x
- marzibain
- frothy 3x
- ruby red slippers 3x
- christmas morning 2x
- witches ball 2x
- mr butterball 1/2
- chocolate santa 2x
- jingle spells
- twinkle bal

Zijn allemaal baddingen dus die kun je het beste ruilen (je kunt ze schijnbaar ook verpulveren en met water tot douchespul maken, of een voetenbadje maken, maar dan nog is het tering veel).

Ik heb alleen niet genoeg douchedingen uit mn tasjes te ruil voor dat allemaal denk ik... Ik heb wel die 4 jellies maar ik denk dat je met 8 dan wel genoeg hebt en gewone zeep heb je ook wel plenty, sommige zijn ook best grote stukken.

Eeeuhm, ik heb hier nog wel een ongebruikt blok shampoo liggen, en een scrubzeep... Oh en een massagebar heb ik ook nog ongebruikt, en twee douchegels van 100 gr.. Conditioner heb ik alleen nog een halve ongebruikt. Oh en potion bodylotion heb ik ook nog een ongebruikte van 250 gr. van

Roept u maarrrrr!
  maandag 16 februari 2009 @ 19:30:42 #261
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_66130828
Even overgetiept uit de kerst-Lush-Times:

Pumpkin Soap
Een speciale zeep voor Halloween
En dat betekend dat deze fantastische zeep slechts tijdelijk verkrijgbaar is, en zolang de voorraad strekt. Dat wordt dus enorm snel naar de Lushwinkels om te kijken of je nog een stukje kunt bemachtigen van deze pompoen. De geur is van Almond Buutercream: zoete wilde sinaasappel, limoen, mandarijn en kruidige kaneel. En als je, net als de meeste Nederlanders, helemaal geen halloween viert, wordt het tijd dat je aan de traditie mee gaat doen. Al is het maar voor deze heerlijke zeep.

Leuke zakken hoor!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_66130854
Tja veel jellies en zeep heb ik altijd nog liever dan baddingen. Frotten met brokjes in water zie ik niet zo zitten....

Ik weet ook helemaal niet wat een goede ruil maakt, dus ik laat het aan een ieder die met mij wil ruilen over om een deal voor te stellen die voor beide partijen eerlijk is!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:34:51 #263
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_66131015
Ik heb zaterdag nog een stuk Angles Delight en Snowcake in Haarlem gevonden. Best wel veel niet-standaard-zepen: B Electro, Happy, Lilly Savon.
Ik was op zoek naar Sympathy for the Skin maar die hadden ze niet. Deze week geen nieuwe levering gekregen. Zondag maar even in de Leidsestraat gaan kijken: ik vond Dreamcream lekkerder ruiken, die maar meegenomen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:40:31 #264
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66131266
Wat fijn dat het er is!!!!!

Ik had vandaag de begravenis , dus vandaar dat ik zo laat reageer.

Oh ik zie een heleboel lekkere dingies. En de retro

Ik moet nog even denken ........ tis ook zoveel
  maandag 16 februari 2009 @ 19:47:57 #265
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66131601
Dancing Phoebe je mag ook wel een paar bad dingetjes met me ruilen, tegen GFB jelly's en snowshower jelly
, Ik wil eigenlijk nog wel een xtra witches ball en andere bad dingetjes namelijk

Is het misschien een idee om de retro zeep op te delen voor ons allemaal?
dan kun je wat mij betreft de rest gewoon verdelen en een xtra dingetje voor je zelf houden Dip.
pi_66131732
Dipkip; ik heb hier zowieso nog een stuk snowcake liggen om te ruilen eventueel; wellicht wat voor je als ik tzt het een en ander kom ophalen?
Hier gaat ie toch niet op.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66131749
Is goed rac.

Als jij dan even een eerlijke ruil voorstelt (laat ik het even aan het zelfregulerend vermogen van Fok over om te gaan gillen als je me een poot uitdraait ) dan komen we er denk ik wel uit!
pi_66131799
- christmas kisses 2x
- marzibain
- ruby red slippers 3x
- witches ball 2x
- mr butterball 1/2
- jingle spells

Wil ik graag ruilen euhm, dat is 1/3 van het totaal, dus zal dan iets van 20 pond waard zijn? Eeuhm, 2x snowshowers jelly, 2x GFB jelly, een chocolademassage bar, een blok shampoo, een klein stuk conditioner en een scrub zeep?
pi_66131914
Oh rac ik had je post niet op tijd gezien, dr belde iemand aan. Ehm, anders ruil ik een van de witches balls tegen een psychodelic BBS die jij er anders bij had gekregen?

Of heb ik nog meer baddingen genoemd die jij graag wilde? Zeggen hoor!
pi_66131936
Voorstel voor mij?

Is aaaaall good.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:13:26 #271
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66132676
Ook ik ben een Lush Noob (maar dat wist je al volgens mij.)
Ik wil eigenlijk gewoon van alles uitproberen. Maar ik ken de witches Ball en vond die echt MMMMM
Voor de rest maakt het me niet uit.
En ik heb van de week net al GFB jelly gehad en ook snowshower (in kartonnen doosje?)
Dus vandaar ...

Wat vind je van het idee van het retro zeep delen , en de rest verdelen ?
  maandag 16 februari 2009 @ 20:14:56 #272
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66132761
Welke is chocolade massage bar?

Heb ik die ook,?
pi_66133776
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef rac het volgende:
Ook ik ben een Lush Noob (maar dat wist je al volgens mij.)
Ik wil eigenlijk gewoon van alles uitproberen. Maar ik ken de witches Ball en vond die echt MMMMM
Voor de rest maakt het me niet uit.
En ik heb van de week net al GFB jelly gehad en ook snowshower (in kartonnen doosje?)
Dus vandaar ...

Wat vind je van het idee van het retro zeep delen , en de rest verdelen ?
Die snap ik niet helemaal eigenlijk, we verdelen toch alles? Of bedoel je dat iedereen een halve zeep krijgt? Hoe verdelen we de rest dan?
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef rac het volgende:
Welke is chocolade massage bar?

Heb ik die ook,?
Neej, dat is de after 8:30... De dingen die ik opnoem van massagebar en shampoo enzo, zijn dingen die ik hier nog thuis heb liggen. Ik wilde DP helpen van dr baddingen af te komen, vandaar dat ik zat te denken wat heb ik nog thuis liggen wat ik nog niet gebruikt heb. Dan ruil ik daarmee en bestel ik het voor mezelf opnieuw uit de UK. Anders eindigt DP straks met alleen maar jellies en zeep en dat lijkt me een beetje sneu.
pi_66134320
*elleboogt zich in het topic*

Als er badloze grijpzakkopers in de buurt van Venlo/Weert/Eindhoven wonen wil ik best wat baddingen overnemen. Ik heb zeep, cremes en douchegel zat te ruil. Of een kortingsbon.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66134365
hm 3x snowcake?Ik reageer laat ben nu pas weer online heel druk gehad
Mijn angels delight mag eventueel weg heb hier nog 200gram liggen en een paar snowcakes
Ik hoef geen badspul en geen karma.
Voor de rest ben ik lush noob dus wie kan mij een beetje vertellen wat het allemaal is.

edit cat ik woon in omgeving Eindhoven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')