quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:Jeeeeetje Dipkip! Wat stoer!
Dat had ik echt niet meer verwacht! Maar wel tof ja! maakt alle pech van de afgelopen tijd weer goed!!!
Ik denk dat ik je het geld gewoon maar geef als je volgende week komt eten?
Ik ben overigens echt een Lush n00b, dus ik weet niet zo goed wat wat is. Ik wil alles voor in bad wel ruilen voor zeep, shampoobars, jelliespul of lijfsmeersels oid. Ik wil eik wel ruilen voor alles waar geen bad voor nodig is dus!
Die retro's maakt me dus ook niet uit.
Wie wil?

sgoe.
De zepen, jellies en de too drunk emotibomb kun je sowieso gebruiken. De retro goodies zijn voor de helft baddingen, dus het handigst voor jou is een zeep en het badschuim, daar kun je ook wel mee douchen. De zeep ruikt naar kaneel en sinaasappel en het badschuim naar honing.
- snowshowers jelly 2x
- angel's delight 2x
- snowcake 2x
- christmas cake slice 2x
- GFB jelly 2x
- too drunk emotibomb
- pumpkin soap
Kun je dus allemaal houden, dan heb je qua zepen wel een beetje veel dezelfde maar ja dat hebben we allemaal.
- christmas kisses 2x
- marzibain
- frothy 3x
- ruby red slippers 3x
- christmas morning 2x
- witches ball 2x
- mr butterball 1/2
- chocolate santa 2x
- jingle spells
- twinkle bal
Zijn allemaal baddingen dus die kun je het beste ruilen (je kunt ze schijnbaar ook verpulveren en met water tot douchespul maken, of een voetenbadje maken, maar dan nog is het tering veel).
Ik heb alleen niet genoeg douchedingen uit mn tasjes te ruil voor dat allemaal denk ik... Ik heb wel die 4 jellies maar ik denk dat je met 8 dan wel genoeg hebt

en gewone zeep heb je ook wel plenty, sommige zijn ook best grote stukken.
Eeeuhm, ik heb hier nog wel een ongebruikt blok shampoo liggen, en een scrubzeep... Oh en een massagebar heb ik ook nog ongebruikt, en twee douchegels van 100 gr.. Conditioner heb ik alleen nog een halve ongebruikt. Oh en potion bodylotion heb ik ook nog een ongebruikte van 250 gr. van
Roept u maarrrrr!