abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66117879
Tas van ferrari_rood:

Inhoud:
- marzibain
- 1/2 chocolate santa
- lush pud
- ruby red slippers
- twinkle (met verkeerd etiket trouwens, staat witches ball op maar is het niet)
- snow showers jelly
- GFB jelly
- angel's delight
- christmas cake slice
- christmas morning
- christmas cake slice
- snowfairy 100 gr.
- christmas kisses
- chocolate santa
- too drunk emotibomb
- christmas cake slice
- angel's delight

Volgens mij ben ik niet de enige met veel zeep, 3x christmas cake OMG
  maandag 16 februari 2009 @ 13:59:48 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66117919
Ziet dr heel leuk uit!
Wat is Pumpkin Soap?
Heb ik nog nooit van gehoord en klinkt heel lekka!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66118018
Dancving Phoebe tasje 1

Inhoud:
- snowshowers jelly waar het deksel af was meteen in een zakje gedaan
- angel's delight
- snowcake
- christmas kisses
- marzibain
- snowcake
- christmas cake slice
- frothy
- GFB jelly
- christmas kisses
- ruby red slippers
- ruby red slippers
- christmas morning
- frothy
- witches ball
- christmas morning

Volgens mij zie ik dubbel door de kater je hebt een hoop setjes
pi_66118051
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Ziet dr heel leuk uit!
Wat is Pumpkin Soap?
Heb ik nog nooit van gehoord en klinkt heel lekka!
Ik heb hem wel eens gezien in de winkel, een oranje zeep. Ik kan hem nog niet ruiken boven de damp uit, ben ook wel benieuwd
pi_66118203
Dancing Phoebe deel 2

- mr butterball 1/2
- chocolate santa
- too drunk emotibomb
- pumpkin soap
- GFB jelly
- snowshowers jelly
- christmas cake slice
- jingle spells
- twinkle bal
- angel's delight
- witches ball
- ruby red slippers
- chocolate santa
- frothy

Je hebt geen bad geloof ik dat wordt ruilen dan...
pi_66118490
Rac tasje 1

Inhoud
- marzibain
- ruby red slippers
- witches ball
- jingle spells
- ruby red slippers
- snow showers jelly
- GFB jelly
- chocolate santa
- 1/2 chocolate santa
- lush pud
- christmas morning
- christmas kisses
- witches ball
- angel's delight
- christmas cake slice
- angel's delight
- snowcake
- christmas cake slice

Lekkerlekker!!

Rac tasje 2

- a gold star
- ruby red slippers
- lush pud
- 1/2 butterball
- chocolate santa
- twinkle bal
- too drunk emotibomb
- christmas kisses
- marzibain
-snow showers jelly
- GFB jelly
- angel's delight
- christmas cake slice

We hebben best wel veel dezelfde tasjes heb ik het idee: geen cadeaus, allemaal 2 jellies, en verder vrijwel alleen badproducten. Wel gek dat er in het ene tasje meer zit dan het andere, maar ik weet ook niet van alles wat het kost dus misschien is het hartstikke logisch.

Ik hoop dat iedereen blij is
pi_66118591
lush
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66119605
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef Dipkip het volgende:

Lap tekst met foto's

Ik hoop dat iedereen blij is
Nee, ik heb geen grijpzak.

Enjoy, ladies!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66119852
Te ruil: angel's delight 3x, christmas cake slice 3x, christmas morning BBS, GFB jelly 2x, snow showers jelly 2x.

Plus uit mn stash o.a. candy cane BBS, angel's delight in stervorm met glitter er op, nog een snow showers jelly, en als de nood hoog is voor de grabbaggers zonder bad kan ik vast nog wel wat meer verzinnen

Van de retro goodies die we hebben gekregen wil ik liever niet de aura suavis BBS, puur omdat ik die zelf al gekocht heb en klaar heb liggen en de andere producten nog niet ken verder maakt het mij niet zo uit.
pi_66119903
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:42 schreef Cat22 het volgende:
Nee, ik heb geen grijpzak.
Jij had dan ook niks nodig

Ik ga zo'n leuk pakketje voor mn mama maken

Ik heb nog eens aan de pumpkin soap geroken en hij ruikt een beetje citrussig met kruiden. Ik ruik er niet echt pompoen uit maar dat is ook niet echt een heel duidelijke geur vind ik, pompoen.
pi_66120172
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jij had dan ook niks nodig
Jij wel dan?
quote:
Ik ga zo'n leuk pakketje voor mn mama maken
Zat er geen Snowcake bij? Die wilde je moeder toch zo graag?
quote:
Ik heb nog eens aan de pumpkin soap geroken en hij ruikt een beetje citrussig met kruiden. Ik ruik er niet echt pompoen uit maar dat is ook niet echt een heel duidelijke geur vind ik, pompoen.
Ik hoorde dat sommige mensen hem naar colasnoepjes vinden ruiken. Iew!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66120573
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Jij wel dan?
Heb je niet gehoord dat ik een badkamer krijg? Die 60 BBSen en ballistics zijn zó op hoor!
quote:
Zat er geen Snowcake bij? Die wilde je moeder toch zo graag?
2 stukken maar hopen dat iemand wil ruilen voor angel's delight ik moet mn moeder natuurlijk wel tot in de lengte der jaren blijven vervelen met snowcake, en ik heb nog maar 3 stukken.
quote:
Ik hoorde dat sommige mensen hem naar colasnoepjes vinden ruiken. Iew!
Dat haal ik er nu zo niet uit, misschien als ik er mee ga wassen. Maar hij is helemaal niet zo zoet. Ik vind m lekker, voor zover ik m nu ruiken kan.
pi_66120742
Hoe staat het met de badkamer? Of beter gezegd: staat de badkamer al?

Ik heb trouwens dit weekend een Maribain en Christmas Kisses aan een vriendin gegeven. Ze was helemaal enthousiast, is zeer badverslaafd. Toen ik daar kwam bleek haar man net in bad te kiggen. Toen hij uitgepoedeld was en kwam snuffelen kon hij beide produkten ook zwaar waarderen. Ik heb haar gezegd dat ik weet waar je meer kunt krijgen.
pi_66120987
Het tegelen van de wanden is af, het plafond moeten alleen nog de gipsplaten er tegen aan en de electra aangesloten. Er moet nog het een en ander worden gedaan aan afdeklatten bij het raam en de deur. Volgens mij wordt daarna het bad alvast op zn plek gezet (wat betekent dat ik met de slaapkamer bezig kan, ook heel fijn). Vervolgens geloof ik eerst het plafond schilderen en daarna de vloer tegelen. En dan moet er nog het een en ander aan sanitair en kastjes enzo geplaatst worden.

Tegelman denkt dat ik komend weekend in bad kan, ik denk zelf dat het een week later wordt, want ik ben reeds bekend met Tegelmans grenzeloze optimisme. En misschien is Tegelmans inschatting wel gebaseerd op in bad gaan zonder verlichting of betegelde vloer, en dat lijkt me minder prettig. Stap je uit bad, sta je tot je enkels in het gruis ik wacht wel tot het echt af is. Ook omdat het raam pas afgeplakt kan worden met folie als al het stof en gruis weg is en ik heb kunnen poetsen. Tot die tijd kan de hele buurt meegenieten.
pi_66121646
Er zit dus vooruitgang in. Je kunt inderdaad beter het worst-kaas scenario aanhouden, valt het in ieder geval niet tegen als Tegelmans te optimistisch is geweest.
  maandag 16 februari 2009 @ 15:33:34 #241
176471 oh-oh
pi_66121668
Ik heb trouwens vrijdag gebadderd met 1 van mijn twee amandopondo's.
Die rook heul niet naar wat ik verwacht had, wat een rip off weer
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66121901
Waar rook ie naar dan oh-oh?
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:33 schreef Cat22 het volgende:
Er zit dus vooruitgang in. Je kunt inderdaad beter het worst-kaas scenario aanhouden, valt het in ieder geval niet tegen als Tegelmans te optimistisch is geweest.
Worst-kaas ik moest ff 3x lezen, daar luncht Tegelman namelijk mee

Ja zeker vooruitgang, het zat weer even tegen toen bleek dat we niet 1 maar 4 plafonds hadden in de badkamer, maar die heeft Tegelman vakkundig gesloopt, en nu gaat ie weer dingen maken. Ik stel me inderdaad niet meer in op deadlines die ook echt gehaald worden, ik zie het wel verschijnen zeg maar, en misschien valt het mee

Ik moet nog steeds bedenken waar meneer Dipkip en ik mee in bad gaan als eerste bad in ons nieuwe huis. Ik had Amandopondo in mn hoofd, maar als die tegenvalt... Ik wil iets wat het badwater flink kleurt en / of een hoop schuim geeft, en het mag niet te vrouwelijk ruiken of extreem heftig ruiken ivm Meneer Dipkip. Het mag wel een combinatie van dingen zijn (bijv. een marzibain plus een bruisbal ofzo).

Misschien iets met ruby red slippers? Of jingle spells? *gaat nog eens snuffelen in grabbag*
  maandag 16 februari 2009 @ 15:40:26 #243
176471 oh-oh
pi_66121944
Ik vond m naar rozen ruiken op een of andere wazige wijze, en ik haat rozengeur , ik vind dat echte pislucht
( Groucho Marx )
pi_66122096
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond m naar rozen ruiken op een of andere wazige wijze, en ik haat rozengeur , ik vind dat echte pislucht
Maar, de omschrijving is toch ook dat ie naar rozen ruikt? Waarom koop je hem dan?
pi_66122576
Als je een niet te heftige geur wil moet je zeker geen RRS nemen. Die ruikt echt sterk. Naar rozen. Niet naar pis.
Marzibain is heel neutraal en geeft goed schuim. Of misschien vindt hij Magic wel leuk? Dan heb je gekleurd badwater en de geur is niet te wijverig. Geen schuim though.
Christmas Kisses is wellicht wat sterk, al zou Marzibain dat kunnen afzwakken.
Als hij van citroenige geuren houdt houdt is Gold Star een aanrader. Neongeel water!
pi_66122862
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef Cat22 het volgende:
Als je een niet te heftige geur wil moet je zeker geen RRS nemen. Die ruikt echt sterk. Naar rozen. Niet naar pis.
Marzibain is heel neutraal en geeft goed schuim. Of misschien vindt hij Magic wel leuk? Dan heb je gekleurd badwater en de geur is niet te wijverig. Geen schuim though.
Christmas Kisses is wellicht wat sterk, al zou Marzibain dat kunnen afzwakken.
Als hij van citroenige geuren houdt houdt is Gold Star een aanrader. Neongeel water!
Ik vind neongeel water niet echt romantisch eigenlijk

Qua heftige geur, vriendje vond een bad met een flinke scheut SDM ook lekker, en een klein bad waar ik een halve christmas kisses in had gegooid ook. Ons bad is twee keer zo groot, dus ik denk dat een hele BBS wel moet kunnen. Dus het mag denk ik wel redelijk sterk ruiken, als het een geur is die hem aanstaat. Maar ik wil het niet te gek maken.

Wat voor kleur maakt Magic het water ook al weer? Paars toch? Misschien een magic en een marzibain er samen in flikkeren = paars water met schuim en een lekker geurtje?
  maandag 16 februari 2009 @ 16:07:01 #247
176471 oh-oh
pi_66122950
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar, de omschrijving is toch ook dat ie naar rozen ruikt? Waarom koop je hem dan?
Nu je het zegt
Echt geeeeeeeeeeeeen idee.
Wil jij die andere?
Ik lig echt in een deuk om mezelf nu hoor.
Hoe de fuck kan ik die ooit besteld hebben.
Echt rozenlucht vind ik het vieste wat er bestaat zowat
( Groucho Marx )
pi_66123075
waar kan ik jou dan blij mee maken?

Oeh ik heb nog wel een candy cane als je wil?
pi_66123318
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nu je het zegt
Echt geeeeeeeeeeeeen idee.
Wil jij die andere?
Ik lig echt in een deuk om mezelf nu hoor.
Hoe de fuck kan ik die ooit besteld hebben.
Echt rozenlucht vind ik het vieste wat er bestaat zowat

Ik bedacht me pas dat ik RRS 'vergeten' ben in mijn wilde kerstaankopen.
Ik heb er nu 2 dus daar kan ik wel mee vooruit, maar in vergelijking met 6 heksenballen en 9 Christmas Kisses (die me min of meer zijn overkomen) is het wat magertjes natuurlijk.

Dippie: ah, je wilt romantisch.....
Magic is qua kleur zeker wel meer romantisch als heftig pis neon geel. Hij begint blauw maar de binnenkant is paars waardoor je uiteindelijk een diep paars/blauw bad hebt. Ik zou vooraf wel een scheutje douchegel of een stuk BBS in het water doen, het zou zonde zijn als je nieuwe bad meteen al een vieze rand krijgt.
  maandag 16 februari 2009 @ 16:20:57 #250
176471 oh-oh
pi_66123476
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:10 schreef Dipkip het volgende:
waar kan ik jou dan blij mee maken?

Oeh ik heb nog wel een candy cane als je wil?
Ik ben nu twee keer in bad geweest met de jouwes en hij schuimde heerlijk maar rook naar niks en ik heb dr nog 2 dus no thnx
Ik ben gewoon een zeikerd wat baddingen betreft.
Oh mag ik m wel verkruimelen als ik m post?
We vinden vast wel iets om te ruilen joh!
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')