Ik heb hem wel eens gezien in de winkel, een oranje zeep. Ik kan hem nog niet ruiken boven de damp uit, ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 16 februari 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:Ziet dr heel leuk uit!
Wat is Pumpkin Soap?
Heb ik nog nooit van gehoord en klinkt heel lekka!
Nee, ik heb geen grijpzak.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef Dipkip het volgende:
Lap tekst met![]()
foto's
Ik hoop dat iedereen blij is
Jij had dan ook niks nodigquote:
Jij wel dan?quote:
Zat er geen Snowcake bij? Die wilde je moeder toch zo graag?quote:Ik ga zo'n leuk pakketje voor mn mama maken
Ik hoorde dat sommige mensen hem naar colasnoepjes vinden ruiken. Iew!quote:Ik heb nog eens aan de pumpkin soap geroken en hij ruikt een beetje citrussig met kruiden. Ik ruik er niet echt pompoen uit maar dat is ook niet echt een heel duidelijke geur vind ik, pompoen.
Heb je niet gehoord dat ik een badkamer krijg?quote:
2 stukken maarquote:Op maandag 16 februari 2009 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Zat er geen Snowcake bij? Die wilde je moeder toch zo graag?![]()
Dat haal ik er nu zo niet uit, misschien als ik er mee ga wassen. Maar hij is helemaal niet zo zoet. Ik vind m lekker, voor zover ik m nu ruiken kan.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoorde dat sommige mensen hem naar colasnoepjes vinden ruiken. Iew!
Worst-kaasquote:Op maandag 16 februari 2009 15:33 schreef Cat22 het volgende:
Er zit dus vooruitgang in.Je kunt inderdaad beter het worst-kaas scenario aanhouden, valt het in ieder geval niet tegen als Tegelmans te optimistisch is geweest.
Maar, de omschrijving is toch ook dat ie naar rozen ruikt? Waarom koop je hem dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond m naar rozen ruiken op een of andere wazige wijze, en ik haat rozengeur , ik vind dat echte pislucht
Ik vind neongeel water niet echt romantisch eigenlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef Cat22 het volgende:
Als je een niet te heftige geur wil moet je zeker geen RRS nemen. Die ruikt echt sterk. Naar rozen.Niet naar pis.
![]()
Marzibain is heel neutraal en geeft goed schuim. Of misschien vindt hij Magic wel leuk? Dan heb je gekleurd badwater en de geur is niet te wijverig. Geen schuim though.
Christmas Kisses is wellicht wat sterk, al zou Marzibain dat kunnen afzwakken.
Als hij van citroenige geuren houdt houdt is Gold Star een aanrader. Neongeel water!
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar, de omschrijving is toch ook dat ie naar rozen ruikt? Waarom koop je hem dan?
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu je het zegt
![]()
![]()
Echt geeeeeeeeeeeeen idee.
Wil jij die andere?
Ik lig echt in een deuk om mezelf nu hoor.
Hoe de fuck kan ik die ooit besteld hebben.
Echt rozenlucht vind ik het vieste wat er bestaat zowat![]()
Ik ben nu twee keer in bad geweest met de jouwes en hij schuimde heerlijk maar rook naar niks en ik heb dr nog 2 dus no thnxquote:Op maandag 16 februari 2009 16:10 schreef Dipkip het volgende:waar kan ik jou dan blij mee maken?
Oeh ik heb nog wel een candy cane als je wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |