zij negeert het en ik ook, het raakt haar niet, mij niet en lezen er vrolijk overheen, da's het enige wat ik erover wil zeggen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus? JB is volwassen genoeg om dat te negeren of voor haarzelf op te komen lijkt me
waar rook is, is vuur en ik denk dat sedan daar zn redenen wel voor zal hebben, netjes is het niet maar zoals ik al zei, JB is een volwassen vrouw en goed in staat voor zichzelf op te komen lijkt me en als jullie dat allemaal zo erg vinden negeer die posts van sedan dan gewoon, is voor hem de lol er gauw genoeg af ipv te happenquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, dat is een reden om de hele tijd iemand zwart te maken?
Verstandig. Maar nogmaals snap ik dan al helemaal niet waar ludootje en de rest zich druk om maken. Een beetje uitlokken en rellen hoort bij fok, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zij negeert het en ik ook, het raakt haar niet, mij niet en lezen er vrolijk overheen, da's het enige wat ik erover wil zeggen...
Het is nu gewoon genoeg. Eerst heel dat gezeik met wie JB het doet/deed, daarna kwam MLI er even over heen walsen & nu is het wel genoeg.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar rook is, is vuur en ik denk dat sedan daar zn redenen wel voor zal hebben, netjes is het niet maar zoals ik al zei, JB is een volwassen vrouw en goed in staat voor zichzelf op te komen lijkt me en als jullie dat allemaal zo erg vinden negeer die posts van sedan dan gewoon, is voor hem de lol er gauw genoeg af ipv te happen
Ik heb toch ook niet gehapt? Ik heb alleen begrip geuit voor de andere kant van de situatie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar rook is, is vuur en ik denk dat sedan daar zn redenen wel voor zal hebben, netjes is het niet maar zoals ik al zei, JB is een volwassen vrouw en goed in staat voor zichzelf op te komen lijkt me en als jullie dat allemaal zo erg vinden negeer die posts van sedan dan gewoon, is voor hem de lol er gauw genoeg af ipv te happen
Een beetje, ja. Het is nu alleen 2x per dag raak en dat is niet leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Verstandig. Maar nogmaals snap ik dan al helemaal niet waar ludootje en de rest zich druk om maken. Een beetje uitlokken en rellen hoort bij fok, toch?
Ik ben ook nog maar een paar topics oud, maar dit volgde ik ook ff niet.. Geen idee of ik dat ook wel wilquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:39 schreef MaJo het volgende:
Ik lees ook nog meeDamn was wel even heftig
snap er helemaal niets van alleen als newbie in dit topic
![]()
Och, ik heb het een beetje gevolgt, maar ik volg het ook niet heel de tijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:39 schreef MaJo het volgende:
![]()
ik snap ook niet zo goed waar het voor nodig is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:39 schreef MaJo het volgende:
![]()
maar dan nog zie ik niks banwaardigs wat sedan gepost heeft, het uiten van zulke bedreigingen als artic kán gewoon niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een beetje, ja. Het is nu alleen 2x per dag raak en dat is niet leuk.
Ja, maar constant structureel en pertinent op de man spelen gaat verder dan 'een beetje rellen'quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Verstandig. Maar nogmaals snap ik dan al helemaal niet waar ludootje en de rest zich druk om maken. Een beetje uitlokken en rellen hoort bij fok, toch?
Jij hebt waarschijnlijk een aantal topics en posts gemist. Ik vind het ook niet goed van Artic, maar Sedan heeft ook het nodige gezegd en daarom zeg ik; Koel dan beide even af en verdwijn allebei even (en misschien nog wel meer)quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dan nog zie ik niks banwaardigs wat sedan gepost heeft, het uiten van zulke bedreigingen als artic kán gewoon niet.
maar jullie blijven happen en dat maakt t alleen maar leuk natuurlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, maar constant structureel en pertinent op de man spelen gaat verder dan 'een beetje rellen'
klopt ik heb een leven en werk enzo, jullie posten 20topics per dag vol zo'n beetje, en dat zijn veelal dezelfde mensenquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk een aantal topics en posts gemist. Ik vind het ook niet goed van Artic, maar Sedan heeft ook het nodige gezegd en daarom zeg ik; Koel dan beide even af en verdwijn allebei even (en misschien nog wel meer)
Ja daar heb ik m'n redenen voor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
't Is niet een kwestie van blijven happen, maar meer van 'kap er nou eens mee'quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar jullie blijven happen en dat maakt t alleen maar leuk natuurlijk
we mogen niet SLOWchatten hequote:Op woensdag 11 februari 2009 01:45 schreef remlof het volgende:
Knap dat jullie kunnen rellen en snelposten tegelijk
Boven jouw post..quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:46 schreef Murmeli het volgende:
volgens mij is sedan ook aan het afkoelen want ik zie hem op het moment niet posten. maar dan waarschijnlijk vrijwillig afkoelen
of zn doel is bereikt, dat kan ook
Hoquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk een aantal topics en posts gemist. Ik vind het ook niet goed van Artic, maar Sedan heeft ook het nodige gezegd en daarom zeg ik; Koel dan beide even af en verdwijn allebei even (en misschien nog wel meer)
lekker. niet in rotterdam zeker?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:48 schreef Adolecens het volgende:
al dronken trouwens, of valt het mee??
heb nog wel wat biertjes koud staan
Telt stoned ook?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:48 schreef Adolecens het volgende:
al dronken trouwens, of valt het mee??
heb nog wel wat biertjes koud staan
ik geloof ook niet (itt de rest misschien) dat JB nergens schuld aan heeft. Just my last 2 cents hierover.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja daar heb ik m'n redenen voor.
je HOEFT niet te blowen als je dat niet wilt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Telt stoned ook?
Ik kan er echt niet meer tegen
Nee, maar dat op een openbaar forum doen is net alsof je naast hem staat. Hij kan er niet voor kiezen om het niet te lezen. En het is gewoon waar dat jij elke mogelijkheid aangrijpt om iets negatiefs over JB te zeggen. Als je dat zo graag wil, doe dat dan in een PM (als ze je niet al geblokt heeft).quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ho![]()
Ik was tegen Ado bezig nergens heb ik gevraagd of artic zich er mee ging bemoeien. 2 opmerkingen heb ik gemaakt trouwens.
multitasken.... je kan zo voor vrouw solliciterenquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ik was ondertussen die rel De Lama's kijken en gamen
Komt door de late uurtjes, geeft niksquote:
Nee, net even bij een huisgenoot gezeten. Had ik al lang niet meer gedaan dus ik dacht waarom niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je HOEFT niet te blowen als je dat niet wilt.
of wordt je neus door iemand dichtgeduwd en die joint in je mond gestopt?
Ik heb het niet alleen over vandaag en dat weet jij ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ho![]()
Ik was tegen Ado bezig nergens heb ik gevraagd of artic zich er mee ging bemoeien. 2 opmerkingen heb ik gemaakt trouwens.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja allemaal diep ademhalen nu en kusjekroel enzo![]()
en toen drukte die je neus dicht en duwde een joint in je mond... lullig zeg!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, net even bij een huisgenoot gezeten. Had ik al lang niet meer gedaan dus ik dacht waarom niet?
Daar had ik toch een iets groter aandeel in dan jij hier zo van maaktquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en toen drukte die je neus dicht en duwde een joint in je mond... lullig zeg!!
ik zou nieuwe huisgenoten zoeken
ja dat is het. ik zou ook wel eens moeten slapen maar hebgeen zin. t is zo gezelligquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Komt door de late uurtjes, geeft niks
Oh. toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar had ik toch een iets groter aandeel in dan jij hier zo van maakt
Ik ben er gewoon geen fan vanquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon geen fan van
Hmm, maar volgens mij is insuline niet zo gezond voor mensen zonder suikerquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:56 schreef Civilian het volgende:
Ik mag me wel 4x per dag injecteren
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:56 schreef Civilian het volgende:
Ik mag me wel 4x per dag injecteren
Not tonight, Josephinequote:Op woensdag 11 februari 2009 01:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou dus valt er nog iets te neuken hier of kan ik maar beter gaan slapen
ik denk het nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee dat snap ik maar er is gewoon teveel gebeurd, dingen die er gezegd zijn en dat vergeef ik niemand.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over vandaag en dat weet jij ook
En ik ga er niet meer op reageren vanaf nu
Wat neuk je graag?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Als je 't bij ze injecteert kan 't behoorlijk dodelijk zijn jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmm, maar volgens mij is insuline niet zo gezond voor mensen zonder suiker
En daar mag jij dus gewoon een vliegtuig mee in!quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als je 't bij ze injecteert kan 't behoorlijk dodelijk zijn ja
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:56 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe kut het ook geweest zal zijn, met boos blijven heb je alleen jezelf. dus beter een boksbal ff in elkaar slaan, dan ben je het kwijt (hoop ik)quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar er is gewoon teveel gebeurd, dingen die er gezegd zijn en dat vergeef ik niemand.
het is toch net zoals fietsen, dat verleer je niet? althans dat zegt menquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik moet het alleen allemaal even opnieuw leren
Ik wil geen boksbalquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe kut het ook geweest zal zijn, met boos blijven heb je alleen jezelf. dus beter een boksbal ff in elkaar slaan, dan ben je het kwijt (hoop ik)
had ik jou vanmiddag geen boksbal gegeven dan? heb er wel 2 uitgedeeld...
nou bij deze dan
* Murmeli geeft extra grote boksbal aan sedan
Ook al wel mee geweest ook nogquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En daar mag jij dus gewoon een vliegtuig mee in!
LOI cursus.... heb je neuken op MBO en op HBO niveau... is dat effe wat!quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik moet het alleen allemaal even opnieuw leren
Ken je tijnbrein al? Ik denk dat je hem heel gelukkig zou makenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gewoon mensen van het mannelijk geslacht.
hey, ik heet heul geen Josephinequote:Op woensdag 11 februari 2009 01:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Not tonight, Josephine
Moet morgen vroeg werken...
Verder ben je niet zo selectief??quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gewoon mensen van het mannelijk geslacht.
te jongquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ken je tijnbrein al? Ik denk dat je hem heel gelukkig zou maken
Maar wie weet heb jij cyanide of atropine in dat flesje...quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ook al wel mee geweest ook nogen 2 verschillende spuiten ook. En ik hoefde bij de duane niks uit te leggen. Wss omdat het aantal ml wat er in zo'n flesje niet zoveel is
Maar als k 't fles volledig bij iemand injecteer gaat dat een vreemd gezicht worden denk ik
ondankbaar kreng. zit ik hier godvernondeju mn best te doen. en dan krijg ik dit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil geen boksbal
Liever een leuke dame.
Oh, nou geen probleem danquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is toch net zoals fietsen, dat verleer je niet? althans dat zegt men
En WO?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
LOI cursus.... heb je neuken op MBO en op HBO niveau... is dat effe wat!
Dat geeft hoop hè? hihiquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh, nou geen probleem danAls men dat zo zegt dan is het zo
Dat was ook een grappetje! Dat zei Napoleon naar verluid altijd tegen zijn geliefde, weet je!quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hey, ik heet heul geen Josephine
je slaat liever een leuke dame inelkaar?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil geen boksbal
Liever een leuke dame.
Ghehe, denk dat dat wel geroken wordt door de aanwezige 4-voeters.. Insuline stinkt eigenlijk al als de pest, maar daar deden de beestjes niks mee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar wie weet heb jij cyanide of atropine in dat flesje...
Je hebt nu m'n eisen, doe er eens wat mee!quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ondankbaar kreng. zit ik hier godvernondeju mn best te doen. en dan krijg ik dit.
nee bedanktik zal nog es lief voor je zijn
Wij hadden vandaag college over seks en ik werd te vaak aangekeken door vriendinnetje en twee vriendenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar bestuderen ze alleen de theorie!
nee WO is te theoretisch, daar heb je bij neuken toch niets aan? lig je in bed alleen maar te bedenken hoe je het gaat doen en dan gebeurt er niks.quote:
Doe maar HBO dan. Kan ik daarna doorgaan voor mijn master?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
LOI cursus.... heb je neuken op MBO en op HBO niveau... is dat effe wat!
Napoleon, dat zijn toch snoepjes, die kunnen heul niet praten, doe eens niet liegen tegen mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat was ook een grappetje! Dat zei Napoleon naar verluid altijd tegen zijn geliefde, weet je!
Klap op d'r kontquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je slaat liever een leuke dame inelkaar?
Het is toch handig om te weten "ooo volgens het boek moet ik nu een condoom om doen"quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee WO is te theoretisch, daar heb je bij neuken toch niets aan? lig je in bed alleen maar te bedenken hoe je het gaat doen en dan gebeurt er niks.
Da's zoiets als de hele Kama Sutra gelezen hebben en als je eenmaal bezig bent alleen maar missionaris doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee WO is te theoretisch, daar heb je bij neuken toch niets aan? lig je in bed alleen maar te bedenken hoe je het gaat doen en dan gebeurt er niks.
nee ALS ik al ga neuken dan ga ik liever met kwaak neuken denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt nu m'n eisen, doe er eens wat mee!
Geen boksbal nodig omdat ik me wel in kan houden
Ja hoef ik me daar niet druk om te maken mocht iemand zich spontaan aan mij aanbieden. Want ik zoek natuurlijk niet zelf.quote:
Gij cultuurbarbaar! Bij Waterloo denk je zeker ook alleen maar aan ABBA?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Napoleon, dat zijn toch snoepjes, die kunnen heul niet praten, doe eens niet liegen tegen mij
Dat hoor ik hier van alle mannen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja hoef ik me daar niet druk om te maken mocht iemand zich spontaan aan mij aanbieden. Want ik zoek natuurlijk niet zelf.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's zoiets als de hele Kama Sutra gelezen hebben en als je eenmaal bezig bent alleen maar missionaris doen
dat IS toch ook gewoon ABBAquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gij cultuurbarbaar! Bij Waterloo denk je zeker ook alleen maar aan ABBA?
dus toch selectie!quote:
Ben ik blij dat ik het beide doequote:Op woensdag 11 februari 2009 02:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En zo verhoud het WO zich dus ten opzichte van het HBO
Ja bij de derde boom linksquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:06 schreef Civilian het volgende:
En.. Heeft iemand mij al gevonden? Dan zou ik 't graag willen horen
cue toch? of gaan jullie niet meer daten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:06 schreef Civilian het volgende:
En.. Heeft iemand mij al gevonden? Dan zou ik 't graag willen horen
Ik had heb niet over jou!quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ALS ik al ga neuken dan ga ik liever met kwaak neuken denk ik.
maar nu nog ff niet...
hoe lang heb je?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dus toch selectie!
waar ga jij voor dan
Ja, en Napoleon is ook gewoon verzonnen door hen: "My my, at Waterloo Napoleon did surrender! Oh yeah, and I have met my destiny in quite a similar way!"quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat IS toch ook gewoon ABBA
ja die heb ik vanavond nog gegeten, de bruine, collegaatje had de blauwe maar die vind ik zelf niet zo lekker, de gele ook niet. ik houd niet van pinda'squote:
Voorlopig nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
cue toch? of gaan jullie niet meer daten?
Eerst HBO afronden en dan WO [al denk ik ook dat ik meer aan mijn HBO zal hebben dan aan mijn WO straks, haha]quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:08 schreef Murmeli het volgende:
heb ook altijd al gevonden dat ik toch HBO had moeten doen.
Heul goed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik het beide doe
Ja weet je, als ik zelf zoek dan word het altijd een fiasco. Dan tref ik weer iemand die helemaal geweldig lijkt, maar dan ken je ze net ietsje beter en dan blijken ze 1001 problemen te hebben, of mishandeld te zijn door hun ex of bij een psychiater te lopen of zomaar ineens paniek aanvallen te hebben. Dat hoeft ook nog allemaal niet zo erg te zijn, maar bij die ik tref is het wel erg. De laatste had alles tegelijk. Wat een drama was dat zegquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier van alle mannen!
"ik wil gevonden worden' ;-)
Ik ben van de nachtploeg, dus heb nog wel ffquote:
misschien dat ik ook ooit nog HBO ga doen. iets leuks met psychologie ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eerst HBO afronden en dan WO [al denk ik ook dat ik meer aan mijn HBO zal hebben dan aan mijn WO straks, haha]
Voor deze ene keer?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben van de nachtploeg, dus heb nog wel ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt vrij weinig aan HBO Psychologiequote:Op woensdag 11 februari 2009 02:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien dat ik ook ooit nog HBO ga doen. iets leuks met psychologie ofzo
Oei, das niet zo mooi nee. Ik zou daar ook niet op zitten te wachtenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja weet je, als ik zelf zoek dan word het altijd een fiasco. Dan tref ik weer iemand die helemaal geweldig lijkt, maar dan ken je ze net ietsje beter en dan blijken ze 1001 problemen te hebben, of mishandeld te zijn door hun ex of bij een psychiater te lopen of zomaar ineens paniek aanvallen te hebben. Dat hoeft ook nog allemaal niet zo erg te zijn, maar bij die ik tref is het wel erg. De laatste had alles tegelijk. Wat een drama was dat zeg
Heb nou niet echt de indruk dat d'r iets van een klik is of zal gaan komenquote:
ik zou t eigenlijk niet weten,ben niet zo heel veeleisend maar liefst wel n volwassen persoon met ervaring en ouder dan ik (min 4 jaar ouder en max 10)quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben van de nachtploeg, dus heb nog wel ff
never nooit niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:12 schreef Murmeli het volgende:
haha ja RZ met MM!!
Dat zoek ik nou meestal in vrouwen (uitzonderingen daargelaten)quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou t eigenlijk niet weten,ben niet zo heel veeleisend maar liefst wel n volwassen persoon met ervaring en ouder dan ik (min 4 jaar ouder)
ja ik ga dan ook niet gewoon hbo psychologie doen dat leek mij ook niet zo zinnig. maar misschien social work ofzo. iets in die richting. liever zou ik ook wo psychologie erbij doen maar dat kost zoveel tijd naast mn werk en minder werken gaat niet, dan moet ik mn huis verkopen.... dus ik moet iets creatiefs verzinnen. Eigenlijk gewoon samenwonen met een rijke man haha.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt vrij weinig aan HBO PsychologieOf naja, je leert iets, maar je kan/mag er vrij weinig mee. Ik heb zelf MWD gedaan en doe nu WO Psychologie
van jou uit niet, of van beide kanten of alleen van haar uit?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb nou niet echt de indruk dat d'r iets van een klik is of zal gaan komen
Jij valt op rijpere vrouwen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zoek ik nou meestal in vrouwen (uitzonderingen daargelaten)
Van mij uit niet. Van haar kant af, geen idee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
van jou uit niet, of van beide kanten of alleen van haar uit?
waarom ouder? en waarom zoveel ouder?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou t eigenlijk niet weten,ben niet zo heel veeleisend maar liefst wel n volwassen persoon met ervaring en ouder dan ik (min 4 jaar ouder en max 10)
Ik weet niet hoe oud je bent...! en kijkend naar mezelf... ervaring heb ik een beetje, weet niet wat je gewend bentquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou t eigenlijk niet weten,ben niet zo heel veeleisend maar liefst wel n volwassen persoon met ervaring en ouder dan ik (min 4 jaar ouder en max 10)
AH ok....quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Van mij uit niet. Van haar kant af, geen idee.
Bij rijpere vrouwen krijg ik meteen zo'n fout beeld in mijn hoofdquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij valt op rijpere vrouwen?
Ik heb idd Social Work gedaan en dan de richting MWD met een minor Pedagogiek. Hihi, ja dat is een optiequote:Op woensdag 11 februari 2009 02:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik ga dan ook niet gewoon hbo psychologie doen dat leek mij ook niet zo zinnig. maar misschien social work ofzo. iets in die richting. liever zou ik ook wo psychologie erbij doen maar dat kost zoveel tijd naast mn werk en minder werken gaat niet, dan moet ik mn huis verkopen.... dus ik moet iets creatiefs verzinnen. Eigenlijk gewoon samenwonen met een rijke man haha.
vond je MWD nuttig? of kan je daar ook weinig mee?
weet jij al wat voor werk je ermee wilt gaan doen?
Nee inderdaad. Maar hoeft nog geen rede te zijn om het af te kappen. Als ze wel gewoon normaal kunnen doen. Maar dat geluk heb ik nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, das niet zo mooi nee. Ik zou daar ook niet op zitten te wachten![]()
omdat ik zelf nog maar 20 ben en de meeste gastjes van onder de 24 nog gewoon echt gastjes zijn, onvolwassen stukken vreten dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom ouder? en waarom zoveel ouder?
Jaaah...?quote:
20quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik zelf nog maar 20 ben en de meeste gastjes van onder de 24 nog gewoon echt gastjes zijn, onvolwassen stukken vreten dus
Naja. Als ik later ga werken, dan ben ik alleen maar met "zulke" mensen bezig, dan wil ik er thuis geen... [mits ik dat voor het kiezen heb natuurlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar hoeft nog geen rede te zijn om het af te kappen. Als ze wel gewoon normaal kunnen doen. Maar dat geluk heb ik niet
Dus nu maar wachten tot er een normale naar mij toe komt![]()
Eigenlijk had ik die al maar dat heb ik verziekt, tenminste wij allebei eigenlijk.
Hehe, dat herken ik welquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik zelf nog maar 20 ben en de meeste gastjes van onder de 24 nog gewoon echt gastjes zijn, onvolwassen stukken vreten dus
vriendin van me loopt stage bij jeugdzorg en die doet social work (weet niet welke richting precies) ze vindt het wel heel erg boeiend. Wel heel heftig ook lijkt me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb idd Social Work gedaan en dan de richting MWD met een minor Pedagogiek. Hihi, ja dat is een optieEr gaat idd veel tijd in zittne, dus ja.. daar moet je dan wel over nadenken
![]()
Ja, ik vond het wel heel leukJe kan er ook heel veel mee (meer dan dat je SPH hebt gedaan) en je mag ook dingen doen zeg maar. Als MWD kan je ook altijd op een groep gaan werken (en verdien je meer
) en een SPH-er kan dat minder snel. Ik wilde alleen nog niet op mijn 20e gaan werken, dus daarom ben ik door gegaan naar WO
Ik zie wel of ik het ga halen en anders ga ik gewoon werken. Liefst bij Jeugdzorg of bij de Raad vd Kinderbescherming
21quote:
Dan is Tijn toch niet te jong. Die is 26 ofzo volgens mij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik was nieuwsgierig waarom er nog geen date was gekomen en dat weet ik nu. ja ik kan nu gaan vragen waarom geen klik maar misschine wordt dat wat te persoonlijk....quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jaaah...?Zomaar iets meer puntjes of een brandende vraag?
te jong in gedrag danquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan is Tijn toch niet te jong. Die is 26 ofzo volgens mij.
haha wel een leuke reden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja. Als ik later ga werken, dan ben ik alleen maar met "zulke" mensen bezig, dan wil ik er thuis geen... [mits ik dat voor het kiezen heb natuurlijk]
Maar je hoeft geen relatie met hem aan te knopen... Gewoon een keertje neuken, weet je ook weer hoe dat voelt en kan je even oefenen mocht het toch net niet helemaal zoals fietsen zijnquote:
haha okquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik was nieuwsgierig waarom er nog geen date was gekomen en dat weet ik nu. ja ik kan nu gaan vragen waarom geen klik maar misschine wordt dat wat te persoonlijk....
(je mag het wel zeggen hoor haha)
SW verschilt wel heel veel qua stad hoor. R'dam / EHV is heel anders dan Breda (waar ik zat), maar goed; dat heb je overal welquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vriendin van me loopt stage bij jeugdzorg en die doet social work (weet niet welke richting precies) ze vindt het wel heel erg boeiend. Wel heel heftig ook lijkt me.
Wel tof dat je in ieder geval al op jonge leeftijd iets hebt gekozen dat je leuk vindt. Ik bedacht me toen ik 28 was dat ik eigenlijk wat anders had willen doen. beetje laat dusmaar ik kom er wel op een andere manier denk ik
hmmm ja dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:22 schreef Ludootje het volgende:
Ik zit trouwens nu dus serieus naar ABBA te luisteren... Dank je wel M-M
Mja, dat is idd ook een goede reden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha wel een leuke reden.
ik hoef ook geen labiel gedoe, ben zelf al lastig genoeg voor mezelf
lolquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is idd ook een goede reden.
Het lijkt mij vreselijk om na een dag werken thius te komen en datj e weet; Och... Hier heb ik er nog één
Nee dankje
Mijn moeder sinds ze SPH heeft gedaan... Iedereen in het gezin heeft in een keer een labeltje gekregen: M'n zusje is borderline, m'n broertje beschadigd, m'n andere broer autistisch etc.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is idd ook een goede reden.
Het lijkt mij vreselijk om na een dag werken thius te komen en datj e weet; Och... Hier heb ik er nog één
Nee dankje
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:22 schreef Ludootje het volgende:
Ik zit trouwens nu dus serieus naar ABBA te luisteren... Dank je wel M-M
och jee dat is niet zo best zeg. heeft ze niet goed opgelet op school denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn moeder sinds ze SPH heeft gedaan... Iedereen in het gezin heeft in een keer een labeltje gekregen: M'n zusje is borderline, m'n broertje beschadigd, m'n andere broer autistisch etc.
Ik normaal dus ook. Ik moet ze hebben, maar ik luister ze zeldenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]elke keer weer zet ik die nummers op de usb stick in de auto, omdat ik ze leuk vind en als ik ze dan hoor, skip ik elke keer weer door!
:D
Idd, bahquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
lolhoef je je werk in elk geval niet mee naar huis te nemen. Dan zit 't daar al op je te wachten in z'n luie stoel.
Ja naja, dat is andersquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn moeder sinds ze SPH heeft gedaan... Iedereen in het gezin heeft in een keer een labeltje gekregen: M'n zusje is borderline, m'n broertje beschadigd, m'n andere broer autistisch etc.
Of ze neemt haar werk teveel naar huisquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
och jee dat is niet zo best zeg. heeft ze niet goed opgelet op school denk ik
Dat heb ik dus ook met nummersquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]elke keer weer zet ik die nummers op de usb stick in de auto, omdat ik ze leuk vind en als ik ze dan hoor, skip ik elke keer weer door!
:D
zo wanhopig ben ik nou net ook weer niet... en iemand moet wel een béétje mijn type zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar je hoeft geen relatie met hem aan te knopen... Gewoon een keertje neuken, weet je ook weer hoe dat voelt en kan je even oefenen mocht het toch net niet helemaal zoals fietsen zijn. En dan heb je iemand heel erg blij gemaakt
![]()
![]()
Ja, lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:26 schreef Adolecens het volgende:
kudt...
bier is op, ff naar de schuur
Kan je weer genieten van dat warme wollige rozige gevoel dat je iemand blij hebt gemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo wanhopig ben ik nou net ook weer niet... en iemand moet wel een béétje mijn type zijn
zuiperrrrquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:26 schreef Adolecens het volgende:
kudt...
bier is op, ff naar de schuur
Misschien is hij wel jouw bed type, er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo wanhopig ben ik nou net ook weer niet... en iemand moet wel een béétje mijn type zijn
cheers!!quote:
ik hou van nattigheidquote:
nja ik moet er een keer achteraan. eerst zelf nog wat dingen op te lossen en daarna aan de slag ermeequote:Op woensdag 11 februari 2009 02:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
SW verschilt wel heel veel qua stad hoor. R'dam / EHV is heel anders dan Breda (waar ik zat), maar goed; dat heb je overal wel
Ik heb stage gelopen bij Algemeen Maatschappelijk Werk en mijn jaarstage bij multi-problemgezinnen (en dus veel contact met Jeugdzorg en de RvdK). Zeker heel heftig en je leert jezelf onwijs kennen.
Ja, opzich wel fijn op een jonge leeftijd, maar het heeft ook veel nadelen (niet aangenomen worden omdat je weinig ervaring hebt / jong bent en noem maar op).
En ja, het is zonde als je er later achter komt en denkt Hmm.. Maar goed; bijna niemand werkt na 10 jaar nog op hun eerste baan / in het werkveld wara ze een diploma hebben.
Oooo vandaar!quote:
Ik ook wel bij momentenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
cheers!!![]()
[..]
ik hou van nattigheid
Ja hoor, kom maar op dan, haha.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja ik moet er een keer achteraan. eerst zelf nog wat dingen op te lossen en daarna aan de slag ermee
maar dan weet ik in ieder geval wie ik kan lastig vallen met vragen:)
nn Murmquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:31 schreef Murmeli het volgende:
ik ga maar weer eens proberen om mijn bed op te zoeken. 2e poging....
het oog wil ook wat he, zelfs in bed ja, en ik heb liever iemand die weet wat ie doet en moet doen in bedquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Misschien is hij wel jouw bed type, er is maar 1 manier om daar achter te komen
Ik moet zo ook eens écht gaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:31 schreef Murmeli het volgende:
dat interesseert me niks, als IK maar blij benquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kan je weer genieten van dat warme wollige rozige gevoel dat je iemand blij hebt gemaakt
Truste Murm. Niet te hard snurken, want ik wil zo ook slapenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:31 schreef Murmeli het volgende:
mja, niet altijd neequote:
slaap lekker!quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:31 schreef Murmeli het volgende:
Kan ook dat iemand het nogsteeds verkeerd doetquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het oog wil ook wat he, zelfs in bed ja, en ik heb liever iemand die weet wat ie doet en moet doen in bed
Lichtknop? En voor dat tweede... Als je geil genoeg bent maakt dat ook geen reet uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het oog wil ook wat he, zelfs in bed ja, en ik heb liever iemand die weet wat ie doet en moet doen in bed
Ben jij zo'n egoist in bed?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat interesseert me niks, als IK maar blij ben
Ja is ook wel logischquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwah de hele tijd "nee niet dat gaatjequote:Op woensdag 11 februari 2009 02:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lichtknop? En voor dat tweede... Als je geil genoeg bent maakt dat ook geen reet uit
Maar dat is goed voor je eigenwaarde. Veel mannen neuken, jeweets! Daar wordt je veel zekerder vanquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik ga niet met iemand neuken tegen mn zin in om diegene blij te maken
Trustequote:Op woensdag 11 februari 2009 02:36 schreef automatic_ het volgende:
Mensen! Ik denk dat ik de laptop uitzet
Denk je...?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:36 schreef automatic_ het volgende:
nn Lieverd!quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:36 schreef automatic_ het volgende:
gewoon zeggen dat je niet van anaal houdt... niks mis mee, zeker 3% van de vrouwen houdt daar niet van, dus je bent niet de enigequote:Op woensdag 11 februari 2009 02:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwah de hele tijd "nee niet dat gaatje" neeehee dat voelt niet fijn roepen zie ik niet zitten hoor
quote:
Gewoon paar keer doen, went vanzelf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je niet van anaal houdt... niks mis mee, zeker 3% van de vrouwen houdt daar niet van, dus je bent niet de enige
Waaromquote:
Ervaring mee als de wennende kant?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon paar keer doen, went vanzelf.
Nopequote:Op woensdag 11 februari 2009 02:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ervaring mee als de wennende kant?
Maar dat went misschien ook welquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope
Zoals Rz zou zeggen: Ik heb die gevoelens niet
Omdat het dan saai en rustig wordtquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:43 schreef automatic_ het volgende:
Wat een leuk afscheid![]()
![]()
[..]
Waarom?
Kijk daar begint het mee hequote:Op woensdag 11 februari 2009 02:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuke vrouw met speeltjes zou kunnen
Komt er nog wat van? ik lig al een uur te wachtenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Wie is gekomen? ruimen we zelf de troep op?
Het stroomt er van overquote:
soms is meedoen, beter als lurkenquote:
Dat valt wel meequote:Op woensdag 11 februari 2009 02:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat het dan saai en rustig wordt
xxxquote:
Je bent echt erg...quote:
niet hier andersquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komt er nog wat van? ik lig al een uur te wachten
Als in dit topc of op Fok!?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Het stroomt er van over
Nieuw hier?
Als in dit topicquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als in dit topc of op Fok!?
Ja en nee.
Whehehhehe dat heb ik wel gedaan!quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lees het vorige topic dan maar niet
En dan nogsteeds overtuigd van de vriendelijkheid?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehhehe dat heb ik wel gedaan!
Dank je, en nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als in dit topic
Welkom danAl lang single?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank je, en nee.Dat is ook geen pretje lijkt me..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank je, en nee.Halverwege?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou dan gaan mn tieten en ik maar weer alleen naar bed
Aaaahhhquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou dan gaan mn tieten en ik maar weer alleen naar bed
Die moet je dan maar ergens anders gaan zoeken denk ik. Ik ga m'n nest ook inquote:Op woensdag 11 februari 2009 03:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nog wel zin in een rel voor t slapen gaan eigenlijk
Buig maar vooroverquote:Op woensdag 11 februari 2009 03:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nog wel zin in een rel voor t slapen gaan eigenlijk
owquote:Op woensdag 11 februari 2009 03:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die moet je dan maar ergens anders gaan zoeken denk ik. Ik ga m'n nest ook in
Zal wel een klein relletje voor jou bij elkaar dromenquote:
Ok, tips??quote:Op woensdag 11 februari 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja als in dat het bij de advocaat ligt.
Maar genoeg hierover, iets vrolijkers!
Euh, waar hebben jullie het normaalgesproken over?quote:Op woensdag 11 februari 2009 03:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, tips??
Waar heb je zin in?
Sexquote:Op woensdag 11 februari 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh, waar hebben jullie het normaalgesproken over?
sexquote:Op woensdag 11 februari 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh, waar hebben jullie het normaalgesproken over?
sleep well ludo!quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 03:13 schreef Memento-Mori het volgende:
zo ik heb mn bed weer gevonden!
Echt waar? Dat doet die van mij nou nooitquote:Op woensdag 11 februari 2009 03:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij stond nog gewoon op de plek waar ik m vanochtend achterliet
Zo zie je maar weer dat alleen de die-hards overblijvenquote:Op woensdag 11 februari 2009 03:57 schreef liesje1979 het volgende:Jullie gaan ook al vroeg slapen.
Uiteraardquote:Op woensdag 11 februari 2009 03:58 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat alleen de die-hards overblijven
quote:
neuken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 03:57 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie gaan ook al vroeg slapen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 03:57 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie gaan ook al vroeg slapen.
Je bent wel een volhouderquote:
coole ava!quote:
nee, dat heeft met voorkennis te maken, wat anderen niet hebbenquote:
wat houdt jou nog wakker dan?quote:
nah...... ik heb al geslapen, ging nogal vroeg naar bed..... kreeg honger en zit nu aan een broodjequote:
Lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...... ik heb al geslapen, ging nogal vroeg naar bed..... kreeg honger en zit nu aan een broodje
nutella en glaasje melk.......
niet zo spannend dus....
Om dan toch maar op die neuken-trollpost van je in te gaan: lees pagina 10 nog maar een keer goed en kom tot de conclusie dat ze andere dingen dan dat aan haar hoofd heeftquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, dat heeft met voorkennis te maken, wat anderen niet hebben
is ook lekker ......quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker
Doe mij maar een broodje gezond dan als je toch bezig gaat
quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...... ik heb al geslapen, ging nogal vroeg naar bed..... kreeg honger en zit nu aan een broodje
nutella en glaasje melk.......
niet zo spannend dus....
Op de tv?! als je geen abonnee kanalen hebt, zou ik voor de radio kiezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:09 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook lekker ......maar vond ik een beetje te veel werk zo 'snachts.......
ik ga eens even rondzappen........ kijken of er nog wat te beleven valt.....
nee ik bedoel even zappen op fok....quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op de tv?! als je geen abonnee kanalen hebt, zou ik voor de radio kiezen
Ik word anders helemaal depri van de radiozender die hier aan staat (arrow)quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op de tv?! als je geen abonnee kanalen hebt, zou ik voor de radio kiezen
ow, heet dat ook al zappenquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik bedoel even zappen op fok....
en die pc staat altijd aan.. doe ik nooit uit
Nee, alleen even rondzappen op fokquote:
I love die vrouwenliefde gewoon...quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:13 schreef liesje1979 het volgende:
Fan!!!!!!!!!!!!!!! Skattie!!!!!!!!!!!!!!!!
ja ik zag jou hier rondspoken dus ik dacht effe gedag zeggen......quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:13 schreef liesje1979 het volgende:
Fan!!!!!!!!!!!!!!! Skattie!!!!!!!!!!!!!!!!
ok, gelijk melden dat je al 30 jaar burgerlijk getrouwd bent, een labrador, 3 kinderen hebt en in een vrijstaand huis woont, dan is er niks aan de hand...quote:Op woensdag 11 februari 2009 04:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zag jou hier rondspoken dus ik dacht effe gedag zeggen......
maar ik ben in een single topic geloof ik...... dus ik ga op de vlucht.......![]()
even verder kijken..... maar er zijn niet veel actieve topic op dit moment.....
tis stil
edit: laat maarquote:
nah...... da's wel héél burgerlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, gelijk melden dat je al 30 jaar burgerlijk getrouwd bent, een labrador, 3 kinderen hebt en in een vrijstaand huis woont, dan is er niks aan de hand...![]()
Er zijn er wel meer illegaal hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |