zij negeert het en ik ook, het raakt haar niet, mij niet en lezen er vrolijk overheen, da's het enige wat ik erover wil zeggen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus? JB is volwassen genoeg om dat te negeren of voor haarzelf op te komen lijkt me
waar rook is, is vuur en ik denk dat sedan daar zn redenen wel voor zal hebben, netjes is het niet maar zoals ik al zei, JB is een volwassen vrouw en goed in staat voor zichzelf op te komen lijkt me en als jullie dat allemaal zo erg vinden negeer die posts van sedan dan gewoon, is voor hem de lol er gauw genoeg af ipv te happenquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, dat is een reden om de hele tijd iemand zwart te maken?
Verstandig. Maar nogmaals snap ik dan al helemaal niet waar ludootje en de rest zich druk om maken. Een beetje uitlokken en rellen hoort bij fok, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zij negeert het en ik ook, het raakt haar niet, mij niet en lezen er vrolijk overheen, da's het enige wat ik erover wil zeggen...
Het is nu gewoon genoeg. Eerst heel dat gezeik met wie JB het doet/deed, daarna kwam MLI er even over heen walsen & nu is het wel genoeg.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar rook is, is vuur en ik denk dat sedan daar zn redenen wel voor zal hebben, netjes is het niet maar zoals ik al zei, JB is een volwassen vrouw en goed in staat voor zichzelf op te komen lijkt me en als jullie dat allemaal zo erg vinden negeer die posts van sedan dan gewoon, is voor hem de lol er gauw genoeg af ipv te happen
Ik heb toch ook niet gehapt? Ik heb alleen begrip geuit voor de andere kant van de situatie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar rook is, is vuur en ik denk dat sedan daar zn redenen wel voor zal hebben, netjes is het niet maar zoals ik al zei, JB is een volwassen vrouw en goed in staat voor zichzelf op te komen lijkt me en als jullie dat allemaal zo erg vinden negeer die posts van sedan dan gewoon, is voor hem de lol er gauw genoeg af ipv te happen
Een beetje, ja. Het is nu alleen 2x per dag raak en dat is niet leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Verstandig. Maar nogmaals snap ik dan al helemaal niet waar ludootje en de rest zich druk om maken. Een beetje uitlokken en rellen hoort bij fok, toch?
Ik ben ook nog maar een paar topics oud, maar dit volgde ik ook ff niet.. Geen idee of ik dat ook wel wilquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:39 schreef MaJo het volgende:
Ik lees ook nog meeDamn was wel even heftig
snap er helemaal niets van alleen als newbie in dit topic
![]()
Och, ik heb het een beetje gevolgt, maar ik volg het ook niet heel de tijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:39 schreef MaJo het volgende:
![]()
ik snap ook niet zo goed waar het voor nodig is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:39 schreef MaJo het volgende:
![]()
maar dan nog zie ik niks banwaardigs wat sedan gepost heeft, het uiten van zulke bedreigingen als artic kán gewoon niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een beetje, ja. Het is nu alleen 2x per dag raak en dat is niet leuk.
Ja, maar constant structureel en pertinent op de man spelen gaat verder dan 'een beetje rellen'quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Verstandig. Maar nogmaals snap ik dan al helemaal niet waar ludootje en de rest zich druk om maken. Een beetje uitlokken en rellen hoort bij fok, toch?
Jij hebt waarschijnlijk een aantal topics en posts gemist. Ik vind het ook niet goed van Artic, maar Sedan heeft ook het nodige gezegd en daarom zeg ik; Koel dan beide even af en verdwijn allebei even (en misschien nog wel meer)quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dan nog zie ik niks banwaardigs wat sedan gepost heeft, het uiten van zulke bedreigingen als artic kán gewoon niet.
maar jullie blijven happen en dat maakt t alleen maar leuk natuurlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, maar constant structureel en pertinent op de man spelen gaat verder dan 'een beetje rellen'
klopt ik heb een leven en werk enzo, jullie posten 20topics per dag vol zo'n beetje, en dat zijn veelal dezelfde mensenquote:Op woensdag 11 februari 2009 01:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk een aantal topics en posts gemist. Ik vind het ook niet goed van Artic, maar Sedan heeft ook het nodige gezegd en daarom zeg ik; Koel dan beide even af en verdwijn allebei even (en misschien nog wel meer)
Ja daar heb ik m'n redenen voor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |