Kun je editten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef Jambo het volgende:
Oops, verkeerd posticon gebruikt in mijn vorige post.
Verrek! Ik dacht dat je je posticon niet kon wijzigen. Weer wat geleerd vandaag!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:51 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Adriaan Mennickkwartier (foto vanaf het Geuzenplantsoen).
Veilinghavekadequote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:06 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat overigens over de straat waar het huizencomplex staat, dus niet dat stukje waar de fotograaf staat!
quote:
Bemuurde weerd oostzijde/Weerdsingel oostzijde, die hoek lijkt het me.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef s0k het volgende:
Half offtopic, maargoed.
[ afbeelding ]
Weet iemand waar dit is? Volgens mij is het richting Weerdsingel, maar zeker weten doe ik het niet.
Zo kan het natuurlijk ook. Als jij het puntenlijstje update zoek ik wel een nieuwe foto.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ik zal zeggen; puntje voor Specularium en post maar een nieuwe![]()
Je hebt exact in het midden de kamer van mijn clubgenoot gefotografeerd. Is geen prijs aan verbonden overigens.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef s0k het volgende:
Half offtopic, maargoed.
[ afbeelding ]
Weet iemand waar dit is? Volgens mij is het richting Weerdsingel, maar zeker weten doe ik het niet.
briljantquote:Op maandag 16 februari 2009 08:30 schreef zatoichi het volgende:
Ik dacht eerst aan de vogelenbuurt, maar toen aan het feit dat je dit soort straatjes ook in mijn oude buurtje had; ik gok de singeldwarsstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |