Bronquote:Singers Chris Brown and Rihanna were scheduled to perform at the awards, but both were no-shows. Brown was reported to have been fighting with an undisclosed female outside of his car. Brown was arrested on the morning of the awards show, and detectives investigating the alleged domestic violence felony battery booked him for criminal threats. His girlfriend, singer Rihanna, abruptly canceled her planned Grammys performance, but neither her spokesman nor the show organizers gave a reason. Although the female victim has not been identified, it is widely believed to be Rihanna, due to her own cancellation.
Fenty?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:12 schreef Disorder het volgende:
Het zit 'm in de achternaam.
quote:UPDATE: The L.A. Times has identified Rihanna as the alleged victim, citing LAPD sources familiar with the case.
Ik dacht dat het om ordinair duw en trekwerk zou gaan. Maar een dodelijk wapen? WTF.quote:TMZ has confirmed Rihanna is the named alleged victim in the Chris Brown case and the allegation is that she was assaulted with a deadly weapon.
Law enforcement sources tell us the crime report calls the incident assault with a deadly weapon -- we do not yet know the nature of the weapon.
The crime report gives the victim's name as Robyn Fenty -- that's Rihanna's real name.
jep, je hebt helemaal gelijkquote:
ja, maar het is wel tmz.com he...een (ik noem het maar even) een roddelsite, waar soms best wel overdreven kan wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om ordinair duw en trekwerk zou gaan. Maar een dodelijk wapen? WTF.
quote:Law enforcement sources tell us even though the police report in the Chris Brown arrest refers to assault with a deadly weapon, there was no weapon involved in the alleged attack.
The police report cites Penal Code Section 245 -- Assault with a Deadly Weapon. However, we're told there was no weapon involved.
We had been hearing there was an umbrella in the car -- which would have been the most ironic thing ever -- but again... no weapon is alleged. By the way, a persons foot or other body part can be considered a deadly weapon depending on the circumstances.
One law enforcement source who has been dead-on so far claims Rihanna suffered contusions and bite marks.
ik zei het je tochquote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Inderdaad het was toch niet zo erg.
[..]
bronquote:Rihanna's Injuries -- "Horrific"
Posted Feb 10th 2009 12:10AM by TMZ Staff
Law enforcement sources have now gotten specific with us... police took pictures of Rihanna's injuries and they are "horrific."
As we reported, the photos show major contusions on both sides of the singer's face -- there is serious swelling and bruising. Her lip is split and her nose bloody. We have now confirmed there are bite marks on one of her arms and on several fingers.
And we now know this... Rihanna claims Brown struck her with his fists and that's what did the damage. There was no object used in the alleged attack.
Rihanna refused treatment at the scene, but before she left cops took photos. We're told the photos alone are "devastating proof of abuse."
And we've learned it was not Rihanna who called 911. Someone in the area heard her screams and called.
Wat een idiootquote:
quote:'Rihanna's verwondingen verschrikkelijk'.
Rihanna's 'liefelijke' vriend Chris Brown heeft haar goed te pakken gehad.
Er zijn foto's gemaakt van Rihanna's verwondingen (foto's zijn niet vrijgegeven) en die zijn niet mis. Ze heeft twee flinke wonden aan beide kanten van haar gezicht, die blauw en opgezwollen zijn. Haar lip is opengescheurd en ze heeft een bloederige neus. Ze heeft ook bijtplekken op haar arm en vingers, meldt TMZ.com.
De zangeres weigerde behandeling maar is wel wel op de gevoelige plaat gezet. Volgens mensen die de foto's hebben gezien zijn ze "het verschrikkelijke bewijs van mishandeling".
Ze heeft zelf niet de politie gebeld. Iemand in haar omgeving hoorde haar gillen en schakelde de politie in.
Tja, zeggen en doen zijn verschillende dingen. Blijkbaar heeft hij toch geen goede methoden geleerd om om te gaan met conflicten en valt hij toch terug op de enige manier die hem bekend is. ongeacht of hij daar van houdt of niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:27 schreef Natalie het volgende:
En hij maar zeggen dat hij een enorme afkeer had van geweld omdat z'n vader z'n moeder ook geregeld sloeg
Zo vader, zo zoon. Hij is niet veel beter.
ik denk ook dat het dat is ja, daarom vind ik het eigenlijk hartstikke zielig voor BEIDEN: Rihanna omdat ze het slachtoffer geworden is nu, en Chris omdat ie miss niet beter weet...hij is er mee opgevoed...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, zeggen en doen zijn verschillende dingen. Blijkbaar heeft hij toch geen goede methoden geleerd om om te gaan met conflicten en valt hij toch terug op de enige manier die hem bekend is. ongeacht of hij daar van houdt of niet.
slachtoffer niet, dat zeker niet...dit valt gewoon niet goed te praten, maar ik kan een kleine kant wel begrijpen. Zijn stiefvader mishandelde zijn moeder (en hem ook toch?), als kind zijnde krijg je daar vanzelf een knak van. Dat komt dus nu naar boven helaasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:02 schreef Natalie het volgende:
Misschien, maar ik kan Chris toch niet echt als slachtoffer zien in dit geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |