jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Lang niet zo erg als de captain waar ik mee speelde, die vond het leuk om met China te spelen
Dagdag, speel je op de 360?
1x gedaan, dat liep wel goedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef heiden6 het volgende:
Ik speel af en toe PES 2009 online op de PS3 en daar heeft de helft van de mensen een brakke verbinding, waardoor alles de hele wedstrijd hapert en de lol er af is. En in plaats van dat die mensen geweerd worden, krijg jij een notitie als je de wedstrijd beëindigt in plaats van je een kwartier lang dood te ergeren aan verdwijnende en terugkerende mannetjes en een bal die de helft van de tijd niet zichtbaar is.
Breek me de bek niet open, heb dat apparaat over genomen van een vriend van me en het was nogal een gekloot om alles werkend te krijgen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
1x gedaan, dat liep wel goed
Alleen het aanmaken van zo'n account echtis mijn PSN niet voldoende ofzo?
PSN account is misschien even werk, maar daar zit ook je creditcard gegevens bij etc.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, heb dat apparaat over genomen van een vriend van me en het was nogal een gekloot om alles werkend te krijgen.
Een account aanmaken voor dat spel valt op zich wel mee, toch?
Online spelen vind ik wel erg leuk, maar niet met zo'n pauper die een trage verbinding heeft, iksnap echt niet dat die mensen er niet afgekickt worden.
Want op de Ps3 kan dat nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:06 schreef Pieter-utd het volgende:
PS3 FTW
Oh, ja, dat is inderdaad wel onnodig gecompliceerd. Vooral die verschillende usernames.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
PSN account is misschien even werk, maar daar zit ook je creditcard gegevens bij etc.
nee zo'n konami accountje moet een konami account maken, en dan daarvan een game account, de namen mogen niet hetzelfde zijn, het ene wachtwoord moet bestaan uit cijfers, de ander uit cijfers en letters, etc.
![]()
Zolang die niet meedoet met racegames heb je niks te vrezenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:39 schreef Rosbief het volgende:
Laatste deed Patrick Kluivert mee, de echte dus. Maar ik masterde hem dik!
Een bekende van me stond in de top 5 met de vorige Pro Evolution Soccer, ging ik een keer tegen hem spelen, he-le-maal afgeragd. Hij deed dingen waarvan ik niet eens wist dat ze mogelijk waren. Ik kon net zo goed mijn controller wegleggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:17 schreef On het volgende:
Toen ik nog old school pro evo 06 speelde heb ik in de top 10 gestaan.. was echt obsessief. Inter milan 5 minuten wedstrijd 3 spitsen en scoren maar. *sentiment
Die kunnen niet quiten/schoppen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je moet ook gewoon 1 vs 1. Zonder andere lullo's die het voor je verpesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |