abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65920805
Speel nou al een tijdje dit spel, op zich leuk 10 vs 10 maar.

-gasten die niet overspelen
-captains die je gewoon eruit gooien
-gasten die alleen maar lopen te kutten bv door alles onderuit te schoppen

Al helemaal als ze tot de laatste minuut wachten, en leuk verbinding verbreken.
Dit bederft het hele spel.

klacht spelers die zich niet gedragen waardoor je het spel na half uur niet meer wil spelen
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_65920837
Lang niet zo erg als de captain waar ik mee speelde, die vond het leuk om met China te spelen

Dagdag, speel je op de 360?
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
pi_65920863
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Lang niet zo erg als de captain waar ik mee speelde, die vond het leuk om met China te spelen

Dagdag, speel je op de 360?
ja
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:02:17 #4
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_65920866
Mensen gaan altijd disconnecten als ze aan het verliezen zijn van mij.. Win ik ook is. gaan ze weg

Kutspel soms.. Vind het alleen vet cool om vet ego met messi vanaf de middenlijn naar het goal te pingelen

Maar @ TS. je moet ook wel vrij lopen he .

Ik heb vaak dat ik een aanval opbouw vanaf de zijlijn. dan gaan 3 man staan roepen om de bal terwijl ze alle 3 vol gedekt staan. Gewoon geen kans om ze aan te spelen en dus ga ik idd mezelf eruit pingelen.. En dan ben ik ego

[ Bericht 45% gewijzigd door Goofisch op 10-02-2009 18:08:42 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_65920990
PS3 FTW
pi_65921142
Ik vind dit spel alleen maar leuk om op de bank tegen vrienden te spelen

Online raak ik te snel gefrustreerd, onder andere als mensen ineens weg gaan, of de hele tijd het spel op pauze zetten.
pi_65921242
Het is goed bedacht, als er niet gewoon complete idioten het telkens verpesten
[..]
pi_65921325
Ik speel af en toe PES 2009 online op de PS3 en daar heeft de helft van de mensen een brakke verbinding, waardoor alles de hele wedstrijd hapert en de lol er af is. En in plaats van dat die mensen geweerd worden, krijg jij een notitie als je de wedstrijd beëindigt in plaats van je een kwartier lang dood te ergeren aan verdwijnende en terugkerende mannetjes en een bal die de helft van de tijd niet zichtbaar is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_65921617
Mensen die leaven als ze aan het verliezen zijn. Vervelend.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:39:28 #10
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_65922027
Laatste deed Patrick Kluivert mee, de echte dus. Maar ik masterde hem dik!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_65922152
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef heiden6 het volgende:
Ik speel af en toe PES 2009 online op de PS3 en daar heeft de helft van de mensen een brakke verbinding, waardoor alles de hele wedstrijd hapert en de lol er af is. En in plaats van dat die mensen geweerd worden, krijg jij een notitie als je de wedstrijd beëindigt in plaats van je een kwartier lang dood te ergeren aan verdwijnende en terugkerende mannetjes en een bal die de helft van de tijd niet zichtbaar is.
1x gedaan, dat liep wel goed

Alleen het aanmaken van zo'n account echt is mijn PSN niet voldoende ofzo?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_65922228
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:43 schreef Agiath het volgende:

[..]

1x gedaan, dat liep wel goed

Alleen het aanmaken van zo'n account echt is mijn PSN niet voldoende ofzo?
Breek me de bek niet open, heb dat apparaat over genomen van een vriend van me en het was nogal een gekloot om alles werkend te krijgen.

Een account aanmaken voor dat spel valt op zich wel mee, toch?

Online spelen vind ik wel erg leuk, maar niet met zo'n pauper die een trage verbinding heeft, iksnap echt niet dat die mensen er niet afgekickt worden.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:49:01 #13
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_65922325
ik speel nu ff niet meer online omdat ik moet "patchen"

maar dan moet je eerst weel een geheel registreren en shit en downloaden met EA downloadmanager.

Allemaal teveel gedoe en vind ik de moeite niet waard
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_65922439
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open, heb dat apparaat over genomen van een vriend van me en het was nogal een gekloot om alles werkend te krijgen.

Een account aanmaken voor dat spel valt op zich wel mee, toch?

Online spelen vind ik wel erg leuk, maar niet met zo'n pauper die een trage verbinding heeft, iksnap echt niet dat die mensen er niet afgekickt worden.
PSN account is misschien even werk, maar daar zit ook je creditcard gegevens bij etc.

nee zo'n konami account je moet een konami account maken, en dan daarvan een game account, de namen mogen niet hetzelfde zijn, het ene wachtwoord moet bestaan uit cijfers, de ander uit cijfers en letters, etc.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:52:51 #15
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65922443
Pff, mensen die 4-0 achterstaan en dan vertrekken. Zeer matig. Of mensen die niet tegen dezelfde club willen spelen
pi_65922776
PRO
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_65922828
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:06 schreef Pieter-utd het volgende:
PS3 FTW
Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:09:58 #18
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_65922891
hoe herkenbaar! Denk dat meer als de helft van mijn tegenspelers is weggegaan Maar heb ook een keer gehad dat ik 3-0 achterstond en in de laatste 20 minuten nog 4x scoorde en die user bleef, en ook een keer met 7-0 gewonnen en die bleef ook
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
pi_65922916
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:06 schreef Pieter-utd het volgende:
PS3 FTW
Want op de Ps3 kan dat niet

Ontopic: Veel kinderen van 8jaar die fifa spelen, krijg je dat.
pi_65923477
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Agiath het volgende:

[..]

PSN account is misschien even werk, maar daar zit ook je creditcard gegevens bij etc.

nee zo'n konami account je moet een konami account maken, en dan daarvan een game account, de namen mogen niet hetzelfde zijn, het ene wachtwoord moet bestaan uit cijfers, de ander uit cijfers en letters, etc.
Oh, ja, dat is inderdaad wel onnodig gecompliceerd. Vooral die verschillende usernames.
pi_65925380
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:39 schreef Rosbief het volgende:
Laatste deed Patrick Kluivert mee, de echte dus. Maar ik masterde hem dik!
Zolang die niet meedoet met racegames heb je niks te vrezen
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
pi_65925597
Toen ik nog old school pro evo 06 speelde heb ik in de top 10 gestaan.. was echt obsessief. Inter milan 5 minuten wedstrijd 3 spitsen en scoren maar. *sentiment
pi_65926335
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:17 schreef On het volgende:
Toen ik nog old school pro evo 06 speelde heb ik in de top 10 gestaan.. was echt obsessief. Inter milan 5 minuten wedstrijd 3 spitsen en scoren maar. *sentiment
Een bekende van me stond in de top 5 met de vorige Pro Evolution Soccer, ging ik een keer tegen hem spelen, he-le-maal afgeragd. Hij deed dingen waarvan ik niet eens wist dat ze mogelijk waren. Ik kon net zo goed mijn controller wegleggen.
pi_65926394
Je moet ook gewoon 1 vs 1. Zonder andere lullo's die het voor je verpesten
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_65927436
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je moet ook gewoon 1 vs 1. Zonder andere lullo's die het voor je verpesten
Die kunnen niet quiten/schoppen inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')