nou jouw tt zegt genoeg hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:49 schreef Murmeli het volgende:
ik heb vandaag een abo op het nieuw aanmaken van het topic
Ik weet het niet, ik ben nooit verliefdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Civilian het volgende:
Ontkennen nog welIs juist leuk toch?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou jouw tt zegt genoeg he
Murmeli is verliehiefd murmeli is verliehiefd
dat ik eigenlijk dingen nooit plan lieverdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
deze is te cryptisch, wat bedoel je pumpkin?
speciaal nog es voor jou voor t geval je twijfeld:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben nooit verliefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tada.... als een ware eend uit de hoedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ik ontken alles, kwaak heeft namelijk altijd de neiging om online te komen als ik dingen post die hij niet mag lezen
Wat wil ik niet?quote:
is het nou al teveel moeite om 3 posts terug te lezen?quote:
Prima! Beetje gaar van het werken, maar dat overleef ik welquote:
vals ding, jij leest gewoon mee en als ik dan een keer wat stoms zeg ga je zitten kwaken...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tada.... als een ware eend uit de hoed
klinkt heerlijk! ik hoor het wel als we zijn uitgenodigd voor het strandfeestje in Rioquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga weer terug naar het strand, een aantal cocktails roepen mijn naam al de hele tijd. Ik zal er aan toe moeten geven.
En straks naar voetbal op het strand kijken met hetbuurmeisje
Fijne avond nog mensen
B!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga weer terug naar het strand, een aantal cocktails roepen mijn naam al de hele tijd. Ik zal er aan toe moeten geven.
En straks naar voetbal op het strand kijken met hetbuurmeisje
Fijne avond nog mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |