Dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die is inderdaad al een tijdje bekend
Mja, maar wat Martin van Geel daar nou bij doet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die is inderdaad al een tijdje bekend
Ja echt stom.Ik heb geen enkele kans met 27%balbezitquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik sta ook met 0-3 achter... Baggerzooi, maar één kans gehad met 48% balbezit...
niet qua verdedigen dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef drummerdude het volgende:
Jeugdopleiding vraag:
Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Is verdedigen helemaal uitgetraint op de jeugdopleiding? Heeft het nog zin om daar op door te gaan?
Nope. Als verdedigen je doel was, kun je 'm promoveren. Zie ook HAG online voor uitleg van verslagen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef drummerdude het volgende:
Jeugdopleiding vraag:
Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Is verdedigen helemaal uitgetraint op de jeugdopleiding? Heeft het nog zin om daar op door te gaan?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef rompompom het volgende:
Ik ben naar de UK t/m vrijdag, succes in de beker allen en tot later.!
Ooit is je lol er ook van af hequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij deed dat al ten tijde van mijn eerste team. Toen had hij er echter nog meer![]()
die had 235...quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik had 233 hatstats, tegenstander weet ik niet.
Hij had er inderdaad een stuk meer vroeger. Huntelaar, van der Sar, Litmanen enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ooit is je lol er ook van af he
Zal eens transfergeschiedenis bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |