SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:35 schreef ScudRaket het volgende:
Vanavond in de beker lekker counterenIk ga voor mijn 5e PIC op rij met een dolgelukkige teamgeest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de wedstrijd zal deze op Paradijs op Aarde staan.![]()
Dude! Ik maakte een garpje!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Poll: Hoe gaat "het" hetenMemoires Wist je dat Bookmarks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wist ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude! Ik maakte een garpje!!
Wel gestemd nu..
je hebt over vanmiddag minder twijfels dat het goed zal gaan dan voor afgelopen zondag?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn 5e PIC op rij met een dolgelukkige teamgeest.
Na de wedstrijd zal deze op Paradijs op Aarde staan.
Ik hoef niet persé door in de beker. Dus PIC spelen is dan soweiso beter.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt over vanmiddag minder twijfels dat het goed zal gaan dan voor afgelopen zondag?
goed idee en lekker om die tussenstanden te kunnen zien zo!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima idee.
Tussenstanden zien er goed uit op de site.![]()
De meeste bot-teams vind je in de lagere divisies. Daarom tellen die punten ook minder zwaar mee in de lagere competities. Maar het format kan altijd nog aangepast worden, maar dit seizoen doen we het even op deze manier.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
goed idee en lekker om die tussenstanden te kunnen zien zo!
De gouden schoen is natuurlijk niet echt realistisch als er team spelen in een competitie vol met bots. Daar is voor de hoger spelende mannagers niet tegen te concurreren en in mijn ogen geen eerlijke concurrentie. Is het daarom niet verstandiger om een soort strafpunten regel in te lassen voor het spelen tegen bot teams? Of zelfs die punten niet te laten mee tellen? Tegen een bot team is het namelijk veel makkelijker scoren en hattricks maken.
Dit zeg ik terwijl mn eigen team zondag ook tegen een bot moet.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Poll: Hoe gaat "het" hetenMemoires Wist je dat Bookmarks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bij de eindstand aan het einde van vorig seizoen die ik ter voorbeeld gemaakt had, zag je toch duidelijk dat alleen de echte helden uit de V en VI bovenaan eindigden! Met 1 punt per doelpunt schiet het voor die teams ook niet echt op héquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
goed idee en lekker om die tussenstanden te kunnen zien zo!
De gouden schoen is natuurlijk niet echt realistisch als er team spelen in een competitie vol met bots. Daar is voor de hoger spelende mannagers niet tegen te concurreren en in mijn ogen geen eerlijke concurrentie. Is het daarom niet verstandiger om een soort strafpunten regel in te lassen voor het spelen tegen bot teams? Of zelfs die punten niet te laten mee tellen? Tegen een bot team is het namelijk veel makkelijker scoren en hattricks maken.
Dit zeg ik terwijl mn eigen team zondag ook tegen een bot moet.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De meeste bot-teams vind je in de lagere divisies. Daarom tellen die punten ook minder zwaar mee in de lagere competities. Maar het format kan altijd nog aangepast worden, maar dit seizoen doen we het even op deze manier.
Je hebt nog nooit een poll gedaan op FOK! of zo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]had je niet even kunnen zeggen dat door op de link te drukken je stemt
Mijn voorkeur gaat uit naar Bookmarks maar ik heb nu gestemd op Memoires
Ben je alle regels helemaal kwijt ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dat wist ik niet! mijn excuus.
Waar ligt de grens tussen laag en hoog of is het een geleidelijke overgang?
I t/m III, IV t/m VI, VII t/m X.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dat wist ik niet! mijn excuus.
Waar ligt de grens tussen laag en hoog of is het een geleidelijke overgang?
Dat is waar het was ook bedoeld als brainstorm. Misschien dat er een lumineus idee bij iemand ontspruit door er over te praten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij de eindstand aan het einde van vorig seizoen die ik ter voorbeeld gemaakt had, zag je toch duidelijk dat alleen de echte helden uit de V en VI bovenaan eindigden! Met 1 punt per doelpunt schiet het voor die teams ook niet echt op hé![]()
Als je wedstrijden tegen bots schrapt, heb je weer minder wedstrijden en is er ook sprake van oneerlijke concurrentie!
Hmm, dat is in het algemeen wel een goede opmerking om een doelloze opmerking goed te pratenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is waar het was ook bedoeld als brainstorm. Misschien dat er een lumineus idee bij iemand ontspruit door er over te praten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is in het algemeen wel een goede opmerking om een doelloze opmerking goed te praten
iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een poll gedaan op FOK! of zo?
blijkbaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ben je alle regels helemaal kwijt ?
Top. Wel jammer dat mijn team ook bij de lagere div's hoortquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
I t/m III, IV t/m VI, VII t/m X.
Je hebt bij mijn opzet destijds nog een pm gestuurd, of de puntentelling zo niet te streng was voor de lager geklasseerde teams!quote:
hey ik slaap slecht en heb weer erg slecht geslapen vannacht \ vandaag. Dus dan maak je wel eens doel loze opmerkingen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is in het algemeen wel een goede opmerking om een doelloze opmerking goed te praten
hahahahahah Echt??quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je hebt bij mijn opzet destijds nog een pm gestuurd, of de puntentelling zo niet te streng was voor de lager geklasseerde teams!
Mijn speler was 2e geworden vorig seizoen met deze telling. Dus je hebt zeker kans om bovenaan te komen. Alleen maken counterhoerenteams natuurlijk minder doelpunten dan AO-teams normaal gesproken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd![]()
[..]
blijkbaar
[..]
Top. Wel jammer dat mijn teams ook bij de lagere div's hoort
Toch maar eens promoveren dan dit seizoen.
Ja geloof het wel, dat het zo niet erg soepel was... ook omdat er toch eigenlijk niemand in de eerste drie divs zat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |