Dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die is inderdaad al een tijdje bekend
Mja, maar wat Martin van Geel daar nou bij doet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die is inderdaad al een tijdje bekend
Ja echt stom.Ik heb geen enkele kans met 27%balbezitquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik sta ook met 0-3 achter... Baggerzooi, maar één kans gehad met 48% balbezit...
niet qua verdedigen dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef drummerdude het volgende:
Jeugdopleiding vraag:
Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Is verdedigen helemaal uitgetraint op de jeugdopleiding? Heeft het nog zin om daar op door te gaan?
Nope. Als verdedigen je doel was, kun je 'm promoveren. Zie ook HAG online voor uitleg van verslagen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef drummerdude het volgende:
Jeugdopleiding vraag:
Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Is verdedigen helemaal uitgetraint op de jeugdopleiding? Heeft het nog zin om daar op door te gaan?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef rompompom het volgende:
Ik ben naar de UK t/m vrijdag, succes in de beker allen en tot later.!
Ooit is je lol er ook van af hequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij deed dat al ten tijde van mijn eerste team. Toen had hij er echter nog meer![]()
die had 235...quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik had 233 hatstats, tegenstander weet ik niet.
Hij had er inderdaad een stuk meer vroeger. Huntelaar, van der Sar, Litmanen enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ooit is je lol er ook van af he
Zal eens transfergeschiedenis bekijken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef rompompom het volgende:
Ik ben naar de UK t/m vrijdag, succes in de beker allen en tot later.!
Lees je t onderstaan de even Lyzio!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij had er inderdaad een stuk meer vroeger. Huntelaar, van der Sar, Litmanen enzoIk denk inderdaad dat de lol er na een tijdje af is. Wel handig friendlies regelen volgens mij :d
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef MrMoon het volgende:
LET OP MENSEN.. VOLGENDE WEEK BEGINT DE FOK!CUP.. GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN... HET SCHEMA WORDT VANAVOND OF MORGEN VOOR 18:00 BEKEND GEMAAKT..
GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN DUS!!!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lees je t onderstaan de even Lyzio!
[..]
En dat terwijl ik net een wedstrijd in Oman kan regelen als ik nu op accepteer druk...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lees je t onderstaan de even Lyzio!
[..]
Zijn mid is iets hoger. Zijn centrale aanval is hoger dan jou centrale verdediging en zijn cv is veel sterker dan jou ca.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
De ME is weer goed bezig...1-4 verloren...
Met plaatje:
[ afbeelding ]
ah shit, heb ik net een oefenwedstrijd geregeld......quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef MrMoon het volgende:
LET OP MENSEN.. VOLGENDE WEEK BEGINT DE FOK!CUP.. GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN... HET SCHEMA WORDT VANAVOND OF MORGEN VOOR 18:00 BEKEND GEMAAKT..
GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN DUS!!!
Mag wel all1 verlies je dan je 1e wedstrijd in de Fok!Cup door middel van een WO en dus 5-0 verlies!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik net een wedstrijd in Oman kan regelen als ik nu op accepteer druk...
WOquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ah shit, heb ik net een oefenwedstrijd geregeld......
4 subniveau's meer tegenover 20 subniveau's meer... Als je dat logisch vind...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn mid is iets hoger. Zijn centrale aanval is hoger dan jou centrale verdediging en zijn cv is veel sterker dan jou ca.
Ok je vleugel aanval is veel sterker dan zijn vleugelverd. maar over dat punt kunnen we blijven twisten. Het bevestigd voor mij nog maar eens dat vleugels veeel te weinig bijdragen en veel te duur zijn om een beetje leuke stat te krijgen.
Al met al een logies verlies imo.
Je snapt het niet he... Buitenlandse friendlies kunnen nog niet geregeld worden nu...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag wel all1 verlies je dan je 1e wedstrijd in de Fok!Cup door middel van een WO en dus 5-0 verlies!
serieus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ah shit, heb ik net een oefenwedstrijd geregeld......
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt het niet he... Buitenlandse friendlies kunnen nog niet geregeld worden nu...
Neen. Mijn selectie bivakkeert momenteel nog in het pittoreske Bulgarije.quote:
mooi zo.. scheelt weer gekloot tijdens het maken van het wedstrijdschema..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neen. Mijn selectie bivakkeert momenteel nog in het pittoreske Bulgarije.
Gewoon een schema maken, geen rekening houden met friendlydelinquenten. Als in: Eigen schuld, dikke bult.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mooi zo.. scheelt weer gekloot tijdens het maken van het wedstrijdschema..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit is wel mooi natuurlijk:
[..]
Zoals voorspeld natuurlijk.
in de eerste speelronde kan er afhankelijk van de pouleindeling (4 teams per poule of 5 teams per poule) nog rekening gehouden worden.. hebben we vorig seizoen ook gedaan.. dus dan zouden we dat dit seizoen ook kunnen doen.. maar het hangt nu geheel af van de mannen van Insane Ones en de mannen van FC Logtclub..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon een schema maken, geen rekening houden met friendlydelinquenten. Als in: Eigen schuld, dikke bult.
Oh, nix hoorquote:
Akkoordquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in de eerste speelronde kan er afhankelijk van de pouleindeling (4 teams per poule of 5 teams per poule) nog rekening gehouden worden.. hebben we vorig seizoen ook gedaan.. dus dan zouden we dat dit seizoen ook kunnen doen.. maar het hangt nu geheel af van de mannen van Insane Ones en de mannen van FC Logtclub..
Als jullie het schema in het excel hebben, willen jullie het dan even terug aan mij sturen. Dan kan ik ook even wat testen doen en zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in de eerste speelronde kan er afhankelijk van de pouleindeling (4 teams per poule of 5 teams per poule) nog rekening gehouden worden.. hebben we vorig seizoen ook gedaan.. dus dan zouden we dat dit seizoen ook kunnen doen.. maar het hangt nu geheel af van de mannen van Insane Ones en de mannen van FC Logtclub..
komt voor elkaar..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jullie het schema in het excel hebben, willen jullie het dan even terug aan mij sturen. Dan kan ik ook even wat testen doen en zo.
Eventueel voor het automagisch genereren van een wedstrijdschema.
Aangezien ik flagchasen overbodige onzin vind binnen Hattrick kan dat wel eens logies zijn dat ik dat niet weet. Ik ga zelden of nooit naar t buitenland met mn team.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt het niet he... Buitenlandse friendlies kunnen nog niet geregeld worden nu...
quote:Het team verblijft in USA voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
Moet je zoeken naar het team: Flevo Ajaxquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
voorbeeld:
26-09-2004 (14/23) Johan Cruijff Sold The mitics 2 650 000 ¤ 13 590
Ik zag ook Sneijder en VD Meyde.
waar wil je het hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jullie het schema in het excel hebben, willen jullie het dan even terug aan mij sturen. Dan kan ik ook even wat testen doen en zo.
Eventueel voor het automagisch genereren van een wedstrijdschema.
Kan dat ligt er aan of je korte passen wil trainen of openingen maken. Kijk even bij de spelregels daar staat duidelijk welke wat inhoud.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef drummerdude het volgende:
Als verdediger, zou ik dan passen als bijskill zetten? En moet ik de speler dan op het mid zetten?
quote:Ronnie Stellwagen (235330806)
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 17-05-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 11-02-2009 (3/38), )
Total Skill Index (TSI): 830
Loon: 370 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
verkocht voor ¤ 2.758.000,00quote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn eerste Grote verkoop uit de jeugd!
[..]
Er op gezet voor 1 euro en na een "bidwarretje" verkocht voor : ¤ 32.000 Ok het is niet veel maar ik had niet meer dan 1000 of 2000 verwacht Al helemaal geen "bidwarretje"quote:Wilmar Albertema (235335145)
17 jaar en 99 dagen, volgende verjaardag: 24-02-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 08-02-2009 (2/38), 3d)
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 310 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
beetje jammer. De ME kan inderdaad matig zijn ja maar om dat zo te doen is wel heel cru.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:33 schreef neilpad het volgende:
Goor kut spel sinds dat ik begonnen ben alweer 6 blessures aan mijn broek hangen.
Heb maar een shitload aan dokters ingehuurd, hier heb ik geen zin in. Ik ga met me club de financiele grenzen van het hedendaagse HT opzoeken aangezien ik ook weer een nieuwe keeper kan kopen. Ow en ik ga een miljoen fysio's huren!!
Ja maar matig is t wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:07 schreef neilpad het volgende:
Vandaag tijdens de oefenpot niks aan het handje.. maar wacht de 90e minuut moet nog komen. POF twee blessures 1e keeper 3 weken eruit, beste middenvelder 4.
Achja het is dat ik dit seizoen toch wel promoveer.
nu nog de zin vindenquote:Dapp'ere Strijders IX.140 Nederland
12-02-2009 08:09:10
13 974 online gebruikers, week 3
En trainees natuurlijk...quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:09 schreef The_Hives het volgende:
mooi moment op trainees te kopen
[..]
nu nog de zin vinden
14 kilometer in 2 uur schiet ook niet echt op...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:23 schreef The_Hives het volgende:
zo, 14 kilometer verder. En nog steeds geen zin. Dan maar boodschappen halen
ik weet niet of jij boven een sportschool woont, maar ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
14 kilometer in 2 uur schiet ook niet echt op...
Ik moet 15 minuten rijden. Heen en terug is 30 minuten. Dan heb ik 1,5 uur voor te sporten. Maar dan is 14 km nog steeds niet veel...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik weet niet of jij boven een sportschool woont, maar ik niet
ik liep een marathon tegen de 13 km per uur, dus 14 kilometer moet ruim binnen het uur te doen zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef The_Hives het volgende:
ik loop 11 kilometer per uur
ik ben ook in opbouwquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik liep een marathon tegen de 13 km per uur, dus 14 kilometer moet ruim binnen het uur te doen zijn.
damnquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:09 schreef Grumpey het volgende:
heb hem uitgelopen. Heb zelfs ook de roparun uitgelopen (www.roparun.nl), en het volgende project is www.purmerent.nl (als ik op tijd beter ben van blessure)
quote:Maar gaat je lukken Hives! Hardlopen is een fijne sport
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef The_Hives het volgende:
ja dat kan, want ben niet meer zo vatsig als tijdens die meet jaren geleden als je dat nog weet![]()
was jij toen ook op de meetquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:05 schreef Grumpey het volgende:
neehoor, als ik zeg dat Hives een neger is ga ik pas offtopic.
jwt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
He swa dat hoeft niet iedereen te weten. Ik probeer juist express zo te reageren dat niemand dat door heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |