quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef rompompom het volgende:
Ik ben naar de UK t/m vrijdag, succes in de beker allen en tot later.!
Lees je t onderstaan de even Lyzio!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij had er inderdaad een stuk meer vroeger. Huntelaar, van der Sar, Litmanen enzoIk denk inderdaad dat de lol er na een tijdje af is. Wel handig friendlies regelen volgens mij :d
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef MrMoon het volgende:
LET OP MENSEN.. VOLGENDE WEEK BEGINT DE FOK!CUP.. GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN... HET SCHEMA WORDT VANAVOND OF MORGEN VOOR 18:00 BEKEND GEMAAKT..
GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN DUS!!!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lees je t onderstaan de even Lyzio!
[..]
En dat terwijl ik net een wedstrijd in Oman kan regelen als ik nu op accepteer druk...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lees je t onderstaan de even Lyzio!
[..]
Zijn mid is iets hoger. Zijn centrale aanval is hoger dan jou centrale verdediging en zijn cv is veel sterker dan jou ca.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
De ME is weer goed bezig...1-4 verloren...
Met plaatje:
[ afbeelding ]
ah shit, heb ik net een oefenwedstrijd geregeld......quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef MrMoon het volgende:
LET OP MENSEN.. VOLGENDE WEEK BEGINT DE FOK!CUP.. GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN... HET SCHEMA WORDT VANAVOND OF MORGEN VOOR 18:00 BEKEND GEMAAKT..
GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN DUS!!!
Mag wel all1 verlies je dan je 1e wedstrijd in de Fok!Cup door middel van een WO en dus 5-0 verlies!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik net een wedstrijd in Oman kan regelen als ik nu op accepteer druk...
WOquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ah shit, heb ik net een oefenwedstrijd geregeld......
4 subniveau's meer tegenover 20 subniveau's meer... Als je dat logisch vind...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn mid is iets hoger. Zijn centrale aanval is hoger dan jou centrale verdediging en zijn cv is veel sterker dan jou ca.
Ok je vleugel aanval is veel sterker dan zijn vleugelverd. maar over dat punt kunnen we blijven twisten. Het bevestigd voor mij nog maar eens dat vleugels veeel te weinig bijdragen en veel te duur zijn om een beetje leuke stat te krijgen.
Al met al een logies verlies imo.
Je snapt het niet he... Buitenlandse friendlies kunnen nog niet geregeld worden nu...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag wel all1 verlies je dan je 1e wedstrijd in de Fok!Cup door middel van een WO en dus 5-0 verlies!
serieus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ah shit, heb ik net een oefenwedstrijd geregeld......
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt het niet he... Buitenlandse friendlies kunnen nog niet geregeld worden nu...
Neen. Mijn selectie bivakkeert momenteel nog in het pittoreske Bulgarije.quote:
mooi zo.. scheelt weer gekloot tijdens het maken van het wedstrijdschema..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neen. Mijn selectie bivakkeert momenteel nog in het pittoreske Bulgarije.
Gewoon een schema maken, geen rekening houden met friendlydelinquenten. Als in: Eigen schuld, dikke bult.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mooi zo.. scheelt weer gekloot tijdens het maken van het wedstrijdschema..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit is wel mooi natuurlijk:
[..]
Zoals voorspeld natuurlijk.
in de eerste speelronde kan er afhankelijk van de pouleindeling (4 teams per poule of 5 teams per poule) nog rekening gehouden worden.. hebben we vorig seizoen ook gedaan.. dus dan zouden we dat dit seizoen ook kunnen doen.. maar het hangt nu geheel af van de mannen van Insane Ones en de mannen van FC Logtclub..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon een schema maken, geen rekening houden met friendlydelinquenten. Als in: Eigen schuld, dikke bult.
Oh, nix hoorquote:
Akkoordquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in de eerste speelronde kan er afhankelijk van de pouleindeling (4 teams per poule of 5 teams per poule) nog rekening gehouden worden.. hebben we vorig seizoen ook gedaan.. dus dan zouden we dat dit seizoen ook kunnen doen.. maar het hangt nu geheel af van de mannen van Insane Ones en de mannen van FC Logtclub..
Als jullie het schema in het excel hebben, willen jullie het dan even terug aan mij sturen. Dan kan ik ook even wat testen doen en zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in de eerste speelronde kan er afhankelijk van de pouleindeling (4 teams per poule of 5 teams per poule) nog rekening gehouden worden.. hebben we vorig seizoen ook gedaan.. dus dan zouden we dat dit seizoen ook kunnen doen.. maar het hangt nu geheel af van de mannen van Insane Ones en de mannen van FC Logtclub..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |