Hele nare close-harmony-geneuzel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
Acda en de Munnik
Een van mijn oude huisgenoten draaide me daar dol mee!
De eerste twee CD's, zeker. Daarna is het helaas allemaal wat minder geworden...quote:
daar ben ik t mee eensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De eerste twee CD's, zeker. Daarna is het helaas allemaal wat minder geworden...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laat die Paulusma met rust en draai goddomme muziek![]()
zoals?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ben ik hier een tijdje niet geweest, maar sommige dingen veranderen echt nooit.
Welkom bij 3FMquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ben ik hier een tijdje niet geweest, maar sommige dingen veranderen echt nooit.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
giet-daar niet leuk?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tot *hier* vind ik het erg sterk; nu wordt het vervelend.
dr eerste singlequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef rubbereend het volgende:
Mood Indigo geweldig liedje, toen was ik al fan van Anouk
Geen idee wat de eerste 2 cd's zijn, maar zou best kunnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De eerste twee CD's, zeker. Daarna is het helaas allemaal wat minder geworden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |