Geachte on_air,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef on_air het volgende:
Hallo.
Mag ik nog aandacht?.
It's my birthday.
Groetjes,
Onair.
Lang zal ze levenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef on_air het volgende:
Hallo.
Mag ik nog aandacht?.
It's my birthday.
Groetjes,
Onair.
er is er 1 jarig hoer-a hoer-b dat kun je wel zien dat ben jijijijijijijijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef on_air het volgende:
Hallo.
Mag ik nog aandacht?.
It's my birthday.
Groetjes,
Onair.
Oh noquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, heb je het huis vol met familie?
Van harte!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, ouwe chagrijn, stel je niet aan.
Het is tenslottefeeheeest
!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef -Hans- het volgende:
Erg leuke plaat het Come Along With Me
Die taart ben ik al zovaak langs zien komen op Fok!quote:
Ik wist zelfs als 21 jarige dat Freddy Mercury op 24 november 1991 is overleden maarja ik ben ook Queen fan tot grote ergenis van sommige vriendenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], en ook
@ TT.
En denken dat Freddy Mercury in 2000 is overleden.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef on_air het volgende:
Hallo.
Mag ik nog aandacht?.
It's my birthday.
Groetjes,
Onair.
Ik ben 1.81m.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die taart ben ik al zovaak langs zien komen op Fok!
Feli On_Air! Hoelang ben je al on_air?![]()
Thuis trouwens!
Das langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Das lang
Een kuikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou! Dat verschilt. Maar ik ben een jaar ouder geworden, wijser nog niet echt.
Speciaal voor je verjaardag:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Een kuiken.
Nou! Dat verschilt. Maar ik ben een jaar ouder geworden, wijser nog niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Speciaal voor je verjaardag:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, in welk jaartal ben je geboren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Profiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste plaatje als je op 'taart' zoekt, vandaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef 3FMaster het volgende:
Die taart ben ik al zovaak langs zien komen op Fok!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerste plaatje als je op 'taart' zoekt, vandaar![]()
Dat is dus extra vruchtbaar, goed voor de groei.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook uit de Friese klei.
Nergens te vindenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Parade.. ik schrijf 'm even op. Geinige plaat zeg
Dan wordt het engquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is dus extra vruchtbaar, goed voor de groei.
uuhhm dat is minder, maar misschien komt het nog. 't is volgens mij nog een vrij onbekende bandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Nergens te vinden [ afbeelding ]![]()
[..]
Dan wordt het eng![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef on_air het volgende:
Hallo.
Mag ik nog aandacht?.
It's my birthday.
Groetjes,
Onair.
Damn valt op lange vrouwenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn zus is 1.94![]()
Ik ben de kleinste thuis
dan ben ik 17 cm langer dan jijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ook, wel 2 cm, maar ach, ik ben langer
Ik mag nog groeienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan ben ik 17 cm langer dan jij
Laat ik maar niet verder groeien , is al lastig genoegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik mag nog groeien![]()
Angel van Massive Attack![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo lekker om lang te zijn. Dan zie je tenminste nog eens iets bij concerten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat ik maar niet verder groeien , is al lastig genoeg
Jij hebt mij toegevoegd op Hyves hè?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:46 schreef Brennel het volgende:
Heb ik het dan goed dat jij 2 meter bent Djurre?
Ik ben zelf 1.75, vind het een prima lengte.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:44 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG ik stink zoooo uit mn bek![]()
* muisje-eliza heeft weer shoarma gegeten
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Menthos, iets met mint, mondspray, kauwgompjes in de aanslag?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij hebt mij toegevoegd op Hyves hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |