want dat is was je beste vriend oid?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want ik de nieuwe vriend van mijn ex al zijn hele leven.
Nog iemand. Dat zijn al 3 mensen die het een leuk idee vinden.quote:
Nee, nog erger mijn broertje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
want dat is was je beste vriend oid?
Hehe, ja er is een plaatjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef Murmeli het volgende:
is het plaatje er ook opgekomen bij de OP? ik zie alleen een kruisje
Ik zie wel de OP zal hij hoort.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef Murmeli het volgende:
is het plaatje er ook opgekomen bij de OP? ik zie alleen een kruisje
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, nog erger mijn broertje.![]()
Maar ik heb er vrede mee. Aangezien hij niet wist dat het mijn ex was.
Gaaf! al gezoend?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Birgit (mijn date van gister) komt zo langs
Sucseks. Ik bedoel veel plezier.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie wel de OP zal hij hoort.
Ach jongere broetjes krijgen toch afdankertjes.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
damn...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow, ik wil echt geen ex van mijn zus. Als hij hem daarin heeft gestoken komt hij er hier niet in zeg maar plat gezegdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De intentie was er maar kon niet echt gebeuren omdat er een auto achter ons stond... dus vluchtig zoentje... straks zal het zeker gebeurenquote:
Nou er zijn toch wel regeltjes wat dat betreft, maar als je er geen probs mee hebt maakt het natuurlijk niet uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jongere broetjes krijgen toch afdankertjes.
Ik wil best meedoen als ik welkom ben. Lijkt me leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog iemand. Dat zijn al 3 mensen die het een leuk idee vinden.
Ik heb het uitgemaakt. En een paar maanden later kwam mijn broertje haar tegen op zijn werk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
damn...
ja hangt er vanaf, als ik of we het samen zouden uitmaken dan staat voor iedereen de poort open natuurlijk...
als zij het heeft uitgemaakt dan kon ik hier waarschijnlijk niet zo goed mee leven
neen andere birgitquote:
omdat je de stap niet waagde bedoel je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De intentie was er maar kon niet echt gebeuren omdat er een auto achter ons stond...
dan zou ik er om kunnen lachenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het uitgemaakt. En een paar maanden later kwam mijn broertje haar tegen op zijn werk.
goed bezig, veel plezier zometeenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De intentie was er maar kon niet echt gebeuren omdat er een auto achter ons stond... dus vluchtig zoentje... straks zal het zeker gebeurenZe wilde gister namelijk blokje rondrijden toen ik uitwas gestapt om alsnog fatsoenlijk afscheid te nemen vertelde ze toen ze thuis was hihi
Owquote:
Ok tof. Kan het bij jou?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:19 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen als ik welkom ben. Lijkt me leuk
Kz gaat NOOIT een zoen uit de weg van een lekkere chickquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je de stap niet waagde bedoel je?
Eerst picsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kz gaat NOOIT een zoen uit de weg van een lekkere chick
Dat is je goed recht omdat te vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus viert haar verjaardag op valentijnsdag. Scharrel komt ook, dus dat wordt wel gezellig.
[..]
Wow, ik wil echt geen ex van mijn zus. Als hij hem daarin heeft gestoken komt hij er hier niet in zeg maar plat gezegd. De gedachte alleen al.
Hoe meer zielen hoe meer vreugt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:19 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen als ik welkom ben. Lijkt me leuk
Dat geeft niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:19 schreef Murmeli het volgende:
nee maar tijn heeft hem er ook niet ingestoken bij haar.
alleen zn vingers maar, hahaha
sorry tijn... ik ben vandaag niet zo lief
alsof ik die met jou ga delenquote:
Haha, dat is waar. Tuurlijk is het voor jou kant anders. Het is meer je broertje die twee keer moet nadenkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is je goed recht omdat te vinden.
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugt.![]()
[..]
Dat geeft niet.![]()
Het klopt namelijk. En zelfs al zou dat zo zijn is dat nu het probleem van mijn broertje en niet van mij.
Ik denk niet warm genoeg voor jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het daar lekker warm? Dan wil ik je wel gezelschap komen houden.
Je hoeft ze ook niet te delen. Geef ze maar gewoonquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alsof ik die met jou ga delen
Cool. Het is misschien maar goed dat er niet veel animo is, dan blijft het een beetje kookbaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:22 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik heb zo een woonkamer met keuken.
Mijn broertje heeft nu al langer met haar dan ik met haar heb gehad. Heel kort maar 3 maanden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef JonKeL het volgende:
Tijn, jullie hadden toch wel een tijdje? Of was het maar heel kort?
Altijd handig een keuken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:22 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik heb zo een woonkamer met keuken.
Dat is waar. Of iedereen maakt een gerecht. Dan blijft het ook nog enige sinds overzichtelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cool. Het is misschien maar goed dat er niet veel animo is, dan blijft het een beetje kookbaar.
Dat ook al nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te delen. Geef ze maar gewoon
Een woonkeuken dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat bij mij het keukentje in de woonkamer zit, dus niet in een aparte kamer.
Hou is op, ik krijg trek als het over eten gaatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Of iedereen maakt een gerecht. Dan blijft het ook nog enige sinds overzichtelijk.
Oke, dan had ik het even fout in mijn hoofd zitten. Dacht dat je langer had gehadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft nu al langer met haar dan ik met haar heb gehad. Heel kort maar 3 maanden.
Ik bedoel gewoon dat het handig is een keuken te hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat bij mij het keukentje in de woonkamer zit, dus niet in een aparte kamer.
Ik heb net gegeten dus bij valt het wel mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hou is op, ik krijg trek als het over eten gaat
Geeft niet. Met zo veel topics en users blijft niet alles hangen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oke, dan had ik het even fout in mijn hoofd zitten. Dacht dat je langer had gehad
Dat is een goed idee. Dan is 4 perfect. Of 4 gangen, of twee mensen het hoofdgerecht?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Of iedereen maakt een gerecht. Dan blijft het ook nog enige sinds overzichtelijk.
Ik ga straks onbeperkt spare ribs etenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten dus bij valt het wel mee.![]()
Dat klinkt als een goed plan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Dan is 4 perfect. Of 4 gangen, of twee mensen het hoofdgerecht?
wat heb je dan voor.. er stond een auto achter ons excuus?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kz gaat NOOIT een zoen uit de weg van een lekkere chick
heb haar wel een zoen gegeven! het was alleen een vluchtig zoen zonder fatsoenlijk speeksel delenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
wat heb je dan voor.. er stond een auto achter ons excuus?
volgende keer dus gewoon schijt aan die auto achter julliequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb haar wel een zoen gegeven! het was alleen een vluchtig zoen zonder fatsoenlijk speeksel delen
Jammer van die autro dan hoor, dat zou me niks interesserenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb haar wel een zoen gegeven! het was alleen een vluchtig zoen zonder fatsoenlijk speeksel delen
nja ze is zo bij mij, gaan we het ff uitgebreid inhalenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
volgende keer dus gewoon schijt aan die auto achter jullie
Ik ben soms te netjes en te beleefdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer van die autro dan hoor, dat zou me niks interesseren
vandaar dat ik meer dacht aan een excuus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer van die autro dan hoor, dat zou me niks interesseren
Pech voor die auto erachter idd. Gewoon goed zoenen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik het allemaal ga in halen als ze er is (nog 10 min volgens tom tom haha) want ik ging toch redelijk gefrustreerd slapen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
vandaar dat ik meer dacht aan een excuus!
zou mij ook niks boeien....
en als ie gaat toeteren zou ik alleen maar opzichtiger gaan zoenen in de auto
foto's, linkjes naar youtubequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik het allemaal ga in halen als ze er is (nog 10 min volgens tom tom haha) want ik ging toch redelijk gefrustreerd slapen...
echt zo grappigquote:
is toch gewoon mooi om te zien, de liefde tussen 2 mensenquote:
ja maar op youtube verdien ik er niets mee...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is toch gewoon mooi om te zien, de liefde tussen 2 mensen
En dan vooral tussen twee vrouwmensen zeker?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is toch gewoon mooi om te zien, de liefde tussen 2 mensen
have funquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik het allemaal ga in halen als ze er is (nog 10 min volgens tom tom haha) want ik ging toch redelijk gefrustreerd slapen...
Sedanmannetje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ik kom weer op het goede moment zie ik
What's up?quote:
quote:
wat stond er dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef John.Milton het volgende:
Betty
Re gooit een potentieel reltopic hier op slot.
Wat stond daaR?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef John.Milton het volgende:
Betty
Re gooit een potentieel reltopic hier op slot.
Zo lang!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben bang dat ik vanavond tot 2 uur bezig ben...
Ik kon er helaas geen touw aan vastknopen. Lastig verhaal met allemaal onbekende namen en een semi-naaktfoto.quote:
Iemand die geile verhalen en foto's stuurde maar niet bleek te zijn wie ze zei dat ze was ofzo. Kutverhaal.quote:
Een training op poten zetten over een onderwerp waar ik nog niets vanaf weet en die ik morgen moet gevenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo lang!Wat moet je allemaal doen dan?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb dat ik begin te ijlen, hehe. Ken je denk wel als je ziek bent, of niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
MNR![]()
![]()
Hoe is het nu? Niet telang doorgaan he als het echt niet gaat,
Wow!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een training op poten zetten over een onderwerp waar ik nog niets vanaf weet en die ik morgen moet geven
En daar kwam je net achter?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een training op poten zetten over een onderwerp waar ik nog niets vanaf weet en die ik morgen moet geven
Wat is het onderwerp?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, mn baas denkt dat ik superman ben geloof ik.. Nu ben ik dat ook wel, maar niet zo erg!
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beleidsvoering mbt bereikbaarheid
Helaas, Betty is niet voor één gat te vangenquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
En wie heeft er nou zo'n behang en die lelijke kan enzo
Daar maar ik me meer zorgen over!
Droeftoeter.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Copycat het volgende:
Misschien kun je beter gewoon meeposten in Singles, Neo567! Tenminste, als je geen permban had gehad.
Je weet maar nooit of je een nieuwe obsessie kunt vinden.
Droeftoeter.
Ik snap 'm weer niet, CCquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Copycat het volgende:
Misschien kun je beter gewoon meeposten in Singles, Neo567! Tenminste, als je geen permban had gehad.
Je weet maar nooit of je een nieuwe obsessie kunt vinden.
Droeftoeter.
Een bijproduct van RLS's. Helaas.quote:
Ik nog steeds niet. En dit drama duurt al een jaar of zo.quote:
quote:
D'r zal wel een reden voor zijn geweest, d'r zal wel iets gespeeld hebben, maar lekker belangrijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik snap het niet zo goed
Hij werd aan het lijntje gehouden door een meisje en er waren geile mailtjes en fotos bij betrokken?
En toen bleek dat ie er nooit op zou mogen of zo?
En nu is ie een stalker geworden of zo?
Beetje maf
Beetje een engerd
omg hoe kun je je hier nou een jaar mee bezig houden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet. En dit drama duurt al een jaar of zo.
Bottomline: Neo567 vond Blurk leuk, Blurk hem in eerste instantie ook. Toen niet meer. En nu voelt hij zich afgewezen en spamt ie bij tijd en wijle zijn verhaaltje. Zoiets.
Deze valt nog mee, want er komt geen geneuk op begraafplaatsen en onder invloed van coke aan te pas.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet. En dit drama duurt al een jaar of zo.
Bottomline: Neo567 vond Blurk leuk, Blurk hem in eerste instantie ook. Toen niet meer. En nu voelt hij zich afgewezen en spamt ie bij tijd en wijle zijn verhaaltje. Zoiets.
Deze valt nog mee, want er komt geen geneuk op begraafplaatsen en onder invloed van coke aan te pas.
amenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef Kreator het volgende:
Kutmods met dat deleten ook altijd.
Eigenwijsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb dat ik begin te ijlen, hehe. Ken je denk wel als je ziek bent, of niet?
Maar nee, ik blijf tot vanavond de meeting en als ik het echt niet trek, ga ik naar huis. Aardig dat je ernaar informeert
Nee, dat is juist het zieke. Ze hebben elkaar nooit in het echie gezien en in zijn hoofd maakt hij de meest wack verhalen over haar seksleven. Die hij dan af en toe weer ergens neerpleurt. In plaats van dat ie nu eens die tijd en energie in zichzelf steekt en hulp zoekt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omg hoe kun je je hier nou een jaar mee bezig houden?
Mafbol
Maar als er geneukt is op begraafplaatsen en zo weet ie toch wie ze is?
Of heeft ie gatenkaas hersens door die coke?
arm meisjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is juist het zieke. Ze hebben elkaar nooit in het echie gezien en in zijn hoofd maakt hij de meest wack verhalen over haar seksleven. Die hij dan af en toe weer ergens neerpleurt. In plaats van dat ie nu eens die tijd en energie in zichzelf steekt en hulp zoekt.
Die zit in KPD ergensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:24 schreef Kreator het volgende:
Is dit trouwens het centrale sexdate topic? Dan zit ik goed.
Die vraag begint langzamerhand grappig te wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:27 schreef Civilian het volgende:
Ik kom ook maar weer eens om 't hoekie kijken
Heb ik nog iets/iemand gemist?
Gisteren was het volle maan. Met een maansverduistering, zelfs. Dat schijnt een invloed te hebben op bepaalde mensen.quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:24 schreef Kreator het volgende:
Is dit trouwens het centrale sexdate topic? Dan zit ik goed.
Je werkt toch wel vaker van thuis uit. Zou het zeker doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef Adolecens het volgende:
Ik denk dat ik maar weer huiswaarts keer, hier is het ook niks
Het is maar een wazig plaatje hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:25 schreef JonKeL het volgende:
Ja tering zeg, ik wil het ook lezen en TIETEN zien!!!
Wel of geen Blurk, qua tieten zat het best goed geloof ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef Ripley het volgende:
Ik had tot vandaag nog nooit van Blurk gehoord eerlijk gezegd
Ja maar tieten zijn tietenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is maar een wazig plaatje hoor.
Lekke band en ruzie met je baas over tijd..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zoethoutthee en de was opvouwen
Het leven kan soms best goed zijn
Gadverdamme zoethouttheequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zoethoutthee en de was opvouwen
Het leven kan soms best goed zijn
Dan zie je ze toch nog eens?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:25 schreef JonKeL het volgende:
Ja tering zeg, ik wil het ook lezen en TIETEN zien!!!
Kaneeltheequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gadverdamme zoethoutthee![]()
Gister pakte ik kaneel thee, tenminste dat dacht ik. Gadverdamme wat is zoethoutthee smerig
Mijn baas was vandaag erg blij met mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lekke band en ruzie met je baas over tijd..het leven kan soms best goed zijn..
Cola Light, cappuccino en groene en rooibos theequote:
Jajaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
He, kaneelthee is wel lekker![]()
Kersenthee
Overigens drink ik 3x per jaar thee ofzo![]()
quote:
Witte thee: ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
Ben ik nog aan het wennen aan witte thee, komen ze hier aan met zoethouthee en kaneelthee.
Wat een vreemde soorten allemaal.
1x als ik ziek ben, 1x als ik er trek in heb en 1x om wel de thee smaak te drinken die ik in gedachten hadquote:
Goedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
1x als ik ziek ben, 1x als ik er trek in heb en 1x om wel de thee smaak te drinken die ik in gedachten had![]()
Ik drink eigenlijk altijd koffie en cola.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
Damn, lekker wijf/koppie zeg, tering![]()
NICE! Wat is een S95 eigenlijk??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In uw gelaat!
allang!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:53 schreef Kluts het volgende:
Zo. Iedereen uitgereld hier?
Betekenis Howlquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Howl het volgende:
Zoethoutthee en Rooibosthee![]()
Voor de rest vind ik theesmaakjes best lekker. Jammer dat Pickwick tegenwoordig geen perzikthee meer heeft. Dat vond ik het lekkerste smaakje.
Hey, ga jij eens even heel snel van de zon en het strand genieten!quote:
Howl 24 up, 10 down love ithate itquote:
De juiste reactie is dan "Wat? Ik ga weg van fok!!!!! Ow, en dit is de lijst van geheime scharrels!!!"quote:
Ja jij ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat? Ik ga weg van fok!!!!! Ow, en dit is de lijst van geheime scharrels!!!
Dat was kort maar krachtig dan.quote:
Oja. Damn. Ik zal je tip onthouden Rip.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
De juiste reactie is dan "Wat? Ik ga weg van fok!!!!! Ow, en dit is de lijst van geheime scharrels!!!"
Hoe dat zo. Omdat ik wel neuk?quote:
Howl!quote:
Owquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja. Damn. Ik zal je tip onthouden Rip.
[..]
Hoe dat zo. Omdat ik wel neuk?
Ik hoef iig niet 's ochtends op achterlijke tijden weg.quote:
Haha. Nee daar had ik nog niet aan gedacht toen ik mijn nick koos.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Howl 24 up, 10 down love ithate it
a hella fucking long poem by alan ginsburg
Have you read "howl"? Its hella long!
Ik sla wel terug. Just so you know.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat merk ik!
Tijd om er eens wat aan te doen. *zweep pakt*
Ga jij voor kwaak koken en gaat kwaak eten?!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
Hoihoi, ben ik weer. is er al een concrete eet en kookdate afgesproken?
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sla wel terug. Just so you know.
Mwah. Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is nog niets concreets afgesproken zover ik weet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
Hoihoi, ben ik weer. is er al een concrete eet en kookdate afgesproken?
Salarisverhoging gehad, ik begin steeds beter te worden in Fifa, en met de rest gaat het ook goed.quote:
Daar is niksquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar is niksaan.
Nu niet gelijk te vrijpostig worden he.
nee, er waren wat mensen die samen wilden koken en eten hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga jij voor kwaak koken en gaat kwaak eten?!
Je vraagt ons toch niet om terug te lezen he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, er waren wat mensen die samen wilden koken en eten hierzie het begin van dit topic en het eind van het vorige
Neh. Ik neuk al teveel blijkbaar. Straks gaan mensen nog denken dat ik een slet ben.quote:
Jaaah, maar ik ben aan het werk en kan niet alles volgen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, er waren wat mensen die samen wilden koken en eten hierzie het begin van dit topic en het eind van het vorige
So? Als jij neukt zoveel je zin hebt, dan is dat toch prima?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neh. Ik neuk al teveel blijkbaar. Straks gaan mensen nog denken dat ik een slet ben.
oi!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef Duimelot het volgende:* duimelot komt ook es ffies kijken
Kutquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neh. Ik neuk al teveel blijkbaar. Straks gaan mensen nog denken dat ik een slet ben.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef Duimelot het volgende:* duimelot komt ook es ffies kijken
nog ongeveer 73 uur en 35 minutenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bijna weekend, bijna toyboy tijd!
t begint ietwat frustrerend te raken maar sja er is niet zoveel keus hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:25 schreef Murmeli het volgende:
hoi duimie! hoe is het met je? nog lekker verliefd?
Hij komt vrijdag avond al!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog ongeveer 73 uur en 35 minuten
als alles goed gaat en we elkaar niet eerder beu zijn dan blijft ie ook tot maandagmorgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij komt vrijdag avond al!ooohhh.. jij gaat zo slecht slapen komend weekend!
waarom frustrerend? omdat je hem niet ziet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
t begint ietwat frustrerend te raken maar sja er is niet zoveel keus he
Tof man! Lekker!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Salarisverhoging gehad, ik begin steeds beter te worden in Fifa, en met de rest gaat het ook goed.
Met jou?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aiaiai en ik hield me nog wel zo in
Tuurlijk ga je heerlijk slapen! maar wel kort!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als alles goed gaat en we elkaar niet eerder beu zijn dan blijft ie ook tot maandagmorgen
we gaan juist heeeeeeeeeerlijk slapen hahaha
Die jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Murmeli het volgende:
Hee cuetje is er ook weer. ons niet lieve meisje
Duim.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef Duimelot het volgende:
* duimelot komt ook es ffies kijken
Leuk!! enjoy! ik weet niet wanneer ik mijn date weer zie. we hebben vandaag ontdekt dat we geen goede planners zijnquote:
Niet lief?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef Murmeli het volgende:
Hee cuetje is er ook weer. ons niet lieve meisje
ligt eraan of je wilt weten wat het plan van het eten was.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Je vraagt ons toch niet om terug te lezen he?
niet plannen telt dat ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk!! enjoy! ik weet niet wanneer ik mijn date weer zie. we hebben vandaag ontdekt dat we geen goede planners zijn
ja duurt lang hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom frustrerend? omdat je hem niet ziet?
niet frustreren hoor, het komt heus wel goed, linksom of rechtsom
ja dat zegt zequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet lief?
Ik mis alle veranderingen hehe.
Alleen voor de avond. Net als gisteren. En waarschijnlijk morgen ook weer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Gezellig, alleen voor de avond, of blijft ze een paar daagjes.
oh dan weet jij meer dan wijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je heerlijk slapen! maar wel kort!Andere dingen te doen 's nachts!
Yep.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
omg krijgt nu iedereen van die betty een pm over blurk
ja ik zag het, heb hem maar gedelete. wie is blurk?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
Yup..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
yepquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
Verliefd Q?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen voor de avond. Net als gisteren. En waarschijnlijk morgen ook weer.
Yup.. niet liefquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet lief?
Ik mis alle veranderingen hehe.
heel geloofwaardig als je al diequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word dit jaar niet verliefd. Goede voornemens weet je?.
Geloof er niks vanquote:
Niet?quote:
If so, dan ben ik ook gek en verkeerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
So? Als jij neukt zoveel je zin hebt, dan is dat toch prima?of denk ik nu plotseling gek en verkeerd enzo???
Nieuwsgierig?quote:
Zijn we samen gek en verkeerd.. tof!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
If so, dan ben ik ook gek en verkeerd.
Oh.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heel geloofwaardig als je al diepost
Ja, waar the fuck gaat dat dan weer over?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
Dat doe je toch niet? Het is datquote:
Delete en verder geen aandacht aan besteden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, waar the fuck gaat dat dan weer over?
Neuhquote:
And so I did. Ik ben goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Delete en verder geen aandacht aan besteden.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
NeuhMaar dat is aan jou om te bewijzen zou ik zeggen
veel plezier, en eet smakelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik gaat er vandoor .. laterr!!!
Eten op kosten van de baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |