want dat is was je beste vriend oid?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want ik de nieuwe vriend van mijn ex al zijn hele leven.
Nog iemand. Dat zijn al 3 mensen die het een leuk idee vinden.quote:
Nee, nog erger mijn broertje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
want dat is was je beste vriend oid?
Hehe, ja er is een plaatjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef Murmeli het volgende:
is het plaatje er ook opgekomen bij de OP? ik zie alleen een kruisje
Ik zie wel de OP zal hij hoort.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef Murmeli het volgende:
is het plaatje er ook opgekomen bij de OP? ik zie alleen een kruisje
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, nog erger mijn broertje.![]()
Maar ik heb er vrede mee. Aangezien hij niet wist dat het mijn ex was.
Gaaf! al gezoend?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Birgit (mijn date van gister) komt zo langs
Sucseks. Ik bedoel veel plezier.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie wel de OP zal hij hoort.
Ach jongere broetjes krijgen toch afdankertjes.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
damn...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow, ik wil echt geen ex van mijn zus. Als hij hem daarin heeft gestoken komt hij er hier niet in zeg maar plat gezegdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De intentie was er maar kon niet echt gebeuren omdat er een auto achter ons stond... dus vluchtig zoentje... straks zal het zeker gebeurenquote:
Nou er zijn toch wel regeltjes wat dat betreft, maar als je er geen probs mee hebt maakt het natuurlijk niet uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jongere broetjes krijgen toch afdankertjes.
Ik wil best meedoen als ik welkom ben. Lijkt me leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog iemand. Dat zijn al 3 mensen die het een leuk idee vinden.
Ik heb het uitgemaakt. En een paar maanden later kwam mijn broertje haar tegen op zijn werk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
damn...
ja hangt er vanaf, als ik of we het samen zouden uitmaken dan staat voor iedereen de poort open natuurlijk...
als zij het heeft uitgemaakt dan kon ik hier waarschijnlijk niet zo goed mee leven
neen andere birgitquote:
omdat je de stap niet waagde bedoel je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De intentie was er maar kon niet echt gebeuren omdat er een auto achter ons stond...
dan zou ik er om kunnen lachenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het uitgemaakt. En een paar maanden later kwam mijn broertje haar tegen op zijn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |