Vetzak.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:14 schreef error32 het volgende:
Ik heb goddomme al meer dan een week geen frietjes gegeten
Halen doe ik niet aan, maak ze altijd zelf. Maar omdat ik telkens laat thuis was is het er niet van gekomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat doe je zelf.Ga halen dan!
Dat kan ook. Ik maak ze nooit zelf. Vind ik zoveel moeite.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef error32 het volgende:
[..]
Halen doe ik niet aan, maak ze altijd zelf. Maar omdat ik telkens laat thuis was is het er niet van gekomen.
Je kan ook gewoon thuis van die diepvries friet of van die voor gesneden verse friet van de farmfriet in het frietvet smijten, niet veel werk en je moet het huis niet uitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik maak ze nooit zelf. Vind ik zoveel moeite.
Dat is niet zoveel werk idd. Dat doe ik soms wel, voorgesneden friet bakken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:27 schreef Yueh het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon thuis van die diepvries friet of van die voor gesneden verse friet van de farmfriet in het frietvet smijten, niet veel werk en je moet het huis niet uit
Friet snijden is echt zo'n lekker `zen` momentje voor jezelf voordat je kunt genieten van de goudgele rakkersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is niet zoveel werk idd. Dat doe ik soms wel, voorgesneden friet bakken.
Maar friet zelf snijden niet.
.quote:
Waarom heb ik gister dan friet op?quote:
Dat heb jij niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:50 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Waarom heb ik gister dan friet op?
Hmmm ik bestelde toch echt frietje zonder, zeer raarquote:
Je droomde het.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Hmmm ik bestelde toch echt frietje zonder, zeer raar
Wat weet jij daar nou van.quote:
Ja, ik ben altijd aanwezig bij andermans dromenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van.Was je erbij?
ben je zonder mij friet gaan eten, bitch die je bentquote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Hmmm ik bestelde toch echt frietje zonder, zeer raar
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd aanwezig bij andermans dromen
Ja maar dat was toch een droom zei ik netquote:Op zondag 15 februari 2009 16:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij het friet bestellen slimmerik.![]()
Dat denk je maar.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:45 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch een droom zei ik net
Patatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |