frietje oorlogquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en dan ook ff een patatje oorlog scoren
Nee een frietje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en dan ook ff een patatje oorlog scoren
ik vond het zo stom dat ze destijds besloten dat een patatje oorlog (met soldaatjes) moest worden veranderd in een frietje feest (met confetti)quote:
en wat voor bewijs denk je te hebben met dat Belgische stripboek?quote:
Belgen en pseudootjes zeggen frietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en wat voor bewijs denk je te hebben met dat Belgische stripboek?
Wat weten vrouwen nu van friet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vond het zo stom dat ze destijds besloten dat een patatje oorlog (met soldaatjes) moest worden veranderd in een frietje feest (met confetti)
dit vanwege de oorlog ergens (bosnie geloof ik)
het is en het blijft PATAT
dat weet toch iedereen?
Friet klinkt beter dan patat. Suske en Wiske en de gouden patat, dat ligt toch niet lekker in de mond?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en wat voor bewijs denk je te hebben met dat Belgische stripboek?
van friet weet ik niksquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:41 schreef Yueh het volgende:
[..]
Wat weten vrouwen nu van friet.![]()
Echt.
Het is trouwens friet hé,
Patat![]()
Frietsmikkel
ksssssssssssssssssstquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:41 schreef Yueh het volgende:
[..]
Wat weten vrouwen nu van friet.![]()
Echt.
Het is trouwens friet hé,
Patat![]()
Frietsmikkel
Maar zo hoort het niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ksssssssssssssssssst
allee menneke, hier noemen ze het patatekes
Patat jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
van friet weet ik niks
maar ja zolang ik maar verstand van patat heb is het goed
Maar dat is dus fout héquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ksssssssssssssssssst
allee menneke, hier noemen ze het patatekes
in Nederland wel, in België en aanverwante nederzettingen nietquote:
allee menneke, we praten over Nederland, niet over Belgiëquote:
Het is friet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Het vierde topic al over dit, maar gelijk geven, ho maar
dat ligt aan die frietroepersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:02 schreef TinySocks het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft dus gelijk.
Als een hoop mensen gewoon niet snappen dat het friet is dan is dit zeker niet het laatste deel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja dat doe je zelf.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:14 schreef error32 het volgende:
Ik heb goddomme al meer dan een week geen frietjes gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |