abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_234382
Bah. Allereerst was ik verbaasd dat Willem nu nog steeds niet is genomineerd (ik heb BB een tijd gemist maar ja..het einde nadert en ik ben nu toch wel benieuwd wie een kans maakt op de eindoverwinning).

Met afkeuring heb ik bekeken hoe Willem en Ruud het 'weer goed maakten met elkaar'.

'Het gaat niet om jou joh', zegt Willem terwijl Ruud nog steeds ondersteboven is vanwege het feit dat een maatje hem in de steek laat, zo kun je het zeggen.

'En als ik mocht winnen, dan krijg je toch wel die 10 ruggen van me.' zegt onze barmhartige Willem.

YEAH RITE!

Aan Ruud: als je donderdag het huis mocht verlaten en je leest dit...laat je niet gek maken door dat achterbaks toetje uit Friesland.

We zien de maatschappij nu in verkleinde vorm: ook het BB-huis wordt getroffen door een verschijnsel dat ook zo vaak voorkomt in real-life. Ellenbogengebruikende, kwijlende hielenlikkers die iemand compleet neersabelen achter iemands rug om en vrolijk en vriendelijk doen in hun gezicht.
Nu hoor ik het al: 'maar ja, jij doet het ook nu Tripsie, in deze post.'

Yup, wellicht wel. Maar come on....we maken ons altijd druk over dit soort gedrag en uiteindelijk wordt het maar weer goedgepraat op een bepaalde manier: 'Wat had jij gedaan...., toch maar goed van hem ondanks al die tegenstand....' en uiteindelijk wordt de persoon zelfs geprezen.

No more!

De Oude Grieken hadden het immers al over hubris: een bijna grenzeloze overmoed. Dat werd door de goden afgestraft, genadeloos. Zelfverzekerd...prima. Willem echter dient een lesje in bescheidenheid te krijgen.
Misschien een idee voor een groepsopdracht.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 21 December 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_234383
graag alles over nominaties en gal over willem etc. in verzameltopics, er zijn er genoeg
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')