abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:14:19 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_65905336
usw.
The End Times are wild
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:16:47 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_65905395
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

En het is voor een goed doel, het in stand houden van de HRA
Och, dat zegt me dan weer niets, maar als er iets in stand te houden valt ben ik graag van de partij.
pi_65905512
Komop Frollo, niet zo zijig. laten we de HRA naar de gallemiezen helpen, wat het ook moge zijn.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:23:44 #4
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_65905600
Ik had ook geen zin, Gellius.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:24:10 #5
15967 Frollo
pi_65905618
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef Gellius het volgende:
Komop Frollo, niet zo zijig. laten we de HRA naar de gallemiezen helpen, wat het ook moge zijn.
Oh, da's ook best. Ik denk dat ik het maar laat afhangen van wat de minste moeite kost.
pi_65905624
Hypotheek Rente Aftrek? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65905800
Dat vind ik mooi, iemand die in deze tijden, met de kranten vol van doem, crisis, Grote Depressie, zichzelf succesvol zo afzijdig heeft weten te houden van de malaise dat hij niet weet wat HRA is
pi_65905836
Ik heb zàt te rommelen thuis. Net hele mooie nieuwe archiefdozen gekocht, op folioformaat (model "gemeentearchief" , ), dus ik zou mijn archief opnieuw kunnen indelen. Ik ga vanmiddag een NASje kopen, zodat ik mijn digitaal archief nu eindelijk kan back-uppen en zo weer ruimte heb voor het scannen van oude familiefoto's en dia's. Ik moet de trapleuningen nog steeds terughangen. Ik zou de berging kunnen uitruimen. De kabelgoot zit nog niet onder het nieuwe bureau van de teerbeminde. Ik zou een lekker brood kunnen bakken, ondertussen. Of een uurtje prakkizeren over een nieuwe boekenkastoplossing. Zoveel te doen!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:32:23 #9
15967 Frollo
pi_65905867
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:30 schreef ShadyLane het volgende:
Dat vind ik mooi, iemand die in deze tijden, met de kranten vol van doem, crisis, Grote Depressie, zichzelf succesvol zo afzijdig heeft weten te houden van de malaise dat hij niet weet wat HRA is
Och, ik weet uiteraard wel waar de letters voor staan, ik heb er alleen geen mening over.
pi_65905935
O, ik had de connectie echt niet gelegd. Ik lees eigenlijk alleen de literatuur- en wetenschapsbijlage van de krant. .
pi_65905957
Ik was zondag in Schuitendiep, er was toen ook een luidruchtige groep, maar misschien was het nog de echo van jullie.

Aldus.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:35:55 #12
15967 Frollo
pi_65905964
En van die crisis en Grote Depressie merk ik ook niks trouwens.
pi_65906022
Loewies moet z'n PI's niet zo verwaarlozen.
Aldus.
pi_65906121
Een TTKLPT zonder PI is niet zo fraai inderdaad.
pi_65906910
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zàt te rommelen thuis. Net hele mooie nieuwe archiefdozen gekocht, op folioformaat (model "gemeentearchief" , ), dus ik zou mijn archief opnieuw kunnen indelen.
Rommelen in huis betekent voor jou dus dat je daadwerkelijk nog wat nuttige dingen doet. Ik kan zo een middag in huis rommelen en me dan later afvragen wat ik in godsnaam gedaan heb.

Meestal komt het neer op: boekje lezen, even teleteksten voor het laatste nieuws, koffie drinken en muziek luisteren en daar een sigaretje bij roken, de kat aaien, een haarmaskertje nemen (dat líjkt nuttig maar of dat ook werkelijk zo is, is nog maar de vraag..), een sms-je sturen naar iemand, even de krant lezen, iets opzoeken (cd of boek of een foto) waar ik ineens aan moet denken, bedenken 'ik ga nu even de afwas doen' naar de keuken lopen en mijn oog laten vallen op iets waardoor ik afgeleid word waarna ik na een uurtje denk 'oh ja, ik wilde gaan afwassen'. En dan gebeld worden door een vriend(in) die me vraagt of ik nu eindelijk die ene cd al heb beluisterd (of dat ene boek heb gelezen) en dat blijkt dan meestal niet zo te zijn en dat moet ik dan meteen doen natuurlijk (die afwas komt later nog wel) en uiteindelijk word ik dan weer door iemand anders gebeld die vraagt of ik even mee ga een wijntje drinken. Dan spreken we over een uurtje af en dan komt het er eigenlijk altijd op neer dat ik een kwartier te laat kom want ik moest nog even snel douchen en aankleden, en voordat ik de deur uitstap beloof ik mezelf dat als ik terugkom ik toch écht even die afwas zal doen....(en dan blijkt, terwijl ik al met mijn fiets half buiten sta dat de kat eigenlijk nog eten moet, en omdat ik het dan zo zielig vind als ie zonder eten zit terwijl ik gezellig een wijntje drink ren ik dan nog snel even naar de keuken, maar dan moet ik nog harder fietsen want ik vind het zo lullig om iemand lang te laten wachten op me en dan kom ik dus totaal gehaast aan en dan lijkt het alsof ik het enorm druk heb gehad..).
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:14:29 #16
15967 Frollo
pi_65906942
Misschien dat je amant de afwas kan doen?
pi_65907036
Ja, ik zal hem even bellen dat ie langs moet komen voor de afwas. .
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:23:05 #18
15967 Frollo
pi_65907220
Heel goed. Ik bedoel, jij zult toch ook weleens iets voor hem strijken?
pi_65907225
Nou ja, in de praktijk hang ik natuurlijk ook vaak uren wezenloos achter de pc, laten we er geen doekjes om winden.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:28:01 #20
15967 Frollo
pi_65907382
Valt helemaal opgaan in een meeslepende, diepgaande RPG of RTS ook onder 'uren wezenloos achter de pc hangen'?
pi_65907543
Jazeker! Hoewel het daar zelden meer van komt. Dat was toch meer iets van voor het samenwonen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:36:07 #22
15967 Frollo
pi_65907606
Zondagavond is mijn vaste computeravond, daar komt niets of niemand tussen. Dat werkt prima.
pi_65908153
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef Frollo het volgende:
Heel goed. Ik bedoel, jij zult toch ook weleens iets voor hem strijken?
Vooralsnog kook ik voor hem en vanmorgen heb ik eieren staan bakken. Hij geeft mij antieke spullen én veel boeken. Het lijkt me duidelijk waarom ik verliefd ben.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:06:48 #24
15967 Frollo
pi_65908534
Een boekenschenker, heel goed.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:07:33 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_65908565
Hoi.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:07:48 #26
15967 Frollo
pi_65908569
Lienekien.
pi_65908714
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Frollo het volgende:
Valt helemaal opgaan in een meeslepende, diepgaande RPG of RTS ook onder 'uren wezenloos achter de pc hangen'?
Dat zijn dan weer drieletterige afkortingen die mij niks zeggen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:14:07 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_65908745
RPG is Role Playing Game, vermoed ik.
pi_65908759
Een antiekgever! Ook niet mis!
pi_65908796
Zo k_man, jij komt nog eens ergens!
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:18:45 #31
15967 Frollo
pi_65908888
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:14 schreef Lienekien het volgende:
RPG is Role Playing Game, vermoed ik.
Correct. En RTS is Real Time Strategy.

En dan hebben we natuurlijk ook nog TBS, Turn Based Strategy, en dat is ook leuk.
pi_65909035
Ik heb koppijn.
Aldus.
pi_65909339
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:13 schreef mane het volgende:
Dan spreken we over een uurtje af en dan komt het er eigenlijk altijd op neer dat ik een kwartier te laat kom want ik moest nog even snel douchen en aankleden, en voordat ik de deur uitstap beloof ik mezelf dat als ik terugkom ik toch écht even die afwas zal doen....(en dan blijkt, terwijl ik al met mijn fiets half buiten sta dat de kat eigenlijk nog eten moet, en omdat ik het dan zo zielig vind als ie zonder eten zit terwijl ik gezellig een wijntje drink ren ik dan nog snel even naar de keuken, maar dan moet ik nog harder fietsen want ik vind het zo lullig om iemand lang te laten wachten op me en dan kom ik dus totaal gehaast aan en dan lijkt het alsof ik het enorm druk heb gehad..).
Zo herkenbaar... *snik*

Ik heb nog wat leerlingen van je mogen aanschouwen bij het debattoernooi afgelopen zaterdag. Ik vond vooral de Hindoestaan-met-bijbehorende-onuitspreekbare-naam grappig, die in plat Haags zijn redevoering hield.
pi_65909417
TBS is natuurlijk het koninklijke genre voor bezonken types zoals ik.
pi_65910139
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:35 schreef ShadyLane het volgende:

Zo herkenbaar... *snik*
Ja, eng eigenlijk hè.
quote:
Ik heb nog wat leerlingen van je mogen aanschouwen bij het debattoernooi afgelopen zaterdag. Ik vond vooral de Hindoestaan-met-bijbehorende-onuitspreekbare-naam grappig, die in plat Haags zijn redevoering hield.
Dat is denk ik een zesdeklasser die ik niet goed ken. Ik vind het sowieso vaak hilarisch om te zien hoe overserieus die leerlingen zichzelf storten in die debatten en hoe ze hartstochtelijk argumenten verkondigen die geen hout snijden. En dan heel beteuterd kijken als ze daarop worden gewezen. . Leuk dat je daar was!

Wist je trouwens dat ze al een paar jaar niet meer mee doen met die Lagerhuis toernooien omdat de juryleden enorm bevooroordeeld waren vaak. Ze wilden de leerlingen van mijn school niet laten winnen omdat ze 'arrogant' zijn. De docent Nederlands die de debatclub leidt vond het zo onrechtvaardig dat hij het nu boycot.
pi_65911558
Ik zit er nog niet zo goed 'in', maar heb inderdaad ook al soortgelijke verhalen gehoord. En die juryleden vind je vaak op verschillende toernooien terug ook, dus ze zijn lastig te ontlopen.

Ik vond het heel leuk, heb met name in de finales een aantal grote talenten bezig gehoord en gezien .
pi_65911991
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:34 schreef Gellius het volgende:
O, ik had de connectie echt niet gelegd. Ik lees eigenlijk alleen de literatuur- en wetenschapsbijlage van de krant. .
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_65912070
Over doem, crisis en Grote Depressie gesproken: het huis is nog steeds niet verkocht.
pi_65912395
He bah, Claudia. Plannen voor een andere strategie? (prijs verder laten zakken, verhuur?)

mane, ik krijg net een bericht binnen over een 'open debattraining' in de Tweede Kamer, vooral bedoeld voor leraren gs en maatschappijleer. Iets voor jou? Ik ga proberen of ik ook mag .
pi_65913575
quote:
Amsterdam, Dinsdag 10 Februari

Geachte Mijn Heer [Gellius]

gisteren was ik bij u langs geweest over die stage gesprek en toen wist ik niet hoeveel stage uren ik moest lopen.
Maar het andtwoord is 70 dagen van 8 uur of 560 uur stage.

Hopenlijk heeft u er genoeg aan.

Hoogachtendt,

[aspirant stagiair]
!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:54:27 #41
15967 Frollo
pi_65913679
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef Gellius het volgende:

[..]

!
Auw, mijn ogen!
Kun je de volgende keer niet gewoon tubgirl plaatsen of zo?
pi_65913700
Aldus.
pi_65913757
Wat gaat die voor werk doen als stage, Gellius?
pi_65913953
Licht administratief ICT-gerelateerde klusjes, thaleia. Meer moest ik hem maar niet laten doen. Ernstiger is zijn verlegenheid: hij heeft me maar twee keer aangekeken tijdens het gesprek, dat opende met:

Gellius: Zo! Welkom, kom binnen, ga zitten. Kon je het vinden?
Stagiair: "Jawel mijnheer"
Gellius: Je bent wel een half uur te laat!
Stagiair: "Ik was verdwaald mijnheer"
Gellius: .
pi_65913989
Nouja, uiteindelijk kon ie het dus wel vinden
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:03:43 #46
15967 Frollo
pi_65914018
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:02 schreef ShadyLane het volgende:
Nouja, uiteindelijk kon ie het dus wel vinden
Een pientere knaap dus.
pi_65914046
Ik heb regelmatig in Amsterdam geboren en getogen stagiairs die hun weg totaal niet kunnen vinden in de stad. Die zijn dan vrijwel nooit Noord of Zuidoost uitgeweest. Heel wonderlijk.
pi_65914231
Ik was de subjectregel nog vergeten, die was ook heel fraai:
quote:
Subj: (een korte brief) aantal stage uren: "[naam aspirant stagiair]"
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:10:14 #49
15967 Frollo
pi_65914247
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:04 schreef Gellius het volgende:
Ik heb regelmatig in Amsterdam geboren en getogen stagiairs die hun weg totaal niet kunnen vinden in de stad. Die zijn dan vrijwel nooit Noord of Zuidoost uitgeweest. Heel wonderlijk.
Doet me denken aan de (meesterlijke) film La Haine. Mensen komen uit heel de wereld om Parijs te zien, maar de drie hoofdpersonages, die er toch op een stief kwartiertje metroën vandaan woorden, waren er nog nooit geweest.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:37:00 #50
11923 I.R.Baboon
pi_65917742
Heb jij ook al didactische vaardigheden, gellius?
pi_65918421
Ik kreeg afgelopen week dit mailtje:
quote:
Beste Claudia [Achternaam],

Het is mogelijk u mail te forwarden hoe gaat dit precies in ze werk:

1)Logt u in op: [domein]
2)Eenmaal ingelogd gaat u naar Forwarders, Create new E-Mail Forwarder en zet daar het mail adres wat u wilt forwarden en naar welk e-mail adres dat geforward moet worden.

Krijgt u een fout terug als u een mail probeert te verzenden naar [mailadres]? en vanwaar probeerd u er heen te mailen?
pi_65918639
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:15 schreef ShadyLane het volgende:
He bah, Claudia. Plannen voor een andere strategie? (prijs verder laten zakken, verhuur?)

Ze hebben gewoon nog niet gereageerd op het tegenbod, dus we wachten af. Er zijn inmiddels weer andere mensen wezen kijken.

Strategie is hoofd koel houden.
pi_65918968
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb jij ook al didactische vaardigheden, gellius?
Ik vind het altijd leuk om zo'n probleemgevalletje onder handen te nemen, ja .
pi_65922580
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ze hebben gewoon nog niet gereageerd op het tegenbod, dus we wachten af. Er zijn inmiddels weer andere mensen wezen kijken.

Strategie is hoofd koel houden.
Ja, en nadat ik het gepost had bedacht ik me dat je had besloten het uit handen te geven aan de makelaar, niet?
Hoofd koel houden, ja, maar da's lastig! Ik zie mezelf in staat op een gegeven moment impulsief een flink verlies te nemen om maar van het gedoe af te zijn. (Dat is waarschijnlijk waarom het verstandig is de strategie aan een makelaar over te laten)
pi_65922627
Bij ons ook doem, depressie, Grote Crisis. Er was al een hele tijd veel onvrede op mijn werk, en daardoor is er nu een ware brain drain gaande. Jammer dat die drain niet een en dezelfde kant op gaat, anders zou ik gezellig met ze meegaan .
pi_65923269
Hier ook mineur, ik vrees met grote vreze mijn nul uur te gaan verliezen.
Ben uitgenodigd voor twee sollicitatiegesprekken, een gesprek al gehad en die willen me nogmaals spreken. Maar in tijden van crisis verkeer ik niet in de positie hooghartig aan de kant te blijven staan. Ofzo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65923270
En het coachingstraject gaat niet door. Het bestaat nl. niet meer Ze hadden de website nog niet geupdate. Het is vast helemaal verkeerd en niet constructief enzo, maar ik ontving het nieuws met grote opluchting. Je kunt ook best al biertjes drinkend aan jezelf werken.
pi_65923420
Wellicht kun je je welwillendheid tonen door ja te zeggen op een zeer tijdelijk project?
pi_65923510
Helaas, tijdelijke projecten worden momenteel helemaal niet aangeboden (in het noorden). Vandaar deze noodsprong. Overigens hoef ik alleen mijzelf & lief te plezieren, dus ik doe het mezelf aan.
Ik wil gewoon wat geld bijverdienen, dan kan er op motorrijles gegaan worden, verbouwd, op vakantie, van die dingen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65923545
Coachingstrajecten en POPplannen zijn precies de redenen waarom ik geen vast werk meer blief.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:37:20 #61
11923 I.R.Baboon
pi_65923850
Woensdag moet ik op gesprek. En dankzij SL heb ik ook al een mooie backupvacature.
pi_65924029
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:28 schreef sigme het volgende:
Ik wil gewoon wat geld bijverdienen, dan kan er op motorrijles gegaan worden, verbouwd, op vakantie, van die dingen.
Zo werkt dat natuurlijk voor alle mensen, alleen ervaar jij het wat directer. Hopelijk krijg je straks ook gewoon lol in het werken! Ik kan erg opkijken tegen weer aan de slag moeten, maar ook dat hoort erbij.
pi_65924101
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:20 schreef ShadyLane het volgende:
En het coachingstraject gaat niet door. Het bestaat nl. niet meer Ze hadden de website nog niet geupdate. Het is vast helemaal verkeerd en niet constructief enzo, maar ik ontving het nieuws met grote opluchting. Je kunt ook best al biertjes drinkend aan jezelf werken.
pi_65924125
Oh, het scheelt dat ik mijn werk erg leuk vind, ik vind het alleen vervelend dat het zoveel tijd vreet.

Hoe gaat het met jouw werk, Claudia?
pi_65924640
Mijn werk is hartstikke leuk. Ik zit nu in de MSN-fase. De leerlingen houden thuis een week een logboek bij over wat ze allemaal doen in hun vrije tijd. De verhalen die ze schrijven zijn hilarisch. En er zitten van die onverwacht lieve leerlingen tussen. Een Turkse jongen vraagt elke dag aan me: "Mevrouw, mag ik mijn logboek al invullen?" En dan zeg ik: "Nee, nog niet, het is iets te vroeg. Je moet nog een paar uurtjes wachten." En als hij het logboek dan eindelijk in mag vullen dan bedankt hij me. Ongelooflijk. Een andere jongen laat me elke dag filmpjes zien die hij maakt en op YouTube zet. Waanzinnig, zulke leerlingen.

Ik wou dat ik een puber als kind had. Die eerste jaren kunnen me gestolen worden. Na 10 jaar beginnen ze pas een beetje leuk te worden.
pi_65924852
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn werk is hartstikke leuk. Ik zit nu in de MSN-fase. De leerlingen houden thuis een week een logboek bij over wat ze allemaal doen in hun vrije tijd. De verhalen die ze schrijven zijn hilarisch. En er zitten van die onverwacht lieve leerlingen tussen. Een Turkse jongen vraagt elke dag aan me: "Mevrouw, mag ik mijn logboek al invullen?" En dan zeg ik: "Nee, nog niet, het is iets te vroeg. Je moet nog een paar uurtjes wachten." En als hij het logboek dan eindelijk in mag vullen dan bedankt hij me. Ongelooflijk. Een andere jongen laat me elke dag filmpjes zien die hij maakt en op YouTube zet. Waanzinnig, zulke leerlingen.
quote:
Ik wou dat ik een puber als kind had. Die eerste jaren kunnen me gestolen worden. Na 10 jaar beginnen ze pas een beetje leuk te worden.
Helemaal mee eens. Mijn zusje heeft een meisje van 13 en twee jongetjes van 2 en 4. Ik vind die oudste sinds een paar jaar wel te pruimen, dat kleine spul doet me niks.
pi_65925074
Er zitten ook heus wel leerlingen tussen die ongeïnteresseerd zijn, maar eigenlijk is het merendeel gewoon erg leuk. En dit zijn dus allemaal jongeren van het alom verguisde vmbo. Ik heb een zwak voor ze.

Ik ben trouwens wel blij dat ik straks na 4 maanden dataverzameling gewoon weer alleen met mezelf bezig kan zijn, hoor. Het is ook best vermoeiend om zoveel aandacht te geven en de dataverzameling te regelen. Dat ik betaald krijg om colleges te volgen, boeken te lezen en wat artikelen te schrijven maakt m'n werk perfect voor mij.
pi_65927634
Mijn stagiairs zijn zonder uitzondering vmbo/en dropouts met vooral heel weinig sociale vaardigheden. Ik vind het vooral leuk om ze daarin te begeleiden, de IT vaardigheden zijn ook leuk om te leren, maar dat vind ik eigenlijk bijzaak. Ik moet geregeld mijn eigen wereldbeeld bijstellen als ik zie hoe weinig die jongens eigenlijk snappen van de wereld. Hoe je dingen regelt. Hoe je iemand te woord staat. Hoe je je schriftelijk uitdrukt. Hoe je je verhoudt tot collega's. En, inderdaad, hoezeer een soort ingekankerd slachtoffer-denken je dagelijks functioneren negatief kan beïnvloeden. Ik leer daar wel van, hoor.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:15:04 #69
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_65927831
Wat krijgen jullie spannende werkgerelateerde e-mailtjes zeg! Dat vind ik zo spannend, dat het mij tot het volgende woord heeft gebracht: gompie! Nou, dat heb ik zeker al een jaar of zeventien niet meer gebruikt. Kan je nagaan hoe spannend ik het wel niet vind. Let wel, hier is geen greintje sarcasme bij. Krijg ik maar van die spannende werkgerelateerde e-mailtjes.

.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_65927998
Tsja JAM, voor jou heeft de lieve Heer een plekje in het okselhaar van de kunsten gereserveerd. Dat brengt nu eenmaal weinig werkgerelateerde mail met zich mee.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:38:58 #71
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_65928742
Dat schijnt men nogal vaak te roepen, de laatste tijd. Waar komt dat toch vandaan? Wat spookt men achter mijn rug om? De waarheid is dat ik gewoon als een saaie lul braaf naar mijn colleges ga en 's avonds runderstooflapjes voor het avondeten gebruik. Spannender wordt het niet.

Of is het dan toch dat Mozilla als correcte spelling voor 'runderstooflapjes' 'rundersperma' voorstelt? .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_65937575
Het was geen werkgerelateerd mailtje. Dit is gewoon mijn privémail.
pi_65938558
Ik heb alweer geen zin vandaag. Ik heb vast iets onder de leden.
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:33:52 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_65939428
En dan weer berichten over het optrekken van de pensioengerechtigde leeftijd.
pi_65939530
Daar maak ik me nu totaal niet druk om.
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:52:41 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_65939976
Nou kijk er es an, het valt alweer mee.
  Moderator woensdag 11 februari 2009 @ 09:53:48 #77
42184 crew  DaMart
pi_65940017
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kreeg afgelopen week dit mailtje:
[..]
Reactie: "Ik kreeg meerdere fouten terug toen ik een mail had verzonden."?
pi_65940158
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:33 schreef Lienekien het volgende:
En dan weer berichten over het optrekken van de pensioengerechtigde leeftijd.
Je bent pas 40 Lien!

Bovendien is gebleken dat 'men' nauwelijks de toekomst kan voorspellen, de krediet crisis kwam ook uit het niets.
Aldus.
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:59:14 #79
11923 I.R.Baboon
pi_65940167
Ik heb vandaag naar verhouding veel zin. Misschien komt het doordat het voor het eerst in maanden buiten licht was toen ik in de trein zat.
pi_65941253
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:59 schreef Z het volgende:

[..]

Je bent pas 40 Lien!

Bovendien is gebleken dat 'men' nauwelijks de toekomst kan voorspellen, de krediet crisis kwam ook uit het niets.
Precies. Ik ga pas over een jaar of dertig met pensioen, dus dat is teruggeëxtrapoleerd alsof ik in 1979 iets zinnigs over mijn economische positie van nu had kunnen zeggen. Ik geloof daar ook niet zo in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')