Je bent gewoon lui, daarom gaat mijn stem wederom naar jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:13 schreef golfer het volgende:
Mijn stem gaat naar childintime. Mag zij lekker een nieuwe opdracht verzinnen.
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:13 schreef golfer het volgende:
Mijn stem gaat naar childintime. Mag zij lekker een nieuwe opdracht verzinnen.
Dat is iets wat ik weiger te proberenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb op child in time gestemd. Golfer gebruikt garnalen
Ik proef regelmatig dingen die ik niet lust. Garnalen lust ik dus ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is iets wat ik weiger te proberenNoooooooooooooooooit
Ja, ik ook. Maar garnalen, no wayquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik proef regelmatig dingen die ik niet lust. Garnalen lust ik dus ook nog steeds nietMaar ik probeer bijna alles
belangrijkste is een nieuw gerecht voor de komende 2 weken, (laatste deel van de OP kun je kopiėren.)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef childintime het volgende:![]()
Euh..... Moet ik een nieuw gerecht verzinnen? Met foto erbij? En moet dat meteen een foto van m'n eigen gerecht zijn of een foto van hoe het niet moet?
En nee, ik lust ook geen gamba's, schaaldieren ed. Alleen de hollandse garnaaltjes vind ik nog weleens lekker en dan in een cocktail.
voor de meeste mensen geld denk ik wel hoe eerder hoe beter. (carnaval enzo, winkels dicht, dus voorraad kasten zijn weer leeg.)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:20 schreef childintime het volgende:
Oke, doe ik morgenavond even, goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |