Zelfde aantal stemmen, dus die mogen gezellig een plek delen. Feel the lovequote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:32 schreef El.Wulfo het volgende:
wat een sexy foto!![]()
oh en, een top 10 met 15 dingen in
1. Jozef Fritzlquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zelfde aantal stemmen, dus die mogen gezellig een plek delen. Feel the love
Oeh, jij wint de "tipvandedag-sticker" *plak*quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:39 schreef Triggershot het volgende:
winnaars feli
* Triggershot pleit voor een top allertijden.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:41 schreef roooosje het volgende:
[..]
Oeh, jij wint de "tipvandedag-sticker" *plak*
Hoe suf... de wedstrijd hernoemen nadat de uitslag bekend is...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:39 schreef Triggershot het volgende:
winnaars feli
* Triggershot pleit voor een top allertijden.
Neuh aan de hand van eerder behaalde successen het idee uitbreiden en de user niet beperken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:43 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Hoe suf... de wedstrijd hernoemen nadat de uitslag bekend is...
Ja, dat was wel duidelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:46 schreef El.Wulfo het volgende:
* El.Wulfo is jaloers en wil ook een naamfoto
zeg gewoon eerlijk dat jij er ook eentje wil in plaats van mij belachelijk proberen te maken!quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:46 schreef El.Wulfo het volgende:
* El.Wulfo is jaloers en wil ook een naamfoto
Deze gaan we even quoten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe.Zal ik er één voor je maken?
kan jij net zo charmant kijken als in de OP gebeurt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe.Zal ik er één voor je maken?
Oh mijn god! Wat een wijsheid. Top.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:53 schreef Twerk het volgende:
Bij lijstjes vraag je je dan altijd maar weer af wat mensen als referentiekader hanteren om er 1 op te stellen.. Iets met appels en peren
Nee dat gaat niet lukken vrees ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:53 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
kan jij net zo charmant kijken als in de OP gebeurt?
Of moet je dan mij eerst beter leren kennen zodat je ook aan mij kan denken wanneer je de foto maakt?
Kan je haar dan regelen om dat te doen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet lukken vrees ik.
Volgens mij kan je dat zelf heel primaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:59 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Kan je haar dan regelen om dat te doen?
anders vind ik het een beetje matig.
Datiszo Isdatzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat zelf heel prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |