Ik ga slapen massel.quote:

Vanzelf gaat het meestal nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:50 schreef broer het volgende:
Turbulent! [ afbeelding ]
Overigens wilde ik hem wel maken, hoor. Ik zat alleen te wachten tot hij vanzelf dicht ging.
Inderdaad. Hij heeft volgens mij nog maar 1 naamtopic gehad, en da's natuurlijk véél te weinig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:44 schreef broer het volgende:
[..]
Die verdient eigenlijk wel eens een naamtopic, vind ik. Mooie gelegenheid, dacht ik zo.
Donderdag, dacht ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wanneer kwam die 35-jarige (?) maagd nou naar de studio? Vannacht of donderdagnacht?
Door een natuurlijk proces, bedoelde ik. Ik wilde wachten tot het topic vanzelf doodging en jij pleegde actieve euthanasie, zeg maar...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vanzelf gaat het meestal niet
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:22 schreef broer het volgende:
L3nt, na een voorgesprekje met zijn 36-jarige maagd: "Mooi, hè, dat het gaat gebeuren? Daar zijn wij voor. De Avro - wij helpen mensen."
Hier is helemaal niet gestrooid... maar het is dan ook niet glad buiten, alleen nat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:40 schreef -Hans- het volgende:
Damn, freaking glad buiten ! Matig gestrooid als ik eerlijk ben.
Helemaal geen sneeuw? hier ligt er nu sneeuw en er valt erg veel regen. Kortom: glad en smerig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier is helemaal niet gestrooid... maar het is dan ook niet glad buiten, alleen nat.
Ej !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:59 schreef Jimbo het volgende:
allemaal 'hard' aan t werk?
ik moet ook over 15 min weer weg voor nog een dagjehans
zo kut, kan vandaag later beginnen als ik wil,dus ook langer slapenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !. Vooral proberen wakker te worden
. Succes zometeen!
Borisz.
mogguhquote:
mogguhquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:06 schreef TIM-846 het volgende:
Mogge Hans, Paul, Jimbo, Sirolf Borisz
huh dat is wel maf ja! Kan je een keer wat langer slapen... Trouwens wel herkenbaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo kut, kan vandaag later beginnen als ik wil,dus ook langer slapen, normaal altijd problemen wakker te worden en nu was ik om 7 uur al klaar wakker
Tim ! je bent er weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:06 schreef TIM-846 het volgende:Mogge Hans, Paul, Jimbo, Sirolf Borisz
Nope, helemaal niks. Sterker nog, het is zelfs alweer een aardige tijd geleden gestopt met regenen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal geen sneeuw? hier ligt er nu sneeuw en er valt erg veel regen. Kortom: glad en smerig!
Jimbooo
Dan zit je goed, Sirolfquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:15 schreef Sirolf het volgende:
Nope, helemaal niks. Sterker nog, het is zelfs alweer een aardige tijd geleden gestopt met regenen.
Een hele goede morgen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:31 schreef 3FMaster het volgende:
Morge
Verslapen
Máár.. geen sneeuw![]()
Helaasch wel regen
Wat moet jij vandaag allemaal doen hans?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een hele goede morgen!
Hier nu alleen nog regen...
btw: switch nu vooral tussen regio fm, veronica en 3FM. Qua muziek is Veronica trouwens niet verkeerd
Wakker worden, thee drinken en nog een boel andere spannende dingenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat moet jij vandaag allemaal doen hans?
Beetje hetzelfde als mijn dag, alleen zit ik op school voor 6 uur fotografie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wakker worden, thee drinken en nog een boel andere spannende dingen
Succes met de reis/studiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mijn dag, alleen zit ik op school voor 6 uur fotografie.
Moet nu ook mn trein halen, houdoe!
Maar je hoeft de deur niet uit dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voorlopig niet meerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar je hoeft de deur niet uit dus?
Goodmorning Cos ! en dat het ook maar weer een leuke muziekdag mag gaan wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:01 schreef cosmick het volgende:
Mooooooooooorning all.
Dat het maar weer een gezellige dag mag worden.
Hier achter me ligt ook een pallet... maar die ligt er al een flink lange tijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Palletdief aangehouden op bedrijventerrein
Ekdom
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier achter me ligt ook een pallet... maar die ligt er al een flink lange tijd.
Fabiaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Al dat vieze Snotsneeuw![]()
Ben met de trein naar grunn gegaan zaterdag komt mijn nieuwe auto Skoda Fabia
Mysql server moest weer gaan precashen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:29 schreef TIM-846 het volgende:
Relaxt! Ik kan vandaag gewoon weer refreshen.. Stukken sneller dan gisterenLag dus toch aan FOK!?
Aah de mysqlserverquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mysql server moest weer gaan precashen.
De hardware zou 2x fok aan moeten kunnen efficient omgaan met je database is beter.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Jimbo het volgende:
ik ben er voor dat ze eens een nieuw servertje halendanny verdient zat aan fok nu
Ik heb last van een branderig gevoel en pukkeltjes over m'n hele lichaam. Echt ZO slecht. Dat kun je geen zingen meer noemenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
krijg hoofdpijn als ik duffy hoor zingen, nekharen beginnen overeind te staan.
Heb er ook weinig meequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
krijg hoofdpijn als ik duffy hoor zingen, nekharen beginnen overeind te staan.
Welk gedeelte van dat geluid van net viel in de categorie 'zingen'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:47 schreef Sersjee het volgende:
Hallo, hoe zingt zij die "hell"?! Mèn...
Zelfs Axl Rose doet 't nog beter.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:50 schreef cosmick het volgende:
Persoonlijk altijd nog beter dan die gore Axel Rose![]()
![]()
.
Nou... Maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij mag niet liegen van je moeder
met beetje pech worden die geld waardquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben volledig lid. Voor de gratis 3 op reis-dvd.
Wat kost dat? Ook 5,73?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben volledig lid. Voor de gratis 3 op reis-dvd.
Of nog erger: daadwerkelijk draaien als Kickstart-requestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:15 schreef cosmick het volgende:
Wie gaat er nu in vredesnaam Nataaasjaaa Beddingfield aanvragen.
Dat is dus gewoon het algemene lidmaatschap van een zender op de publieke omroep?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
http://3opreis.nl/3-op-Reis-DVD.2118.0.html
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon het algemene lidmaatschap van een zender op de publieke omroep?
Okee.. Enige waar ik lid van ben is BNN. Vroeger ooit geworden, en nog nooit de moeite genomen om dat op te zeggenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Standaardbedrag, geloof ik. Zal wel wettelijk zijn vastgelegd, maar dat weet ik niet zeker.
meer is het niet , zelfde als dat je bij bnn , jaarkalender krijgt + verjaardagskaartjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon het algemene lidmaatschap van een zender op de publieke omroep?
Hij is erg leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:35 schreef Sirolf het volgende:
En opnieuw een hilarische cartoon over Domien, van de cartoonist van de VARA.
Zie http://twitpic.com/1esca
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk nog steeds geen bal aan
Ik vond dit nummer in het begn wel tof! Maar deze is ondertussen toch wel heel oud? Ik dacht namelijk dat die rond september/oktober al uit was ofzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar tegenwoordig... Helemaal met die stomme vervormers die hij gebruikt
Klopt ! ding is al maanden uit en ook aardig kapot gedraaid. Ben meer van het oude werk van hemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vond dit nummer in het begn wel tof! Maar deze is ondertussen toch wel heel oud? Ik dacht namelijk dat die rond september/oktober al uit was ofzo?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is een vreselijke glibber-neger die nare muziek maakt.
Yup, zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef TIM-846 het volgende:
Er zijn ook wel leukere nummers van Radiohead!
Na het voor jan lul aan de noodrem trekken door die doos heb ik m'n lidmaatschap opgezegd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Okee.. Enige waar ik lid van ben is BNN. Vroeger ooit geworden, en nog nooit de moeite genomen om dat op te zeggen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na het voor jan lul aan de noodrem trekken door die doos heb ik m'n lidmaatschap opgezegd.
Het is hier grijs en het regent al de hele ochtend. En bij vlagen stevig. Blijft nog wel ff doorgaan als ik de buienradar zo zie...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
Hoe zit het met dat noodweer bij jullie? Hier is het wel bewolkt, maar windstil en droog. Misschien stilte voor de storm..?
Ja, in Zwolle vannochtend ook en nu Meppelonia idem. Grauw en nat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is hier grijs en het regent al de hele ochtend. En bij vlagen stevig. Blijft nog wel ff doorgaan als ik de buienradar zo zie...
Kom net thuis van werk en er ligt een vieze plak snotsneeuw en het sneeuwt nog een beetjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
Hoe zit het met dat noodweer bij jullie? Hier is het wel bewolkt, maar windstil en droog. Misschien stilte voor de storm..?
Hier ook niet. Bijna 6 graden boven nulquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, in Zwolle vannochtend ook en nu Meppelonia idem. Grauw en nat.
Geen sneeuwvlokje te bekennen iig.
De poolen zijn omgedraait , waar eerst het zuiden last heeft gehad, heeft het noorden er nu last vanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Kom net thuis van werk en er ligt een vieze plak snotsneeuw en het sneeuwt nog een beetje
De kwaliteit schiet ineens omhoog idd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Sersjee het volgende:
Binnen 20 min. Message to my girl en Tinseltown in the rain, ik ben een blij mens.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef themauster het volgende:
En nu is het tijd voor lunch Broodje met roerei en spek
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De kwaliteit schiet ineens omhoog idd. lost ineens he-le-maal op.
Van de hemel naar de hel...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De kwaliteit schiet ineens omhoog idd.
En hoorde ik nou ook nog een andere hele mooie eighties-klassieker?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Sersjee het volgende:
Binnen 20 min. Message to my girl en Tinseltown in the rain, ik ben een blij mens.
Gehehe..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Van de hemel naar de hel...
Mädchen, net zo erg als What's up
Zat er ook nog ergens tussen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En hoorde ik nou ook nog een andere hele mooie eighties-klassieker?
Ha; hoe is het met je hoody?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:25 schreef muisje-eliza het volgende:
oh neeeeeh niet dit huilie plaatje![]()
![]()
kheb nu mn Hello Kitty huispak aanquote:
laat dan foto's zien joh...hier is het echt depresief regen met wind weequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef -Hans- het volgende:
Weer sneeuw in het Noorden.. wanneer stopt de ellende
Mijn Swing kan geen foto's maken.. maar misschien dat ik vanavond nog wat foto's maakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
laat dan foto's zien joh...hier is het echt depresief regen met wind wee
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:43 schreef Piles het volgende:![]()
Ik werd vanochtend ruw gewekt door een heimachine vlakbij![]()
Maar Piles zou Piles niet zijn als ie niet gewoon omdraait en verder slaapt![]()
Als je slapen opzoekt in dikke van Dale dan staat er Piles bijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:43 schreef Piles het volgende:![]()
Ik werd vanochtend ruw gewekt door een heimachine vlakbij![]()
Maar Piles zou Piles niet zijn als ie niet gewoon omdraait en verder slaapt![]()
Mwah.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef TIM-846 het volgende:
Er zijn ook wel leukere nummers van Radiohead!
Je moet zelf bellen hèquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik weet t ik weet t bel mij bel mij
dit is een sollicatie naar plaatjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Kan me er niet echt een gezicht bij plaatsen.
Hmm. Redelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dit is een sollicatie naar plaatje
[ afbeelding ]
Sjezus, wat een ouwe kop heeft ze zoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dit is een sollicatie naar plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef Piles het volgende:
Ik zal het punt wel missen waarom deze zo geweldig is![]()
Fijn dat er altijd een medestander is hierquote:
In ieder geval bovengemiddeld leuk ivm de meeste platen van het laatste uur.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef Piles het volgende:
Ik zal het punt wel missen waarom deze zo geweldig is![]()
Emiliana Torrini - Jungle Drum vond ik veruit het leukste plaatje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
In ieder geval bovengemiddeld leuk ivm de meeste platen van het laatste uur.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef jmac het volgende:
is er ook maar een iemand die dat 'nooit grappig' onderdeel grappig vind behalve Rob & Co zelf?
Het is over het algemeen wel grappig iddquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef jmac het volgende:
is er ook maar een iemand die dat 'nooit grappig' onderdeel grappig vind behalve Rob & Co zelf?
er zitten geregeld leuke tussenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef jmac het volgende:
Yeps gaat richting alltime highquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef TIM-846 het volgende:
Mraz draaien ze ook verdomdevaak is het niet?
Jij kan het nog sneeuw noemen bij ons is het gewoon klote regen en hard regenen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ineens sneeuwt 't. Horizontaal.
Véééél te vaak ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef TIM-846 het volgende:
Mraz draaien ze ook verdomdevaak is het niet?
Iddquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij kan het nog sneeuw noemen bij ons is het gewoon klote regen en hard regenen.
Kutsneeuw iddquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ineens sneeuwt 't. Horizontaal.
Hier nu ook weer regenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij kan het nog sneeuw noemen bij ons is het gewoon klote regen en hard regenen.
Ik vind ze ook wel tof! Lijkt wel heul veel op papa Sting.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
fiction plane is best oke, beetje een one day fly
Dan heeft hij geen slecht stemgeluid meegekregen van papa sting.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel tof! Lijkt wel heul veel op papa Sting.
De dochter klinkt ook al net zo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen slecht stemgeluid meegekregen van papa sting.
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hahah.. Misschien moet ik dat gifje in mijn avatar zien te verwerken![]()
Wie zou dat kunnen?
Gehehehequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
pirates of the fuck youquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..].
Uit welke film komt dit ook alweer
[ afbeelding ]
Hmm.. wel een film die ik onlangs gezien heb dacht ik, dan dat was niet LA Confidential.. thanks anyway.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
pirates of the fuck you
ik DENK L.A. confidential
Ja, het gerucht gaat dat Rabbering is ontslagen wegens gebrek aan smaak, muziekkennis en spraakvermogen.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, het gerucht gaat dat Rabbering is ontslagen wegens gebrek aan smaak, muziekkennis en spraakvermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |